XXL Nutrition

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet of kan reageren. Het doet mij letterlijk pijn als ik het zie. Ik snap ook wel dat concurrentie dit als een uitgelezen kans ziet.

Nogmaals : Gooi er een "pers" bericht uit op FB of op de website. Waarin je open en eerlijk de dingen uitlegt. Dan kun je enigzins deze shitstorm nog inperken.

Komt er nu een vergoeding/korting/samplepakket/of iets dergelijk voor de mensen die al jaren whey perfection kopen aan inferieure kwaliteit?
Het is zo dat het eiwitpercentage lager is als we en jullie als klant mochten verwachten. Dat is wat het is! De werking of kwaliteit van de whey wordt overigens verder niet minder. Dat het eiwitpercentage lager is absoluut. We denken na over een juiste/goeie oplossing om het vertrouwen van mensen in ons te herstellen. Ik weet het nu nog niet maar zodra ik dit duidelijk heb kom ik hier op terug.

Ah, had ik het toch bij het juiste eind gisteren:cool:

Niet dat ik dit een 100% geldig argument vind overigens, eerder 62% geldig.

Jk

DBB is een groot afzeik forum. Opeens ligt iedereen wakker van een paar % eiwit verschil. Stel je een vraag over het toevoegen van whey shakes krijg je van diezelfde personen te horen: Het is niet nodig. Je kunt alles uit je voeding halen.. Waarom zeiken ze hier nu dan!?

Bestel gewoon andere whey en houd je bek verder.. Of hadden jullie soms verwacht 10 KG meer te zijn aangekomen als er 10% meer eiwit/whey in had gezeten? Mensen kunnen zich zo erg aanstellen.

Kom maar op met jullie gebitch..
Het scheelt bijna 20% kerel. :roflol:
Ik zal je baas bellen dat hij die paar % wel op je loon in kan houden, maakt jou toch niet zoveel uit. :thumbup:

Het is zo dat het eiwitpercentage lager is als we en jullie als klant mochten verwachten. Dat is wat het is! De werking of kwaliteit van de whey wordt overigens verder niet minder. Dat het eiwitpercentage lager is absoluut. We denken na over een juiste/goeie oplossing om het vertrouwen van mensen in ons te herstellen. Ik weet het nu nog niet maar zodra ik dit duidelijk heb kom ik hier op terug.

Echter heb je nog altijd mensen (zoals ik) bij wie je maar 1 kans hebt. Eenmaal vertrouwen kwijt = weg klant, voor altijd.

Nogmaals : Gooi er een "pers" bericht uit op FB of op de website. Waarin je open en eerlijk de dingen uitlegt. Dan kun je enigzins deze shitstorm nog inperken.

Ik ga nu in overleg. Wou dat ik mezelf kon delen:rolleyes: Dank je! (en dat meen ik)

We hebben standaard preventieve tests gedaan. Die zijn altijd goed geweest. Punt is dat je toevoegen van amino's alleen ziet als je per amino test. Dat is heel duur en dat doe je niet snel. Vanaf nu dus wel. Wij hebben nooit gedacht dat het uberhaupt mogelijk was. Ik heb altijd gekeken naar de beste grondstoffen en daar komt dan smaak bij. Dat ze amino's konden toevoegen voor smaak wist ik niet. En ook dat is eerlijk en echt hoe het is van mijn kant.

Preventieve tests op droge stof ja. Daar kwam 78% proteine uit.

Dat is een grote factor hier, niet alleen de amino's.

Ook als het geen amino's geweest zouden zijn dan zorgt toevoeging van een niet-amino's-zijnde smaakstof, voor een relatief lager percentage eiwit. Je geeft hier aan dat je begrijpt dat het percentage lager uitvalt als je iets toevoegt aan het product zoals ingekocht bij Volac. Dan wist je dus ook dat het percentage van 80% zoals aangegeven op de potten niet meer zou kloppen als je er eerst mee langs Aminolabs zou gaan.

Het probleem blijft dat je niet publiekelijk wil toegeven dat je gelogen hebt. Je hebt het over het herstellen van vertrouwen en dat je nu eerlijk bent.

Beken dan, ga door het stof. Nee dat is niet leuk, maar je ego zit je nu in de weg. Jij wil je bedrijf redden. Goede PR is dan zo snel mogelijk je fout
erkennen, dat was liegen in dit geval.

Laatst bewerkt:
Echter heb je nog altijd mensen (zoals ik) bij wie je maar 1 kans hebt. Eenmaal vertrouwen = weg klant, voor altijd.
Ik heb zo hard gewerkt om Body & Fit in 15 jaar op te bouwen dat ik rustig kan zeggen dat dit mij pijn doet tot op het bot. Neemt niet weg dat ik objectief gezien je reactie niet anders als kan begrijpen.:cool: Het enige wat ik kan doen is nu en in de toekomst er alles aan doen om jullie vertrouwen in mij en Body & Fit te herstellen.

Lol, lekker hollands weer, gelijk vergoeding willen. :rolleyes:

Ik ben een belg. Hoort er gwn bij als je jarenlang "bedrogen" wordt. Niet meer dan eerlijk lijkt mij.
Ok de whey wordt nu wel strikt gecontroleerd, dat wil ik zkr geloven. Maar ik stel me ook wel vragen bij die 100 verschillende soorten multivitamienen die jullie maken voor werkelijk een paar euro's.. Terwijl je deze in andere shops toch wel een pak duurder tegenkomt. Zelfde geldt eigenlijk voor al jullie supps van het huismerk.

Een persbericht waar je eigenlijk indirect meld dat er iets mis is met je producten. :o wees dan echt zeer voorzichtig met je woorden en ga daar ff voor zitten met andere

Echter heb je nog altijd mensen (zoals ik) bij wie je maar 1 kans hebt. Eenmaal vertrouwen kwijt = weg klant, voor altijd.
Dat soort klanten kan je als ondernemer ook maar beter kwijt zijn. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Ik ben een belg. Hoort er gwn bij als je jarenlang "bedrogen" wordt. Niet meer dan eerlijk lijkt mij.
Ok de whey wordt nu wel strikt gecontroleerd, dat wil ik zkr geloven. Maar ik stel me ook wel vragen bij die 100 verschillende soorten multivitamienen die jullie maken voor werkelijk een paar euro's.. Terwijl je deze in andere shops toch wel een pak duurder tegenkomt. Zelfde geldt eigenlijk voor al jullie supps van het huismerk.
Lol, enige goede aktie wat ze kunnen doen is de nieuwe batch in een keiharde korting knallen als compensatie. Meer niet. Als je mensen moet gaan compenseren voor dit soort dingen door verkapte schadevergoeding te geven kunnen ze de boel gelijk sluiten.

Een persbericht waar je eigenlijk indirect meld dat er iets mis is met je producten. :o wees dan echt zeer voorzichtig met je woorden en ga daar ff voor zitten met andere

Ja. Want dat is er ook gewoon. En als je dat niet gaat melden op de website, maar het gaat overal viral.. dan lijkt het des te meer alsof je wat in de doofpot probeert te knallen.

Maak je excuus, leg de situatie uit, zet er je vervolg acties bij en dat je er op terug komt.

Het is serieus beter dan doen alsof je neus bloed..

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Lol, enige goede aktie wat ze kunnen doen is de nieuwe batch in een keiharde korting knallen als compensatie. Meer niet. Als je mensen moet gaan compenseren voor dit soort dingen door verkapte schadevergoeding te geven kunnen ze de boel gelijk sluiten.

akkoord een schadevergoeding is idd belachelijk. Maar aan de vaste klanten een soort van samplepakket of kortingscode geven zou toch wel een mooie gift zijn. Zoiets gaat toch gemakkelijk via mail en klantengegevens.

Als ze het eiwitpercentage herstellen en een amino test rapport op hun website/dit forum plaatsen zal ik gewoon weer whey bestellen bij B&F.

Blijven toch de goedkoopste immers.

Hoop dat ze hier van geleerd hebben als bedrijf, zulke periodes zijn een hel voor bedrijf. Helaas is de kans dat dit gebeurd altijd aanwezig, zeker als je afhankelijk bent van een specifieke groep consumenten.

Nu goed anticiperen en preventief de producten beter controleren, kwaliteitscontrole opschroeven.

Over een aantal maanden is dit dan wel weer overgewaaid.

Al die aasgieren hier die gelijk gratis shit willen. Doe eens effe lekker normaal. Alsof je ineens 10 kilo minder gains hebt gemaakt door die paar gram minder eiwit. Het hoort natuurlijk niet, maar zo de zien doet B&F er nu wel (al dan eigenlijk te laat) alles aan om dit op te lossen.

Rustig afwachten en niet gelijk gaan roepen om korting enz.

Dan is het topic wel erg leeg als de autistische 'Volac'-roepers en andere herhalende figuren er uit worden gekniklkerd. Daarnaast is het topic aangemaakt door iemand die post via een proxy zonder zich verder bekend te maken. Maar eerlijk gezegd kan die hele discussie me aan de reet roesten en het modereren van deze bende net zo goed. Ik zal er in ieder geval geen slotje op gooien of op welk ander topic waar de forumtrolletjes hun onzin tig keer menen te moeten herhalen. Mijn tijd kan ik eigenlijk wel beter besteden, na 10 jaar modden is het wel weer eens leuk geweeest. 'Wegh'.

En roest het je nu nog steeds aan je reet, nu het allemaal waar blijkt te zijn?

Zulke klanten heten 'loyale klanten', die kan je zien als een vast inkomstenbron. Maar hey... Als je die "naait" dan ben je al 1 van je vaste inkomstenbronnen kwijt.

Als ze het eiwitpercentage herstellen en een amino test rapport op hun website/dit forum plaatsen zal ik gewoon weer whey bestellen bij B&F.

Blijven toch de goedkoopste immers.

Hoop dat ze hier van geleerd hebben als bedrijf, zulke periodes zijn een hel voor bedrijf. Helaas is de kans dat dit gebeurd altijd aanwezig, zeker als je afhankelijk bent van een specifieke groep consumenten.

Nu goed anticiperen en preventief de producten beter controleren, kwaliteitscontrole opschroeven.

Over een aantal maanden is dit dan wel weer overgewaaid.

En je bent zo zeker dat wanneer ze hun product in orde hebben deze dezelfde prijs zal hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven