Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er al iemand ondertussen iets van Jordy gehoord???? of ligt die ergens in het kanaal?

Laatst bewerkt door een moderator:
C7GPi.gif

Heb even de resultaten naast elkaar gezet ;) (aangepaste versie) Wat makkelijker om te vergelijken. Volledig rechts naast de tabel staan de verschillen in toegevoegde aminozuren. Links staat het % verschil van de ECCA labs analyse en rechts die van dbb.

p63uo.png

Laatst bewerkt:
If so, lawsuit in 3...2...1...

Heerlijk zo'n maandagavond rel om de week mee te beginnen! :D

Zeker weten inderdaad... nog mensen of bedrijven in om een afgesloten pot (ISOLAAT PERFECTION B&F) van mij te laten testen bij hetzelfde onafhankelijke bureau. Delen we in de kosten en gaat er inderdaad echt een advocaat op

Dus eerst moeten de euro's bij elkaar geschraapt worden om een labtest uit te voeren en nu wordt er 'onafhankelijk' een test betaald. Sounds legit.

Zeker weten inderdaad... nog mensen of bedrijven in om een afgesloten pot (ISOLAAT PERFECTION B&F) van mij te laten testen bij hetzelfde onafhankelijke bureau. Delen we in de kosten en gaat er inderdaad echt een advocaat op

Een advocaat inschakelen? En dan? Schadevergoeding vorderen voor paar gram misgelopen eiwitten. Kosten die je voor die procedure gaat maken wegen niet op tegen hetgeen je gaat krijgen verwacht ik.

Dus eerst moeten de euro's bij elkaar geschraapt worden om een labtest uit te voeren en nu wordt er 'onafhankelijk' een test betaald. Sounds legit.

Vermoedelijk zal er hier wel een concurrent of concurrenten achter zitten, wat IMO een slimme zet is:D

Het komt ver overeen met de dbb test dus zo vreemd is het niet.

Hoe kan de smaak chocolate zijn terwijl op de pot van de foto geen cacao bij de ingredientenlijst staat? (ervan uitgaande dat ze van hun eigen pot een foto hebben gemaakt)

Niet minder onafhankelijk als een test opgedragen door een B&F of XXL zou zijn lijkt mij. Er zal toch altijd iemand het geld bij elkaar moeten schrapen. Veel onafhankelijker als dit ga je het niet krijgen anders als misschien de overheid een test zou doen.

Deze test klopt niet!

Omdat VOLAC!

Niet minder onafhankelijk als een test opgedragen door een B&F of XXL zou zijn lijkt mij. Er zal toch altijd iemand het geld bij elkaar moeten schrapen. Veel onafhankelijker als dit ga je het niet krijgen anders als misschien de overheid een test zou doen.

De test lijkt me onafhankelijk, de funding stel ik me vragen bij. De eerste test was echt een epos dat zijn weerga niet kent, duurde en duurde maar en alles bij elkaar sprokkelen duurde vrij lang. Nu is er binnen no time een tweede test, sounds fishy.

Zou me niks verbazen als zij tests ook doen voor de overheid:
2rr8o7n.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven