Zeg weten jullie wel wat je willen

Komt er mij een hier beschuldigen dat ik voor XXL loop te leuren, en ga je nu beweren op basis van zelfde post dat ik voor B&F aantrek

Ik probeer de hele boel te nuanceren.
Nee, ik heb geen enkel contact met mensen bij B&F, ik ken ze niet, en ben al meer dan 7 jaar niet meer betrokken bij de interne werking van dit board (daarvoor was ik ook slechts moderator en had geen zeg in sponsoring etc). Ik kom nog steeds als vrienden met XXL overeen, maar ik werk in geen enkele capaciteit nog samen met ze, dat mag ik contractueel ook niet meer. Ik heb in het verleden wel wat freelance consulting gedaan, als vriendendienst, over het ontwerp van producten. Meer niet. Ik heb ook geen zicht op de interne werking van XXL.
bewust een hoger percentage claimen dan je oplijst is oplichting. Wat ik echter opmerkte was dat er een test van eurofins via B&F hier opstaat die een acceptable hoeveelheid van 75.9% weergeeft. Afhankelijk van smaak, batch en de meetfout en reproduceerbaarheid op de methode,
alook dat B&F zen beste resultaten, en de tegenstanders hun slechtste resultaten zullen voorleggen, wijst er mijns inziens op dat B&F niet noodzakelijk op de hoogte was van meer dan een heel miniem verschil. Als ze nooit de duurdere aminotest lieten uitvoeren, dan zouden ze van de toevoeging ook niet op de hoogte geweest zijn.
Hun gedrag in deze zaken spreekt dat laatste helaas wat tegen, want dan zou je als firma erkennen dat je die test nooit gedaan hebt, stellen dat je dit wel zou doen en het dan verder oplossen met je leverancier en zien waar je uitkomt. het feit dat ze desondanks nog al klunzig in de verdediging gingen wijst erop dat ze toch een deel van de tijd op de hoogte waren van het gesjoemel.