Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK wil toch even reageren

De beschuldigingen die richting ons geuit zijn waren ook ronduit schandalig. Dit was één van de eerste reactie die ik van jullie (B&F) heb gezien op DBB zelfs EricR beschuldigde ons van het "manipuleren" van deze labtesten.

Forumleden zouden voor ons werken terwijl dit juist laster is naar ons toe. Jordy is ook al niet meer te bekennen door het slaan op de oorlogstrommel.

Ik en niemand van XXL heeft met producten van B&F gerommeld om jullie in een kwaad daglicht te zetten. Dit hebben jullie aan jullie zelf te danken door teveel op jullie producent te vertrouwen.

Wat dat betreft ben ik blij dat jullie nu zelf (waarschijnlijk via eigen testen) er achter zijn gekomen dat jullie eiwitten niet in orde zijn, dit geldt natuurlijk voor alle eiwitten die bij deze producent gemaakt worden dat snappen jullie zelf ook wel.

Ik hoop dat de belachelijke verdenkingen richting ons niet meer aanwezig zijn.

Ik weet al veel langer dat je niet blind op je producent kan vertrouwen, er kan daar bewust gerommeld worden maar ook onbewust kunnen ze daar slechte grondstoffen verwerken als ze zelf een slechte kwaliteitscontrole hebben.

Dat is dan ook de reden dat wij al lange tijd testen uit laten voeren op veel van onze producten, de producenten weten dit en zorgen ervoor dat alles in orde is.

Maar ik ben dus even heel benieuwd, want daar heb ik geen antwoord op gehad.. : Wat gaan jullie nu doen voor de klanten die dus niet de whey hebben gekregen die zij hebben besteld bij jullie? En wanneer komt het isolaat onderzoek terug? En last but not least : Gaat dit nog elders (lees FB, website, oid) naar buiten worden gebracht of blijft dit hier? (De te weinige eiwitten in de whey dus)

Ik sluit zeker niet uit dat het ook de Isolaat betreft. Aminolabs geeft aan van niet en dat er de toegevoegde aminozuren enkel de Perfection betreft. Maar wat ik je kan zeggen is dat we alles uitzoeken tot op de bodem. Is het niet 100% duidelijk dan volgt hier dezelfde maatregel. Wat betreft reeds besteld kan ik aangeven dat dit gemeld kan worden bij de klantenservice en dat we daar zeer netjes mee om zullen gaan. Ik hoop dat jullie ons hier de kans voor willen geven. Wat en hoe we verder communiceren weet ik nog niet en dat is eerlijk.

Sorry? We mogen blij zijn dat B&F reageert? Lol, serieus. Wat snap je niet aan "klantvriendelijkheid"? En ongetwijfeld zullen de "boze klanten" ook niet al te netjes hebben gereageerd... maar dan nog spuug je NOOIT je klanten publiekelijk vol in hun bek. NOOIT. Dat is niet alleen onprofessioneel... dat is gewoon triest en not done. En dat doe je al helemaal niet als blijkt dat die klanten ook nog gewoon eens gelijk hebben.

B&F had hun bedrijf prima kunnen verdedigen met een genuanceerde reactie ipv full frontal te gaan. Maar goed, gelukkig ziet B&F dat inmiddels zelf ook in.

Jij vind het triest en dat mag. Ik denk er gelukkig heel anders over, maar misschien komt dat ook omdat ik iets beter kan begrijpen waarom ze zo hebben gereageerd, maar dat praat het niet goed, maar triest gaat voor mij iets te ver ;)
Ik begrijp klantvriendelijkheid, maar ik begrijp ook hoe mensen in elkaar zitten mbt hoog oplopende emoties en daarmee loop jij misschien wat achter, dat weet ik niet.

Sorry? We mogen blij zijn dat B&F reageert? Lol, serieus. Wat snap je niet aan "klantvriendelijkheid"? En ongetwijfeld zullen de "boze klanten" ook niet al te netjes hebben gereageerd... maar dan nog spuug je NOOIT je klanten publiekelijk vol in hun bek. NOOIT. Dat is niet alleen onprofessioneel... dat is gewoon triest en not done. En dat doe je al helemaal niet als blijkt dat die klanten ook nog gewoon eens gelijk hebben. B&F had hun bedrijf prima kunnen verdedigen met een genuanceerde reactie ipv full frontal te gaan. Maar goed, gelukkig ziet B&F dat inmiddels zelf ook in.

Hell momentje coming in.

Momenteel bekijken: 96 gebruiker(s) (45 leden en 51 gasten) dit topic
GPRO, MMA freak, XXL Nutrition, Hell93, Champy, michieln, wannabeestrong, orgineel, Henry14, Xarrow, Beginner987, FyreFox, MicrophoneFiend, kadimos, JoeTat2, joeybeast, Starx6673, pcvyper, j0eyv, substance P, Bitta, bottestudent, joostmakaay, skinnie, Wengstertje, maxx2, DieNase, standbynick, HillR, Krokodil, toscamulder, Lyfeline, flipmacinne, mascotte, joostd, Guts, renekalf, Kaasdief, OptimusFine, Holymoly, Imperator, jeroennx, peter2012

zZdZpNw.gif

Het zou overigens fijn zijn als er niet speciaal accountjes worden aangemaakt nu om te reageren. Waarom dit is weet ik niet maar ik zie het gebeuren.

Jij vind het triest en dat mag. Ik denk er gelukkig heel anders over, maar misschien komt dat ook omdat ik iets beter kan begrijpen waarom ze zo hebben gereageerd, maar dat praat het niet goed, maar triest gaat voor mij iets te ver ;)
Ik begrijp klantvriendelijkheid, maar ik begrijp ook hoe mensen in elkaar zitten mbt hoog oplopende emoties en daarmee loop jij misschien wat achter, dat weet ik niet.

Beetje jammer dat je het blijkbaar op de man moet spelen als je mening niet gedeeld wordt. Dat zegt wat mij betreft meer dan genoeg over jou en ik heb dan ook geen zin noch tijd om deze discussie met jou voort te zetten.

Nee. Voor de duidelijkheid dit zeg ik niet om te verdedigen maar hoe het is. De Instant Whey80 van Volac bevat 80-82% eiwit, altijd.. Wat Aminolabs heeft gedaan is amino's toevoegen die ik voor de duidelijkheid niet meereken in het eiwitgehalte. Volac treft geen blaam. Niet schuiven, dat is hoe het is dus. En met het laatste heb je gelijk.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Klopt, in alle eerlijkheid ik was woest. Ik zag een levenswerk in duigen vallen. Neemt niet weg dat de reactie zo anders had moeten zijn.

Op droge stof ja. Nu insinueer je dat je niet wist dat dit percentage dus veel lager zou worden op het moment dat je het eindproduct op de markt brengt.

B&F las 80-82% proteine op droge stof in de info van Volac en dacht toen: dan kunnen wij gewoon op onze potten 80% zetten nadat we er een aminzurenloos smaakje bij Aminolabs aan hebben laten toevoegen?

Je bent weer schaamteloos onzin aan het verkopen. Ga zo door. Het heeft je in deze strontput gebracht, het kan vast niet nog meer schade aanrichten.

Het zou overigens fijn zijn als er niet speciaal accountjes worden aangemaakt nu om te reageren. Waarom dit is weet ik niet maar ik zie het gebeuren.

Want? Mijn account heb ik ook aangemaakt om te reageren. Topic hierover loopt ook op een ander forum (fok) en aangezien de discussie zich hier voortzet en ik toch ook wel wat had te zeggen, staat het men vrij om een account aan te maken en te reageren dacht ik zo? Want niet alleen mensen van hier hebben natuurlijk de whey gekocht....

Beetje jammer dat je het blijkbaar op de man moet spelen als je mening niet gedeeld wordt. Dat zegt wat mij betreft meer dan genoeg over jou en ik heb dan ook geen zin noch tijd om deze discussie met jou voort te zetten.

1-0 voor Hell dus

Ik geef mijn mening, volgens mij doe jij hetzelfde, jij noemt B&F triest ed..Ik geef alleen mijn mening naar jou toe en niet via via in de hoop dat je het kunt lezen.

@Body&Fit

Wat hebben jullie eigenlijk met die kerel gedaan die (als eerste) ook een test wou opzetten? En waar is Jordi?

Ach ja, de bananenshake is in ieder geval wel lekker...

Op droge stof ja. Nu insinueer je dat je niet wist dat dit percentage dus veel lager zou worden op het moment dat je het eindproduct op de markt brengt. B&F las 80-82% proteine op droge stof in de info van Volac en dacht toen: dan kunnen wij gewoon op onze potten 80% zetten nadat we er een aminzurenloos smaakje bij Aminolabs aan hebben laten toevoegen? Je bent weer schaamteloos onzin aan het verkopen. Ga zo door. Het heeft je in deze strontput gebracht, het kan vast niet nog meer schade aanrichten.

Jawel. Ik ben juist open en eerlijk. Wat ik bedoel is dat smaak het eiwitpercentage verlaagt. En dat los toegevoegde aminozuren dat ook doen. Dat is juist negatief voor ons en open naar jou.

Ik geef mijn mening, volgens mij doe jij hetzelfde, jij noemt B&F triest ed..Ik geef alleen mijn mening naar jou toe en niet via via in de hoop dat je het kunt lezen.

De manier waarom zij mensen aanvielen is inderdaad diep triest te noemen, toont geen enkele vorm van professionaliteit.

Er zijn natuurlijk veel mensen die hier geen account hebben maar wel graag hun mening willen delen op dit moment. Ik vind het heel logisch dat ze nu dus een account aanmaken zodat ze kunnen meedelen in deze discussie.

@Body&Fit Wat hebben jullie eigenlijk met die kerel gedaan die (als eerste) ook een test wou opzetten? En waar is Jordi?
Geen idee. Wij hebben niets gedaan hoor:D Onze initiele reactie was verkeerd omdat we echt dachten dat we "genaaid" werden door de concurrentie zoals een collega ook al aangaf. Dat dacht ik en ik praat het niet goed. Het is hoe het is. Ik zag mijn levenswerk instorten waar ik 15 jaart keihard voor heb gewerkt. Nu blijkt dat Aminolabs wel aminozuren heeft toegevoegd waardoor het eiwitpercentage lager is heb ik heel simpel wel gewoon de eindverantwoording. Ik zal er alles aan doen om het vertrouwen van jullie in mij en Body & Fit te herstellen!!

Geen idee. Wij hebben niets gedaan hoor:D Onze initiele reactie was verkeerd omdat we echt dachten dat we "genaaid" werden door de concurrentie. Dat dacht ik en ik praat het niet goed. Het is hoe het is. Ik zag mijn levenswerk instorten waar ik 15 jaart keihard voor heb gewerkt. Nu blijkt dat Aminolabs wel aminozuren heeft toegevoegd waardoor het eiwitpercentage lager is heb ik heel simpel wel gewoon de eindverantwoording. Ik zal er alles aan doen om het vertrouwen van jullie in mij en Body & Fit te herstellen.

Ik heb van geheime bronnen vernomen dat jullie wel degelijk een Body&Fit kerkers hebben.

Free Jordi!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven