AndroidHealthClinic

Omega007 wordt kogelstoter?

In dit geval is een beetje voorzichtig zijn toch zeker niet verkeerd....

In dit geval is een beetje voorzichtig zijn toch zeker niet verkeerd....

mwa het ligt eraan ;)
als hij zegt dat het wel gaat opzicht en hij goed herstelt, ben ik van mening dat een beetje trainen geen kwaad kan. Ik denk zelfs dat soms licht door trainen het revalideren bevorderd, doordat je lichaam dan toch actiever blijft dan wanneer je niks doet. Ik denk namelijk dat als je te passief bent je lichaam meer toegeeft aan je blessure dan wanneer je licht door traint. maar dat is mijn mening ;)

• Topic Starter Topic Starter
mwa het ligt eraan ;)
als hij zegt dat het wel gaat opzicht en hij goed herstelt, ben ik van mening dat een beetje trainen geen kwaad kan. Ik denk zelfs dat soms licht door trainen het revalideren bevorderd, doordat je lichaam dan toch actiever blijft dan wanneer je niks doet. Ik denk namelijk dat als je te passief bent je lichaam meer toegeeft aan je blessure dan wanneer je licht door traint. maar dat is mijn mening ;)

Ben het eigenlijk helemaal met je eens. Bovendien denk ik ook dat je veel beter herstelt als je na een kwetsuur snel weer in je normale patroon terugkeert en dan heb ik het niet alleen over trainen maar ook zeker over het aannemen van je dagelijkse patroon (opstaan, werken, school, eten).
Als je maar op de bank blijft liggen wordt het helemaal niks.

Knallen!!!! Het rare is dat ik het meest last heb van mijn duim....hahaha bankdrukken en dumbeldrukken kan niet eens op de normale manier.

Ben het eigenlijk helemaal met je eens. Bovendien denk ik ook dat je veel beter herstelt als je na een kwetsuur snel weer in je normale patroon terugkeert en dan heb ik het niet alleen over trainen maar ook zeker over het aannemen van je dagelijkse patroon (opstaan, werken, school, eten).
Als je maar op de bank blijft liggen wordt het helemaal niks.

Knallen!!!! Het rare is dat ik het meest last heb van mijn duim....hahaha bankdrukken en dumbeldrukken kan niet eens op de normale manier.

dat van je duim komt misschien doordat die gekneusd is? en dat je dan bij het dichtknijpen van je hand met de barbell/dumbbell ertussen dat je dan last heb ofzo ;)

dat van je duim komt misschien doordat die gekneusd is? en dat je dan bij het dichtknijpen van je hand met de barbell/dumbbell ertussen dat je dan last heb ofzo ;)

ja dat klopt... maar ik had verwacht dat ik meer last van mijn kaak zou hebben. Het was echt flink irritant, die duim voel ik bij ''normaal'' gebruik namelijk helemaal niet.

vandaag maar even de beentjes aanpakken: welke oefeningen ik gedaan heb post ik vanavond wel even: Hoop dat het niet tegen valt.

Trainen ging super, heb mezelf echt lekker aangepakt:p

Squats 10*60 2*5*100 2*5*140 1*5*150\
Goodmornings 3*15*40
standing calves 3*12*180 1*12*250 (full, stack)
legpresses 3*6*160
Legextensions 2*8*75 1*8*100(full stack) Het is een apparaat met steekgewicht werkelijk gewicht ligt voor mijn gevoel lager.

En omdat de training borst/biceps vorige keer k*t ging had ik strafwerk:
Chestpress 1*10*60 1*8*80 1*8*100
EZ-barbell curls 2*8*32 1*8*42

30 min cardio hartslag 130 rpm

Vandaag weer een lekkere training ondanks gigantische spierpijn in de benen en kuiten en een duim die het trainen nog steeds bemoeilijkt. Ik heb door de overlast die de duim veroorzaakt vandaag gekozen voor een training waar het accent meer op volume dan gewicht ligt.

Dumbbell shoulderpress 10*20kg 5*5*26kg
Barbell behind the neckpress 3*20*40kg
Dumbbell side raises 2*8*8kg 1*8*10 kg
Dumbbell front raises 2*8*10kg 1*8*14kg
Upright rows (cable) 1*10*40kg 3*5*60kg

Supersetje voor de triceps cable pulldowns

30 min cardio

G*dverdomme...doordat ik nog steeds last heb van mijn linkerduim ga ik proberen te corigeren met mijn pols....nu dus niet alleen last van de vinger maar ook van de pols..

de training van vandaag.

