AndroidHealthClinic

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Like
Waarderingen: mat
Meanwhile houden de medewerkers van B&F met bezwete hoofden een spoedvergadering om tot een weloverwogen antwoord te komen. Benieuwd wat het wordt.

Ik ben heel erg benieuwd wanneer B&F met een officieel statement naar buiten komt.
Ik kan me best voorstellen dat zij zich nu bescheten voelen. Echter, ze kunnen wel van ons verwachten dat wij ze op hun woord geloven, maar dat lijkt mij niet de realiteit. Er is nu al voor de tweede keer (op onafhankelijke wijze) aangetoond dat het eiwitpercentage in hun whey niet deugd.
Het is nu aan Bodyenfit een goede manier te vinden waarop ze de consument kunnen overtuigen van hun "gelijk". Hopelijk hebben ze wel door dat dit niet lukt door te beweren dat de testen er enkel zijn om Bodyenfit in een kwaad daglicht te zetten en gewoon maar 'Volac' te roepen. Verder hoop ik ook dat Bodyenfit het ook eerlijk zal zeggen wanneer het percentage eiwit inderdaad niet blijkt te kloppen, al lijkt mij dit een utopie.

100% sensationeel / 200% controversieel

Regel 1 in de bedrijfswereld: wees transparant

not

regel 1: maak money

Ik ben heel erg benieuwd wanneer B&F met een officieel statement naar buiten komt.
Ik kan me best voorstellen dat zij zich nu bescheten voelen. Echter, ze kunnen wel van ons verwachten dat wij ze op hun woord geloven, maar dat lijkt mij niet de realiteit. Er is nu al voor de tweede keer (op onafhankelijke wijze) aangetoond dat het eiwitpercentage in hun whey niet deugd.
Het is nu aan Bodyenfit een goede manier te vinden waarop ze de consument kunnen overtuigen van hun "gelijk". Hopelijk hebben ze wel door dat dit niet lukt door te beweren dat de testen er enkel zijn om Bodyenfit in een kwaad daglicht te zetten en gewoon maar 'Volac' te roepen. Verder hoop ik ook dat Bodyenfit het ook eerlijk zal zeggen wanneer het percentage eiwit inderdaad niet blijkt te kloppen, al lijkt mij dit een utopie.

Ik verwacht er weinig goeds van. Ze zijn de afgelopen jaren zo hard gegroeid dat ze arrogant zijn geworden (of dat mischien al waren) en denken dat niets hen nog kan raken. Dus ik verwacht weinig reactie meer, er wordt gewoon gehoopt dat het overwaait. Maar zo werken ze al jaren. Roep je in het sticky dat hun product of service top is, dan heb je binnen korte tijd een reply in de trant van 'bedankt, we doen ons best om je zo tevreden mogelijk te maken'. Heb je een kritische vraag, krijg je gewoon geen reply.

Ben eigenlijk wel benieuwd in wat voor auto's die lui rond rijden, zegt veel over je. Zullen wel van die a-sociale Porsche Cayennes zijn of zo. Weet iemand wat er in Heerenveen voor de deur staat?

Wat ik me afvraag is, kan het door de acesulfaam-k komen? Mischien dat de eiwit gehalte op de whey perfection (puur whey, naturel) veel beter is?

Hmmm, gisteren 4540gram aan eiwit gekocht bij b&f, de Whey Perfection.

Serieuze aantijgingen die hier te lezen zijn, echt niet best als dit waar is.

Nog even iets wat ik mij afvraag;

In hoeverre kan B&F op de hoogte zijn van het misleidende eiwitgehalte d.m.v. de toegevoegde alanine en glycine? Gezien ze niet zelf labelen en verpakken. Ze vertrouwen op hun leverancier Volac, deze moet ook zeker de nodige controles uitvoeren en correct labelen maar dat is enigszins buiten B&F zijn controle.

Ook gezien ze een stikstofanalyse toegepast hebben, waaruit een acceptabel eiwitgehalte rolde.

Als ze zich hier daadwerkelijk niet bewust van zijn, zou B&F in wijze "opgelicht" zijn door Volac.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven