Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
akkoord een schadevergoeding is idd belachelijk. Maar aan de vaste klanten een soort van samplepakket of kortingscode geven zou toch wel een mooie gift zijn. Zoiets gaat toch gemakkelijk via mail en klantengegevens.

Ben ik het ook wel mee eens, als ik over mezelf praat bestel ik echt al een jaar of 10 bij B&F, tikt toch behoorlijk aan natuurlijk. Schade vergoeding zou ik niet hoeven maar een gebaar in de vorm van een korting zou ik wel op zijn plaats vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
En je bent zo zeker dat wanneer ze hun product in orde hebben deze dezelfde prijs zal hebben?

Tuurlijk, zouden wel gek moeten zijn om de prijs nu op te schroeven :roflol:

Ze zullen genoegen moeten nemen met minder marge, al kunnen ze misschien een schikking treffen met de leverancier, zodat die ook gedeeltelijk voor de kosten opdraait.

Al die aasgieren hier die gelijk gratis shit willen. Doe eens effe lekker normaal. Alsof je ineens 10 kilo minder gains hebt gemaakt door die paar gram minder eiwit. Het hoort natuurlijk niet, maar zo de zien doet B&F er nu wel (al dan eigenlijk te laat) alles aan om dit op te lossen.

Rustig afwachten en niet gelijk gaan roepen om korting enz.

ik wacht rustig af. Maar beter nu even vermelden zodat ze hier rekening mee kunnen houden tijdens hun crisisoverleg.

Ik sluit zeker niet uit dat het ook de Isolaat betreft. Aminolabs geeft aan van niet en dat er de toegevoegde aminozuren enkel de Perfection betreft. Maar wat ik je kan zeggen is dat we alles uitzoeken tot op de bodem. Is het niet 100% duidelijk dan volgt hier dezelfde maatregel. Wat betreft reeds besteld kan ik aangeven dat dit gemeld kan worden bij de klantenservice en dat we daar zeer netjes mee om zullen gaan. Ik hoop dat jullie ons hier de kans voor willen geven. Wat en hoe we verder communiceren weet ik nog niet en dat is eerlijk.

Ik ben als klant, zoals meerdere waarschijnlijk, geschrokken van de uitkomst van de test.
Op aanraden van uw post heb ik inderdaad even contact opgenomen met de klanten service.
Hier werd mij vriendelijk nogmaals het verhaal gedaan. En werd er gezocht naar een oplossing.
Later deze dag word ik nog teruggebeld.

Het ziet er voor mij naar uit dat B&F er alles op alles aan doet om dit recht te zetten.
Dikke plus voor B&F so far!
Ik zie persoonlijk absoluut geen reden om over te stappen naar een concurrent.

Word vervolgd...

Zulke klanten heten 'loyale klanten', die kan je zien als een vast inkomstenbron. Maar hey... Als je die "naait" dan ben je al 1 van je vaste inkomstenbronnen kwijt.
Juist die loyale en trouwe klanten inderdaad. Voor de duidelijkheid. We hebben het nooit geweten. Maar dat is geen excuus we hebben gewoon heel simpel de eindverantwoording en het had nooit mogen gebeuren. ---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------
Ik ben als klant, zoals meerdere waarschijnlijk, geschrokken van de uitkomst van de test. Op aanraden van uw post heb ik inderdaad even contact opgenomen met de klanten service. Hier werd mij vriendelijk nogmaals het verhaal gedaan. En werd er gezocht naar een oplossing. Later deze dag word ik nog teruggebeld. Het ziet er voor mij naar uit dat B&F er alles op alles aan doet om dit recht te zetten. Dikke plus voor B&F so far! Ik zie persoonlijk absoluut geen reden om over te stappen naar een concurrent. Word vervolgd...
Dank je!

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Ben ik het ook wel mee eens, als ik over mezelf praat bestel ik echt al een jaar of 10 bij B&F, tikt toch behoorlijk aan natuurlijk. Schade vergoeding zou ik niet hoeven maar een gebaar in de vorm van een korting zou ik wel op zijn plaats vinden.

Helemaal mee eens en die gaat er zeker komen. Ik heb hier alleen nog even tijd voor nodig maar dat gaan we goed laten weten wanneer we dit klaar hebben

Ik ben als klant, zoals meerdere waarschijnlijk, geschrokken van de uitkomst van de test.
Op aanraden van uw post heb ik inderdaad even contact opgenomen met de klanten service.
Hier werd mij vriendelijk nogmaals het verhaal gedaan. En werd er gezocht naar een oplossing.

Het ziet er voor mij naar uit dat B&F er alles op alles aan doet om dit recht te zetten.

Word vervolgd...

Mooie eerste post :rolleyes:

Tuurlijk, zouden wel gek moeten zijn om de prijs nu op te schroeven :roflol: Ze zullen genoegen moeten nemen met minder marge, al kunnen ze misschien een schikking treffen met de leverancier, zodat die ook gedeeltelijk voor de kosten opdraait.

Al moeten we genoegen nemen met geen marge. Het enige wat ik wil is jullie vertrouwen in mij en B&F herstellen. En ik zal letterlijk niet rusten.

bij de neutrale smaken zal het dus niet het geval zijn omdat daar geen amions worden toegevoed?

Het doet wel pijn dat dit reeds een maand geleden werd geroepen, toen gaf ik echter B&F het voordeel van de twijfel. Ik lijdt nu aan gezichtsverlies richting mijn vriendenkring, aangezien ik dit product al jaren aanraad aan hen.

ja toen werd het geroepen idd. Maar er was helemaal geen zekerheid dat het waar was, dat kon je niet weten.

En je bent zo zeker dat wanneer ze hun product in orde hebben deze dezelfde prijs zal hebben?
We hebben in ieder geval heel wat tegoed van onze leverancier en dat gaan we terug geven aan jullie. Hoe weet ik nog niet precies. Dat is wel wat ik wil en daar ga ik mij keihard voor inzetten! ---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------
bij de neutrale smaken zal het dus niet het geval zijn omdat daar geen amions worden toegevoed? ja toen werd het geroepen idd. Maar er was helemaal geen zekerheid dat het waar was, dat kon je niet weten.
Inderdaad. Alleen waar het gaat om smaak. Klopt!

Word vervolgd...

Ze willen niet toegeven dat ze wisten dat het percentage dik onder de 80% lag.

Dat wisten ze wel. Dat is de enige logische conclusie die getrokken kan worden uit andere feiten waarvan ze hebben toegegeven op de hoogte te zijn. Zoals de samenstelling van het product van hun leverancier van ruw eiwit en hun eigen tests waar een percentage op droge stof in plaats van het product zoals verkocht in werd genoemd.

Wat mij betreft dus zeker geen dikke plus.

Wel een verbetering tov eerdere algehele ontkenning. Ook is er in ieder geval de belofte dat er iets gaat gebeuren, al moeten we nog maar afwachten wat daar uit komt.

Goeie eerste post. Voordeel van de twijfel dan maar weer:rolleyes:

We hebben in ieder geval heel wat tegoed van onze leverancier en dat gaan we terug geven aan jullie. Hoe weet ik nog niet precies. Dat is wel wat ik wil en daar ga ik mij keihard voor inzetten! ---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ---------- Inderdaad. Alleen waar het gaat om smaak. Klopt!

dus bij mijn isolate met neutrale whey kan ik dus verwachten dat de werkelijk eiwit waarde dicht(er) bij de waarde die op het label staat zit?

We hebben in ieder geval heel wat tegoed van onze leverancier en dat gaan we terug geven aan jullie. Hoe weet ik nog niet precies. Dat is wel wat ik wil en daar ga ik mij keihard voor inzetten!

Mij mag je wel zo'n 10kg oats opsturen, daarna zal ik gaan kijken of mijn vertrouwen nog ooit zullen terugkeren in jullie.

