XXL Nutrition

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap alle skepcis niet eigenlijk. laat een betrouwbaar lid bellen naar dat lab om om confirmatie te vragen. kom je er snel genoeg achter of het legit is als het een goed lab is.

inb4 het lab is betaald door anti B&F volk

IN
kan ik morgen tijdens college alles teruglezen :o

De vorige topics zijn mede door het getrol gesloten en dit topic gaat niet echt een betere kant op met fanboys, kloontjes en notoire kut trolletjes. Verder is oplichting roepen wat simpel, het blijft een kwestie van hoe er getest wordt . Zolang er geen uniforme testmethode is blijf je discussie houden, ook als de ene methode betrouwbaardere resultaten oplevert dan de andere.

Je overschat overigens de rol van mods, niet aan ons om te bepalen wie dbb sponsort. Evenmin aan de leden.

Oneens met de stelling dat er discussie mogelijk is over wel of niet op droge stof testen.

De algemeen geaccepteerde norm is dat gemeten wordt op het product zoals in de verpakking aangetroffen.
Als je het hebt over uniforme testmethodes dan is dit een uniforme methode.

Dit verwacht de consument en mag hij in redelijkheid aannemen. De producent weet dat de consument dit verwacht en is bij vermelding van percentages op droge stof, zonder te vermelden dat het om een % op droge stof gaat, dus bewust zijn klant aan het misleiden.

en je mag toch wel veronderstellen dat resultaten wel kloppen indien dit onafhankelijk van de eerdere test is uitgevoerd. aangezien er 2x precies hetzelfde uitkwam, als je met grote foutmarges zou werken zou dit hoogst onwaarschijnlijk zijn

Ik geloof dit voor geen meter

Ergens een handtekening op pagina 3 of 4?

Nu alvast een beetje dreigen met topic sluiting omdat getroll (brb, sluit elk topic op dbb maar) zodat ze morgenochtend als t wat rustiger is en de mensen van b en f wakker zijn het topic direct dicht kunnen gooien.

Verwijder de trolls en kloontjes dan gewoon

Nu alvast een beetje dreigen met topic sluiting omdat getroll (brb, sluit elk topic op dbb maar) zodat ze morgenochtend als t wat rustiger is en de mensen van b en f wakker zijn het topic direct dicht kunnen gooien. Verwijder de trolls en kloontjes dan gewoon

Ik wou dat net posten, als ik uitgegeten was......+1 :)

Goed topic. Morgen weer verder genieten

waar zijn mensen aan het trollen dan, ik heb het hele topic doorgelezen het is bloedserieus hoor alleen 2 of 3 grappen tussendoor.

• Like
Waarderingen: mat
ik snap alle skepcis niet eigenlijk. laat een betrouwbaar lid bellen naar dat lab om om confirmatie te vragen. kom je er snel genoeg achter of het legit is als het een goed lab is.

inb4 het lab is betaald door anti B&F volk

Het zal vast niet betaald zijn pro B&F volk in ieder geval. Wie het heeft betaald is imo niet zo relevant, ook niet als het een concurrent zou zijn. Wanneer uit de test was gebleken dat B&F geen onjuiste informatie geeft was er niets aan de hand.

De vorige topics zijn mede door het getrol gesloten en dit topic gaat niet echt een betere kant op met fanboys, kloontjes en notoire kut trolletjes. Verder is oplichting roepen wat simpel, het blijft een kwestie van hoe er getest wordt . Zolang er geen uniforme testmethode is blijf je discussie houden, ook als de ene methode betrouwbaardere resultaten oplevert dan de andere.

Je overschat overigens de rol van mods, niet aan ons om te bepalen wie dbb sponsort. Evenmin aan de leden.

Ja ik zie het toch echt als oplichting, is mijn ogen is dit oneerlijke concurrentie.

Echter als jij zegt dat de testen niet kloppen dan neem ik mijn woorden terug, ik heb geen verstand van die test dus ik kan daar ook niks over roepen.

Je hebt 2 keuzes:
1) er vanuit gaan dat de test klopt;
2) er vanuit gaan dat de test niet klopt.
Als je kiest voor optie 2 dan ga je er dus bij voorbaat vanuit dat de test gemanipuleerd is, dat vind ik persoonlijk een behoorlijke beschuldiging waar je erg mee moet oppassen, er zijn namelijk ook al andere tests uitgevoerd die tot dezelfde conclusie zijn gekomen. Je moet dan wel heel erg zeker van je zaak zijn als je gaat roepen dat de test niet klopt. Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar, is er sprake van een complot?
De vraag is dus hoe kom je daarachter? Dat zou gedaan kunnen worden door naar het bedrijf te bellen die de test heeft uitgevoerd. Je kunt dan natuurlijk nog altijd zeggen dat het bedrijf is omgekocht maar dat vind ik wel erg ver gaan aangezien eerdere tests ook al hetzelfde hebben aangetoond.

Maar goed stel dat de testen die zijn gedaan kloppen, dan is het de vraag of B&F hiervan op de hoogte was aangezien ze hun eiwitten inkopen bij een leverancier. Er kunnen hier zich een aantal situaties voor doen:
- De leverancier heeft lopen sjoemelen met de opgegeven waardes (ingrediënten) en B&F was hier niet van op de hoogte;
- De leverancier heeft lopen sjoemelen en B&F was hiervan op de hoogte;
- De leverancier heeft niet lopen sjoemelen maar B&F heeft na ontvangst van de eiwitten het product nog bewerkt.

Ik ben dus erg benieuwd in hoeverre B&F schuldig is aan het feit dat de percentages niet kloppen.
Als ze dit namelijk met voorbedachte raden hebben gedaan dan hebben ze duizenden consumenten opgelicht en daarnaast ook nog eens de concurrentie zwaar benadeeld.

Ik hoop dat er snel meer antwoorden zullen komen en dat het topic niet wordt gelocked en in de doofpot wordt gestopt. Tot zover mijn bevindingen.

Ik snap alleen de reacties niet als: bye bye B&F, hallo XXL!
Dit moet toch zijn: Bye bye shakies, hello musclemeat! ???

Ik zou ook een proxy hebben gebruikt. Kijk wat er van Jordy overgebleven is.

Rip jord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven