Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De test lijkt me onafhankelijk, de funding stel ik me vragen bij. De eerste test was echt een epos dat zijn weerga niet kent, duurde en duurde maar en alles bij elkaar sprokkelen duurde vrij lang. Nu is er binnen no time een tweede test, sounds fishy.
Wellicht valt het onder de noemer 'smaakaroma', wat nogal een rekbaar begrip blijkt.zeker wel als de smaak chocolade is. hoe zorg je anders voor de chocoladesmaak? dat is een feit!
Hoezo vragen bij de funding? Vrij normaal dat dat lang duurde. Eerst een lab vinden, daarna donateurs vinden en vervolgens wachten tot dat er betaald was. Als je zag hoeveel mensen daar aan mee deden js het logisch dat het lang duurde. Werd ook gedaan door iemand in zijn vrije tijd.
Mister10 is miljonair?Geld van tig leden bij elkaar sprokkelen was het, nu is er opeens een wilde weldoener (of weldoeners) die zonder problemen een stuk meer kunnen missen dan wat de meesten konden missen bij de eerste test.
Uitslag staat verder als een huis overigens en bevestigt de eerste test.
Vraag me wel af wie de opdrachtgever is en dus hoe 'onafhankelijk' de test is. Maar de test heeft voor mij sowieso al veel meer waarde doordat de naam van het testbureau bekend is evenals de naam van de persoon die de test heeft uitgevoerd of daar verantwoordelijk voor was.Verder heb ik al die discount eiwitjes sowieso nooit vertrouwd en gebruik ik al enige jaren alleen whey isolaat met neutrale smaak. Op smaak brengen met een druppeltje flavour drops van myprotein. Goed te doen.
Hoezo vragen bij de funding? Vrij normaal dat dat lang duurde. Eerst een lab vinden, daarna donateurs vinden en vervolgens wachten tot dat er betaald was. Als je zag hoeveel mensen daar aan mee deden js het logisch dat het lang duurde. Werd ook gedaan door iemand in zijn vrije tijd.
Waarschijnlijk gewoon betaald door een concurrent.... Bepaalde concurrenten kunnen zo'n test makkelijk betalen van de extra omzet die ze door een negatief resultaat halenGeld van tig leden bij elkaar sprokkelen was het, nu is er opeens een wilde weldoener (of weldoeners) die zonder problemen een stuk meer kunnen missen dan wat de meesten konden missen bij de eerste test.
Uitslag staat verder als een huis overigens en bevestigt de eerste test.

De test lijkt me onafhankelijk, de funding stel ik me vragen bij. De eerste test was echt een epos dat zijn weerga niet kent, duurde en duurde maar en alles bij elkaar sprokkelen duurde vrij lang. Nu is er binnen no time een tweede test, sounds fishy.
Dat kan ik niet ontkennen nee, was ook mijn eerste reactie. Then again ik zie staan dat het getest is in een ''onafhankelijk laboratorium geaccrediteerd door BELAC''. Hoe dat met ''onafhankelijk'' zijn precies werkt in België weet ik niet, maar om dan meteen al aan de onafhankelijkheid gaan twijfelen is een tweede. Zou dan eerder vermoeden dat het algeheel door de OP gefalsificeerd is, maar dat moet makkelijk te achterhalen zijn lijkt me.
Labo post in ieder geval niet via een normale provider, heeft dus al iets te verbergen. Zo te zien een proxy en laat er nou net een bepaald persoon zijn die regelmatig op die wijze post.
Impliceer je dat de OP, en dus de resultaten, niet legitiem zijn?
Labo post in ieder geval niet via een normale provider, heeft dus al iets te verbergen. Zo te zien een proxy en laat er nou net een bepaald persoon zijn die regelmatig op die wijze post.
Nagaan of de resultaten betrouwbaar zijn is eenvoudig te achterhalen door een eenvoudig mailtje naar ECCA NV.OP in ieder geval wel, sounds like Brutez once again. Ken zijn streken al iets te lang eigenlijk. Maar zal het toch wel ontkennen met een volgend kloontje.