Met vriendelijke groet,

Oatsy

Ze willen niet toegeven dat ze wisten dat het percentage dik onder de 80% lag. Dat wisten ze wel. Dat is de enige logische conclusie die getrokken kan worden uit andere feiten waarvan ze hebben toegegeven op de hoogte te zijn. Zoals de samenstelling van het product van hun leverancier van ruw eiwit. Wat mij betreft dus zeker geen dikke plus. Wel een verbetering tov eerdere algehele ontkenning. Ook is er in ieder geval de belofte dat er iets gaat gebeuren, al moeten we nog maar afwachten wat daar uit komt.
Ik geef zuiver aan dat Volac geen blaam treft. Aminolabs heeft aan smaken amino's toegevoegd. Hierdoor is het eiwitpercentage lager. Daardoor wordt het eiwitpercentage dus nog lager. Dat is geen verdedigen maar juist hoe het is en negatief voor ons. We hebben alle smaken vervangen en gaan bijna op wekelijks de amino profielen testen. Aminolabs krijgt 1 kans. Wij zullen in overleg verder een goeie korting moeten geven op de Whey (lagere prijs) om alles te compenseren. Dat is het minste wat we kunnen doen naar jullie als klanten.

Zulke klanten heten 'loyale klanten', die kan je zien als een vast inkomstenbron. Maar hey... Als je die "naait" dan ben je al 1 van je vaste inkomstenbronnen kwijt.
Nee, klanten waarbij je niet een keer een fout mag maken, kan je echt beter kwijt zijn. Ze moeten nu diep door het stof, maar als ze hun zaakjes weer voor elkaar hebben kan je daar toch weer gewoon bestellen?
Bij klanten met een instelling zoals jij kan je het toch nooit goed doen.

We hebben standaard preventieve tests gedaan. Die zijn altijd goed geweest. Punt is dat je toevoegen van amino's alleen ziet als je per amino test. Dat is heel duur en dat doe je niet snel. Vanaf nu dus wel. Wij hebben nooit gedacht dat het uberhaupt mogelijk was. Ik heb altijd gekeken naar de beste grondstoffen en daar komt dan smaak bij. Dat ze amino's konden toevoegen voor smaak wist ik niet. En ook dat is eerlijk en echt hoe het is van mijn kant.

je laat whey maken en je weet niet eens niet wat er bij komt kijken. Met alle respect, je neemt iedereen in de maling. Zoek aub een andere job.

dus bij mijn isolate met neutrale whey kan ik dus verwachten dat de werkelijk eiwit waarde dicht(er) bij de waarde die op het label staat zit?

Want dat is andere neutrale whey dan de neutrale whey die ze naar Aminolabs sturen om een smaakje aan te laten toevoegen?:rolleyes::rolleyes:

Zou dit mogelijk ook een allergische reactie op kunnen leveren? Dat er meer glycine inzit (komt uit Soja heb ik begrepen en kan ik slecht tegen).

Ik heb regelmatig isolaat besteld en kreeg zelfs daar een allergische reactie op. Ik dacht altijd dat er dan waarschijnlijk nog een een zodanige hoeveelheid van lactose inzat die net te hoog lag voor mij (lactose intolerant) en ik daardoor niet tegen de isolaat kon. Maar mogelijk kan dit misschien dus ook aan het hogere glycine gehalte liggen?

je laat whey maken en je weet niet eens niet wat er bij komt kijken. Met alle respect, je neemt iedereen in de maling. Zoek aub een andere job.
Ik ben puur eerlijk. Iets anders hebben we ook niets aan Ik weet wat erbij komt kijken en had nooit gedacht dat ons dit kon overkomen. Naief zo blijkt. En ja, daar moeten we keihard van leren. Ik neem niemand in de maling. Probeer puur en open vragen te beantwoorden. Ik snap je scepsis wel maar geloof mij dat dit zo is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven