Daar is nog nooit iemand sterk van geworden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In dit geval is een beetje voorzichtig zijn toch zeker niet verkeerd....

mwa het ligt eraan![]()
als hij zegt dat het wel gaat opzicht en hij goed herstelt, ben ik van mening dat een beetje trainen geen kwaad kan. Ik denk zelfs dat soms licht door trainen het revalideren bevorderd, doordat je lichaam dan toch actiever blijft dan wanneer je niks doet. Ik denk namelijk dat als je te passief bent je lichaam meer toegeeft aan je blessure dan wanneer je licht door traint. maar dat is mijn mening![]()
Ben het eigenlijk helemaal met je eens. Bovendien denk ik ook dat je veel beter herstelt als je na een kwetsuur snel weer in je normale patroon terugkeert en dan heb ik het niet alleen over trainen maar ook zeker over het aannemen van je dagelijkse patroon (opstaan, werken, school, eten).
Als je maar op de bank blijft liggen wordt het helemaal niks.
Knallen!!!! Het rare is dat ik het meest last heb van mijn duim....hahaha bankdrukken en dumbeldrukken kan niet eens op de normale manier.

dat van je duim komt misschien doordat die gekneusd is? en dat je dan bij het dichtknijpen van je hand met de barbell/dumbbell ertussen dat je dan last heb ofzo![]()

G*dverdomme...doordat ik nog steeds last heb van mijn linkerduim ga ik proberen te corigeren met mijn pols....nu dus niet alleen last van de vinger maar ook van de pols..
de training van vandaag.
Deadlift.....2*5*100kg 1*5*120kg 1*5*140kg 1*170kg 1*190kg en een fail op de 1*200kg
BOR 3*5*60kg 1*5*75kg
Dumbbell Bor 1*8*26 3*5*32
zittend op een bankje stang naar je toe trekken....
tricep press
30 min cardio
en nog wat maar dat ben ik vergeten hahaha

Niet te hard trainen he, zodat ik je een beetje kan inhalen![]()

gaat lekker met je trainigen, maar pas wel op me die duim en pols he
een extra blessure wil je niet hebben![]()
heb zelfs de grip maar omgedraaid bij de deadlift hahah zo kon ik toch nog een respectabel aantal kilo's liften
Heb de eerste kogelstoottraining er weer op zitten! was wel weer eventjes leuk....Snap alleen niet dat er mensen moe van worden! Dus toen maar eventjes het krachthonk in gedoken en de beentjes afgemat!
squat 1*5*100 1*5*120 1*5*140 1*5*150 1*5*170
calves 3*12*250
leg curls 5*5*75 (full stack)
leg extensions 2*5*60 2*5*75 1*5*90