Deadlift.....2*5*100kg 1*5*120kg 1*5*140kg 1*170kg 1*190kg en een fail op de 1*200kg
BOR 3*5*60kg 1*5*75kg
Dumbbell Bor 1*8*26 3*5*32
zittend op een bankje stang naar je toe trekken....
tricep press

30 min cardio

en nog wat maar dat ben ik vergeten hahaha

Jammer van die Fail! Wel een nette BOR!

G*dverdomme...doordat ik nog steeds last heb van mijn linkerduim ga ik proberen te corigeren met mijn pols....nu dus niet alleen last van de vinger maar ook van de pols..

de training van vandaag.

Deadlift.....2*5*100kg 1*5*120kg 1*5*140kg 1*170kg 1*190kg en een fail op de 1*200kg
BOR 3*5*60kg 1*5*75kg
Dumbbell Bor 1*8*26 3*5*32
zittend op een bankje stang naar je toe trekken....
tricep press

30 min cardio

en nog wat maar dat ben ik vergeten hahaha

Niet te hard trainen he, zodat ik je een beetje kan inhalen:P

gaat lekker met je trainigen, maar pas wel op me die duim en pols he ;)
een extra blessure wil je niet hebben :p

Niet te hard trainen he, zodat ik je een beetje kan inhalen:P

hahah jij gaat me echt niet inhalen! al moet ik met een gebroken pols trainen:P

gaat lekker met je trainigen, maar pas wel op me die duim en pols he ;)
een extra blessure wil je niet hebben :p

ja, je hebt natuurlijk echt wel gelijk......Ik kan me alleen nooit inhouden:D heb zelfs de grip maar omgedraaid bij de deadlift hahah zo kon ik toch nog een respectabel aantal kilo's liften:D

training van vandaag......zelfde verhaal nog steeds pijnlijke duim en pols. Derhalve weer een aangepast flut/k*t schema:

peck deck
chest press
Flyes

hammer curls
cable ez-bar curls

buik 2 oefeningen 4*8

Heb is een keer getraind met een piramide systeem. Beviel opzicht wel goed. Ben het nu alleen echt goed zat dat ik niet normaal kan trainen. Ik heb nu echt het gevoel dat ik records kan breken. Voel me sterker dan ooit en kan gewoon niet voluit trainen. Krijg er echt de schijt van.
30 min cardio

Vandaag nog even lekker wezen lopen. 15 min joggen- 10 sprintjes van een meter of 30 waarin ik geprobeerd heb mezelf helemaal stuk te rennen- en weer 15 min joggen.

duim zelfde verhaal

Heb de eerste kogelstoottraining er weer op zitten! was wel weer eventjes leuk....Snap alleen niet dat er mensen moe van worden! Dus toen maar eventjes het krachthonk in gedoken en de beentjes afgemat!

squat 1*5*100 1*5*120 1*5*140 1*5*150 1*5*170
calves 3*12*250
leg curls 5*5*75 (full stack)
leg extensions 2*5*60 2*5*75 1*5*90

Heb de eerste kogelstoottraining er weer op zitten! was wel weer eventjes leuk....Snap alleen niet dat er mensen moe van worden! Dus toen maar eventjes het krachthonk in gedoken en de beentjes afgemat!

squat 1*5*100 1*5*120 1*5*140 1*5*150 1*5*170
calves 3*12*250
leg curls 5*5*75 (full stack)
leg extensions 2*5*60 2*5*75 1*5*90

je doet zeker alleen stoten dan bij zo'n training ?
want geloof me je kan moet worden dervan hoor, zeker als je alleen of met ze 2en train, maar bij hercules zit je met 8 man ofzo :p
ook is het wel zo dat je bij een kogelstoottraining met alleen maar stoten minder snel moe zal worden, maar daarom is het ook handig om er andere oefeningen die effectief zijn voor het stoten in je training op te nemen ;)

Nee, zeker niet alleen stoten. De anderen haken ook vaak al na anderhalf uur af.... Maar we doen meestal eerst een warming up kwartier waarin ook sprintjes e.d. verwerkt zitten. Vervolgens een beetje naar voor en naar achter gooien. dan wat standstoten om vervolgens te beginnen aan het echte werk. Tussendoor worden dan nog wat sprongoefeningen gedaan.

Vandaag ook zo een training gehad. Daarna even schouder meegepakt en zoals inmiddels gebruikelijk aangepast aan een zere klauw.

standing dumbbell shoulder press 10*14kg 4*5*26kg
behind the neck press 3*8*38kg
frontraises 3*8*10kg
sideraises 3*8*14kg

baal echt als een stekker.....kan me gewoon niet uitputten tijdens de training door die **** hand hahaha

Hoe ver stoot je nu ondertussen?

Terug
Naar boven