debaenst
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit dat eigenlijk met de totale hoeveelheid eiwit?
Als ik een optelsom maak van alle aminozuren kom ik aan 71.64% ipv 70.4%.
Hoe kan dit gebeuren bij een officieel document?

De N-waarde komt uit een N-bepaling adhv Dumas ofwel Kjeldahl.
Uit de uitgebreide massaspectrometrische analyse komt inderdaad 71.62%
zo ver waren we al hoor, maar hoe kan het dat er zo een significant verschil bestaat tussen de optelsom van een paar getalletjes?
En dat door een officieel labo in een officieel verslag ...

De N-waarde komt uit een N-bepaling adhv Dumas ofwel Kjeldahl.
Uit de uitgebreide massaspectrometrische analyse komt inderdaad 71.62%
Er zijn 18 categorieën aan aminozuren die ik op het rapport zie weergegeven. Als ik die optel kom ik 1.24% hoger uit dan 70.4%. In het meest gunstige geval, als alles maximaal naar boven zou zijn afgerond kom je op een verschil van 0.09% uit.
Ik zie ook geen afrondingen op tienden of hele procenten dus kan het verschil niet hierdoor worden verklaard.
---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------
Ah, ok, dat verklaart het dan. Ik zie dat niet aangegeven verder, maar het klinkt plausibel.
Er zal geen respons komen van B&F.
Of ze posten weer het uitslag van 75,nogwat% op droge stof basis en zeggen dat ze 100% achter hun product staan.
Aldus B&&FVermijd inferieure kwaliteit:
Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heeft u als een van de weinige partijen in Europa de 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.

Beetje offtopic, maar iemand enig idee hoe het met de betrouwbaarheid van whey isolaat zit? Zelf eigenlijk nooit whey perfection gebruikt.
Beetje offtopic, maar iemand enig idee hoe het met de betrouwbaarheid van whey isolaat zit? Zelf eigenlijk nooit whey perfection gebruikt.
aldus Body en fitBij ons kies je dus voor echte kwaliteit: elke verpakking Isolaat Perfection bestaat voor 100% uit Isolac® Instant Whey Protein Isolaat van Carbery Ireland. Bij ons weet je altijd zeker wat je koopt.
Tot op de laatste milligram pure perfectie!
En dat merk je. Het ultra fijne poeder, de frisse smaak, de directe 100% Clean oplosbaarheid. Het is allemaal... PERFECT!