MuscleMeat

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
C7GPi.gif

zE2ueuL.gif

• Like
Waarderingen: Roth
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IT'S VOLAC TIME

Vraag me wel af wie de opdrachtgever is en dus hoe 'onafhankelijk' de test is.

Maar de test heeft voor mij sowieso al veel meer waarde doordat de naam van het testbureau bekend is evenals de naam van de persoon die de test heeft uitgevoerd of daar verantwoordelijk voor was. :thumbup:

Verder heb ik al die discount eiwitjes sowieso nooit vertrouwd en gebruik ik al enige jaren alleen whey isolaat met neutrale smaak. Op smaak brengen met een druppeltje flavour drops van myprotein. Goed te doen.

De test lijkt me onafhankelijk, de funding stel ik me vragen bij. De eerste test was echt een epos dat zijn weerga niet kent, duurde en duurde maar en alles bij elkaar sprokkelen duurde vrij lang. Nu is er binnen no time een tweede test, sounds fishy.

Hoezo vragen bij de funding? Vrij normaal dat dat lang duurde. Eerst een lab vinden, daarna donateurs vinden en vervolgens wachten tot dat er betaald was. Als je zag hoeveel mensen daar aan mee deden js het logisch dat het lang duurde. Werd ook gedaan door iemand in zijn vrije tijd.

Hoezo vragen bij de funding? Vrij normaal dat dat lang duurde. Eerst een lab vinden, daarna donateurs vinden en vervolgens wachten tot dat er betaald was. Als je zag hoeveel mensen daar aan mee deden js het logisch dat het lang duurde. Werd ook gedaan door iemand in zijn vrije tijd.

Geld van tig leden bij elkaar sprokkelen was het, nu is er opeens een wilde weldoener (of weldoeners) die zonder problemen een stuk meer kunnen missen dan wat de meesten konden missen bij de eerste test.

Uitslag staat verder als een huis overigens en bevestigt de eerste test.

Geld van tig leden bij elkaar sprokkelen was het, nu is er opeens een wilde weldoener (of weldoeners) die zonder problemen een stuk meer kunnen missen dan wat de meesten konden missen bij de eerste test.

Mister10 is miljonair?

Vraag me wel af wie de opdrachtgever is en dus hoe 'onafhankelijk' de test is. Maar de test heeft voor mij sowieso al veel meer waarde doordat de naam van het testbureau bekend is evenals de naam van de persoon die de test heeft uitgevoerd of daar verantwoordelijk voor was. :thumbup: Verder heb ik al die discount eiwitjes sowieso nooit vertrouwd en gebruik ik al enige jaren alleen whey isolaat met neutrale smaak. Op smaak brengen met een druppeltje flavour drops van myprotein. Goed te doen.

Hoe onafhankelijk wil je het hebben? Als deze test niet onafhankelijk is is geen 1 test het meer.

Lees eens goed. Het is rechtstreeks bij B&F besteld en naar het lab verstuurd.

dat bedoelt hij dus niet slimmerik hij bedoelt dat deze in een keer zomaar opduikt, niet dat het voor mij minder betrouwbaar zou zijn als een test van bnf zelf.

Waarschijnlijk gewoon betaald door een concurrent.... Bepaalde concurrenten kunnen zo'n test makkelijk betalen van de extra omzet die ze door een negatief resultaat halen ;)

De test lijkt me onafhankelijk, de funding stel ik me vragen bij. De eerste test was echt een epos dat zijn weerga niet kent, duurde en duurde maar en alles bij elkaar sprokkelen duurde vrij lang. Nu is er binnen no time een tweede test, sounds fishy.

Dat kan ik niet ontkennen nee, was ook mijn eerste reactie. Then again ik zie staan dat het getest is in een ''onafhankelijk laboratorium geaccrediteerd door BELAC''. Hoe dat met ''onafhankelijk'' zijn precies werkt in België weet ik niet, maar om dan meteen al aan de onafhankelijkheid gaan twijfelen is een tweede. Zou dan eerder vermoeden dat het algeheel door de OP gefalsificeerd is, maar dat moet makkelijk te achterhalen zijn lijkt me.

Edit: sorry niet helemaal goed gelezen, zie dat je ook niet aan die labo onafhankelijkheid twijfelde.

Laatst bewerkt:
Dat kan ik niet ontkennen nee, was ook mijn eerste reactie. Then again ik zie staan dat het getest is in een ''onafhankelijk laboratorium geaccrediteerd door BELAC''. Hoe dat met ''onafhankelijk'' zijn precies werkt in België weet ik niet, maar om dan meteen al aan de onafhankelijkheid gaan twijfelen is een tweede. Zou dan eerder vermoeden dat het algeheel door de OP gefalsificeerd is, maar dat moet makkelijk te achterhalen zijn lijkt me.

Labo post in ieder geval niet via een normale provider, heeft dus al iets te verbergen. Zo te zien een proxy en laat er nou net een bepaald persoon zijn die regelmatig op die wijze post.

Lol als dit in opdracht is van XXL.

Vind die test nog steeds niet echt professioneel overkomen (bestel altijd al bij XXL btw)
Die andere test zag er vele malen professioneler uit, dit kan iemand met een beetje knip en plak kunsten ook maken..

Labo post in ieder geval niet via een normale provider, heeft dus al iets te verbergen. Zo te zien een proxy en laat er nou net een bepaald persoon zijn die regelmatig op die wijze post.

Impliceer je dat de OP, en dus de resultaten, niet legitiem zijn?

Impliceer je dat de OP, en dus de resultaten, niet legitiem zijn?

OP in ieder geval wel, sounds like Brutez once again. Ken zijn streken al iets te lang eigenlijk. Maar zal het toch wel ontkennen met een volgend kloontje.

Geen idee op wie je dan doelt. Idd verdacht maar aan de andere hand ook begrijpelijk gezien het mysterieuze opeens verdwijnen/stilzwijgen van vorige twee iniatiefnemers.

Even een uitbreiding.

p63uo.png

Laatst bewerkt:
OP in ieder geval wel, sounds like Brutez once again. Ken zijn streken al iets te lang eigenlijk. Maar zal het toch wel ontkennen met een volgend kloontje.
Nagaan of de resultaten betrouwbaar zijn is eenvoudig te achterhalen door een eenvoudig mailtje naar ECCA NV.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven