AndroidHealthClinic

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBB is een groot afzeik forum. Opeens ligt iedereen wakker van een paar % eiwit verschil. Stel je een vraag over het toevoegen van whey shakes krijg je van diezelfde personen te horen: Het is niet nodig. Je kunt alles uit je voeding halen.. Waarom zeiken ze hier nu dan!?

Bestel gewoon andere whey en houd je bek verder.. Of hadden jullie soms verwacht 10 KG meer te zijn aangekomen als er 10% meer eiwit/whey in had gezeten? Mensen kunnen zich zo erg aanstellen.

Kom maar op met jullie gebitch..

Wat ik trouwens niet snap is dat als alleen van amino spiking sprake was geweest, dat er dan toch minimaal 70% eiwit in de pot zou moeten zitten. Hoe verklaren jullie die andere 8%?

Jij weet zo goed hoe het moet, ik neem aan dat jij zelf een bedrijf hebt en ook altijd zo perfect naar je klanten zal reageren als grotendeels het helemaal uitkotst.

Ik zeg dat het onprofessioneel is, maar niet elk bedrijf is hetzelfde. Je mag blij zijn dat B&F hier uberhaupt reageert ipv helemaal niks zegt en alleen mailtjes van serieuze klagers beantwoord.
IMO hebben de ''boze klanten'' op dit forum ook niet echt op een fatsoenlijke manier gereageerd, niet op een manier hoe een klant met een bedrijf om moet gaan.
Maar je zult vast wel vinden dat klant koning is en een bedrijf maar 'ja en amen' moet zeggen tegen de klant, terwijl de klant het bedrijf bij wijze van de huid loopt vol te schelden.

Bij een product zoals whey sta je,niet in de positie om alles te negeren. Simpelweg omdat je het kan vergelijken met brood bij de bakker. Net ander smaakje maar om de hoek zit er nog één

Vaak is vertrouwen veel moeilijker op te bouwen dus is het slim om het te onderhouden

Maarja denk dat alles nu wel duidelijk is. :thumbup:

DBB is een groot afzeik forum. Opeens ligt iedereen wakker van een paar % eiwit verschil. Stel je een vraag over het toevoegen van whey shakes krijg je van diezelfde personen te horen: Het is niet nodig. Je kunt alles uit je voeding halen.. Waarom zeiken ze hier nu dan!? Bestel gewoon andere whey en houd je bek verder.. Of hadden jullie soms verwacht 10 KG meer te zijn aangekomen als er 10% meer eiwit/whey in had gezeten? Mensen kunnen zich zo erg aanstellen.

Ik
logo.gif
je de moeder vriend!

Wat jij komen praten over DBB

Bij een product zoals whey sta je,niet in de positie om alles te negeren. Simpelweg omdat je het kan vergelijken met brood bij de bakker. Net ander smaakje maar om de hoek zit er nog één Vaak is vertrouwen veel moeilijker op te bouwen dus is het slim om het te onderhouden Maarja denk dat alles nu wel duidelijk is. :thumbup:

Meer kan ik er niet van maken.

Ik ben al een poosje een tevreden klant bij B&F. Tevreden in de zin van goed prijzen + snelle levering. Echter vind ik het SCHANDALIG dat jullie het hebben vertikt om zelf preventieve tests uit te voeren op de door jullie verkochte whey. Als je staat voor kwaliteit vind ik het niet kunnen om maar gewoon te vertrouwen op de producent.
Daarnaast was jullie eerste reactie naar de forumleden ook onacceptabel te noemen.
Drie weken geleden heb ik voor het laatst bij jullie bestel (4 kilo whey) en ik moet zeggen dat ik er nu serieus spijt van heb. Ik hoop dat jullie een goede coulance regeling treffen, anders zijn jullie mij in ieder geval kwijt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jawel. Ik ben juist open en eerlijk. Wat ik bedoel is dat smaak het eiwitpercentage verlaagt. En dat los toegevoegde aminozuren dat ook doen. Dat is juist negatief voor ons en open naar jou.

Je wist dus dat het percentage op het eindproduct lager zou uitvallen dan het percentage op droge stof zoals vermeld voor Volac.

Dan is de conclusie dat je wist dat er geen 80% proteine in je potten zou zitten.

Je doet hier alsof dit een verassing voor je was. Fijn dat je eindelijk, na jaren, kan toegeven dat je hier dus al die tijd van op de hoogte was.

Het doet wel pijn dat dit reeds een maand geleden werd geroepen, toen gaf ik echter B&F het voordeel van de twijfel. Ik lijdt nu aan gezichtsverlies richting mijn vriendenkring, aangezien ik dit product al jaren aanraad aan hen.

We hebben nooit verwacht dat dit kon gebeuren en we gaan er alles aan doen om het vertrouwen in ons te herstellen. Geen doofpot. Ik vertel open en eerlijk wat ik denk. 1 ding weet ik zeker dat we hiervan moeten leren en moeten zorgen dat dit nooit meer kan gebeuren.

Ik zou het graag in de nieuwsbrief zien gericht aan iedereen die whey perfection heeft gekocht, en daarnaast op de productpagina van de whey perfection.
Geen woorden maar daden. zo kom je als bedrijf ècht eerlijk over.

Ach hoe kunnen ze dat regelen?
Ikzelf bestel elke maand 1 grote pot ongeveer. Al een paar jaar. Daar sta je dan mooi voor aap.

't Gaat hem niet om dat percentje verschil. 't Is wel fucking 20% verschil. Als je er ietwat serieus mee bezig bent en niet gewoonv reet om groot te zijn dan maakt dat weldegelijk belang uit om je macro's correct te hebben gewoon.
't Is ook gewoon erg dat je alles nog zo mag afwegen en doen en hard mag werken je er uiteindelijk 't maximale niet uitgehaald hebt en je in't zak gezet bent in je portemonnee...

Ik zou niet weten hoe ze dit goed kunnen maken hoor.
Als ik een auto koop en die heeft maar 100pk ipv de 'verkochte' 120pk ga ik ook niet meer een auto van hetzelfde merk kopen hoor.

Komt er nu een vergoeding/korting/samplepakket/of iets dergelijk voor de mensen die al jaren whey perfection kopen aan inferieure kwaliteit?

Ik ben al een poosje een tevreden klant bij B&F. Tevreden in de zin van goed prijzen + snelle levering. Echter vind ik het SCHANDALIG dat jullie het hebben vertikt om zelf preventieve tests uit te voeren op de door jullie verkochte whey. Als je staat voor kwaliteit vind ik het niet kunnen om maar gewoon te vertrouwen op de producent. Daarnaast was jullie eerste reactie naar de forumleden ook onacceptabel te noemen. Drie weken geleden heb ik voor het laatst bij jullie bestel (4 kilo whey) en ik moet zeggen dat ik er nu serieus spijt van heb. Ik hoop dat jullie een goede coulance regeling treffen, anders zijn jullie mij in ieder geval kwijt.

We hebben standaard preventieve tests gedaan. Die zijn altijd goed geweest. Punt is dat je toevoegen van amino's alleen ziet als je per amino test. Dat is heel duur en dat doe je niet snel. Vanaf nu dus wel. Wij hebben nooit gedacht dat het uberhaupt mogelijk was. Ik heb altijd gekeken naar de beste grondstoffen en daar komt dan smaak bij. Dat ze amino's konden toevoegen voor smaak wist ik niet. En ook dat is eerlijk en echt hoe het is van mijn kant.

Ach hoe kunnen ze dat regelen?
Ikzelf bestel elke maand 1 grote pot ongeveer. Al een paar jaar. Daar sta je dan mooi voor aap.

't Gaat hem niet om dat percentje verschil. 't Is wel fucking 20% verschil. Als je er ietwat serieus mee bezig bent en niet gewoonv reet om groot te zijn dan maakt dat weldegelijk belang uit om je macro's correct te hebben gewoon.
't Is ook gewoon erg dat je alles nog zo mag afwegen en doen en hard mag werken je er uiteindelijk 't maximale niet uitgehaald hebt en je in't zak gezet bent in je portemonnee...

Ik zou niet weten hoe ze dit goed kunnen maken hoor.
Als ik een auto koop en die heeft maar 100pk ipv de 'verkochte' 120pk ga ik ook niet meer een auto van hetzelfde merk kopen hoor.

Juist. We zijn gewoon keihard verneukt met z'n allen.

DBB is een groot afzeik forum. Opeens ligt iedereen wakker van een paar % eiwit verschil. Stel je een vraag over het toevoegen van whey shakes krijg je van diezelfde personen te horen: Het is niet nodig. Je kunt alles uit je voeding halen.. Waarom zeiken ze hier nu dan!?

Bestel gewoon andere whey en houd je bek verder.. Of hadden jullie soms verwacht 10 KG meer te zijn aangekomen als er 10% meer eiwit/whey in had gezeten? Mensen kunnen zich zo erg aanstellen.

Het gaat niet om hoeveel whey er is genomen, het gaat erom dat dit gewoon misleiding van de consument is. Je besteld een product en betaald daarvoor. En dat product blijkt niet te voldoen aan hetgeen je beloofd is.

Als jij een auto koopt met climate control word je toch ook pissig als je airco krijgt?

Jij weet zo goed hoe het moet, ik neem aan dat jij zelf een bedrijf hebt en ook altijd zo perfect naar je klanten zal reageren als grotendeels het helemaal uitkotst.

Ik zeg dat het onprofessioneel is, maar niet elk bedrijf is hetzelfde. Je mag blij zijn dat B&F hier uberhaupt reageert ipv helemaal niks zegt en alleen mailtjes van serieuze klagers beantwoord.
IMO hebben de ''boze klanten'' op dit forum ook niet echt op een fatsoenlijke manier gereageerd, niet op een manier hoe een klant met een bedrijf om moet gaan.
Maar je zult vast wel vinden dat klant koning is en een bedrijf maar 'ja en amen' moet zeggen tegen de klant, terwijl de klant het bedrijf bij wijze van de huid loopt vol te schelden.
Meisje meisje, wat heb je toch een raar beeld van de wereld. B&F moet hier wel reageren, omdat ze via dit board ook aktief nieuwe klanten werven. Dat een bedrijf door mensen gerund wordt prima, maar dan is de reactie zeer onprofessioneel geweest, onafhankelijk hoe de klanten naar je communiceren. Mocht je ooit zelf nog in de positie komen dat je zelf een eigen bedrijf zult hebben moet je deze reacties van je nog eens terug lezen.
Zo werkt het echt niet in de grote mensen wereld.

B&F zat fout in hun eerste reacties. Zoals ze nu reageren had het in het begin gemoeten. Het leer moment wat bedrijfsvoering aan gaat is dus niet alleen regelmatig laten testen (onafhankelijk), zoals XXL bijvoorbeeld al wel doet EN nooit uit emotie reageren naar klanten. Ze zijn de grootste in NL, daar adverteren ze mee en zijn ze trots op. Dan kan je niet reageren alsof je een klein kruideniertje op de hoek bent.

De manier waarom zij mensen aanvielen is inderdaad diep triest te noemen, toont geen enkele vorm van professionaliteit.

Dit.

Zoals ik eerder heb aangekaart deert dat eiwitpercentage mij niet zo (ook al zou dit gewoon in orde moeten zijn). Dat er mensen bij een bedrijf werken en dat daar emotie aan te pas komt kan ik me allemaal voorstellen.

Maar als bedrijf zijnde mag en kun je gewoon niet zo reageren. Dan is de professionaliteit ver te zoeken. In het bedrijf waar ik werk zou ik ook wel eens vanuit mijn emotie willen reageren om tot mensen door te dringen e.d. Betekent niet dat ik het doe. Want dat kan gewoon niet.

Dan neemt toch niemand je meer serieus? But oh well. Ze zeggen dat er verbetering zal komen.
Ben benieuwd.

Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet of kan reageren. Het doet mij letterlijk pijn als ik het zie. Ik snap ook wel dat concurrentie dit als een uitgelezen kans ziet.

Tja die eerste testen waren echt al heel lang aangekondigd. Als jullie toen testen hadden laten doen en het bleek -20% te zijn (tot ieders verbazing). Dan was het een heel ander verhaal geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven