XXL Nutrition

Omega007 wordt kogelstoter?

• Topic Starter Topic Starter
Nou, Nou dat was me ook weer wat... na een gezellige avond wordt je op station Breda door een fikse groep mensen inelkaar geschopt, letterlijk omdat ze het normaal niet van me zouden kunnen winnen werd ik eerst doe een groep op de grond getrokken om vervolgens puur en alleen op het geicht geschopt te worden...resultaat een dubbele gecompliceerde kaakbreuk 1 onzette duim en 3 gekneusde vingers....hoe zou dat nou komen:P (wegens diverse onderzoeken mag ik niet op details van de daders ingaan)

en dan het ergste..... ik mag niet trainen op het moment dat ik weer mag gooi ik er gelijk een superstack tegenaan!

Nou, Nou dat was me ook weer wat... na een gezellige avond wordt je op station Breda door een fikse groep mensen inelkaar geschopt, letterlijk omdat ze het normaal niet van me zouden kunnen winnen werd ik eerst doe een groep op de grond getrokken om vervolgens puur en alleen op het geicht geschopt te worden...resultaat een dubbele gecompliceerde kaakbreuk 1 onzette duim en 3 gekneusde vingers....hoe zou dat nou komen:P (wegens diverse onderzoeken mag ik niet op details van de daders ingaan)

en dan het ergste..... ik mag niet trainen op het moment dat ik weer mag gooi ik er gelijk een superstack tegenaan!

dat is k*t :eek:, naja sterkte dan ;) hoelang is je herstelperiode ongeveer?

Whouw Dat is jammer omega! Ik leef met je mee! Kun je zelfs geen benen doen?

bedankt...nee het schijnt dat je bij iedere sport waarbij je kracht uitoefend op je kaken bijt en dat mag dus juist niet.... daar gaat mijn deadlift pr:P

Kun je wel kogelstoten?

Misschien tijd voor een cut?

Kun je wel kogelstoten?

Misschien tijd voor een cut?

hhaahah, ja ben een beetje in dubio...wat ga ik doen...mag niet hardlopen en geen 1 sport uitoefen waarbij je kracht zet dus ook geen kogelstoten.

misschien moet ik maar gaan dammen in combinatie met een cut.

Ik ben nu aan verzinnen of ik niet beter gewoon zo min mogelijk spierverlies kan voorkomen.....in het ziekenhuis waren ze trouwens toppers! ze zagen dat ik veel aan mijn trainingen deed. Dus toen kreeg ik 8 flesjes! met proteineverrijkte drank per dag, goed voor 3200 kcal! en 160 gram proteine!

klote, je hebt wel het nieuws gehaald, maar het waren er veel meer dan ze hebben opgepakt?

Militairen opgepakt voor vechtpartij

ja, de rest was de trein in gesprongen. Ik werd weggevoerd voor medische behandeling. Tegen de tijd dat ik terugkwam op het perron had ik nog maar tijd om 4 mensen te herkennen.

Wat een idioten. Succes met je herstel.

Wreed, zeer wreed. Succes met herstellen.

Even een nieuw trainings- en voedingsschema gemaakt. haha je moet toch iets doen om de tijd te doden. Ik heb het een beetje proberen te fatsoeneren maar een Excell-sheet kopieeren ging niet zo makkelijk:P

het eetschema komt hierop neer 3636 kcal inclusief training met de nadruk op veel eiwitten.

E K V
6.00/7.00
50 gram brinta 5 32 1
56 gram whey 2 scoops 44 3 1
kop koffie/koffiemelk 1 1 1
500 ml melk 18 25 0

9.00
2 gekookte eieren 18 1 15

12.00
zilvervliesrijst 75 gram ongekookt 5 56 2
kipfilet gebakken 200 gram 66 1 10
boontjes 250 gram 5 10 1

15.00
500 gram magere kwark 45 20 1
70 gram muesli 7 46 4

17.30/18.30
avondeten veel groente 80 80 30
minder aardappel,pasta rijst
veel mager vlees
optimel

21.30/22.30
500 gram kwark 45 20 1
cola light 0 0 0

Totaal zonder training 339 295 67
Totaal Kcal 1356 kcal 1180 kcal 603 kcal totaal 3139

TRAINING 300 ML MAGERE MELK 11 15 0
TRAINING 1 BANAAN 1 30 0
TRAINING 26 GRAM WHEY 22 2 1
TRAINING megagrow 10 32 0
totaal met training 383 374 68
1532 kcal 1492 kcal 612 kcal totaal 3636

Maandag
Rug
Deadlift
Powerclean
Barbell Bent-Over-Row
Chin-up
Triceps
Close Grip Bench Press
Barbell overhead extensions
Cardio
30 min cross trainer

Dinsdag
Kogelstoot training 2 uur
Benen
Squats
Legpress
Legextensions
Standing calves

Woensdag
Explosiviteitstrainging
10 min hardlopen dan 10 sprintjes van 30 meter met 30 sec rust vervolgens 10min hardlopen
Verschillende sprongoefeningen

Donderdag
kogelstoot training 2 uur
Schouders
Clean and jerks
militairy presses
Jumping shoulder presses nekstoten
Front raises
Upright Row

Vrijdag
Borst
Benchpress
decline dumbbell bench press
Flyes
Chest press
Biceps
Hammercurls
barbell curls

Zaterdag
Explosiviteitstrainging
10 min hardlopen dan 10 sprintjes van 30 meter met 30 sec rust vervolgens 10min hardlopen
Verschillende sprongoefeningen

Zondag
Beginnen we weer aan het begin van de week.
Soms kogelstoottraining maar dat ligt aan de bezetting van de trainers

ziet der goed uit, was trouwens dinsdag bij hercules wezen trainen :P, me trainer ging daar met iemand met wie ik train en iemand met wie ik voorheen trainde trainen, dus ging ik daar ook maar ff keer heen, jullie hebben het nog fijn met binnen trainen :p

owh das jammer heb ik je net gemist. Maar ik vind het echt klote dat ik nu niet kan trainen. Bovendien heb ik als ik daar als ik binnenkort weer mag trainen ook wel wat uit te leggen. Heb nu al weer zoveel trainingen gemist....en zij weten natuurlijk helemaal niet waarom.....

je gaat er hard tegenaan als je weer begint:D hoe gaat het verder met herstel? hoorde dat je al bezig was met opdrukken:wl:

ssshhhtt....hahaha ik mag eigenlijk helemaal niets doen waarbij ik kracht zet:P maar ik kan het inderdaad niet laten.

Verder heb ik best een zere muil....beetje opgezet, blauw-geel-groenig haha maarja het dringt opzich wel allemaal een beetje door. Ik denk dat als ik niet had getraind dat het dan misschien wel iets anders had kunnen aflopen.

owh das jammer heb ik je net gemist. Maar ik vind het echt klote dat ik nu niet kan trainen. Bovendien heb ik als ik daar als ik binnenkort weer mag trainen ook wel wat uit te leggen. Heb nu al weer zoveel trainingen gemist....en zij weten natuurlijk helemaal niet waarom.....

bel ze dan gewoon ff en leg het uit, daar maken ze echt geen probleem van ;)
en hoelang is je herstelperiode nou ?

bel ze dan gewoon ff en leg het uit, daar maken ze echt geen probleem van ;)
en hoelang is je herstelperiode nou ?

haha ja maar dat vind ik ook weer zo stom....Ik was nog niet eens echt lid. Had pas 3 trainingen gedaan. Of zou ik toch gewoon even bellen....

Herstel weet ik de 4e pas eigenlijk. Dan moet ik terug naar de chirurg voor foto's. Pas dan kan hij ook beoordelen of er nog aanvullende ingrepen nodig zijn.

haha ja maar dat vind ik ook weer zo stom....Ik was nog niet eens echt lid. Had pas 3 trainingen gedaan. Of zou ik toch gewoon even bellen....

Herstel weet ik de 4e pas eigenlijk. Dan moet ik terug naar de chirurg voor foto's. Pas dan kan hij ook beoordelen of er nog aanvullende ingrepen nodig zijn.

ik zou gewoon ff bellen ;) want je zal immers toch binnenkort lid worden neem ik aan ;) en bellen kan toch geen kwaad, weten ze iig dat je als je hersteld ben weer komt :D

jonge jonge jonge wat duurt wachten kang zeg, gadverdamme, vandaag kon ik er niet meer tegen. Ben dus even naar de sportschool geweest.

Het viel me eigenlijk best tegen heb even een korte borst biceps training gepakt ook nog niet helemaal volgens het schema omdat ik daar nog te zwak voor ben.

benchpress 3*8*80
incline dumbbell press 4*6*32
flyes 3*8*16
hammer curls 3*8*16
dumbbell curls 3*8*14

Heb alles lekker licht gehouden. Kon ook de dumbbell's en de barbell niet op de normale mannier beethouden in verband met mijn nog steeds zere vingers en vooral zeer pijnlijke duim.

Moet wel zeggen dat ik super goed herstel. Ik eet me op het moment helemaal suf (4000 kcal), omdat ik denk dat ik met voldoende voedingsstoffen, uit gezonde bronnen, sneller kan herstellen. Dat lijkt zijn vruchten af te werpen. Wel ga ik daarbij tegen het advies van de chirurg in....ik zou eigenlijk helemaal niks mogen doen dat kracht kost...NOU mooi wel:p

Terug
Naar boven