- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Labo post in ieder geval niet via een normale provider, heeft dus al iets te verbergen. Zo te zien een proxy en laat er nou net een bepaald persoon zijn die regelmatig op die wijze post.
De test lijkt me onafhankelijk, de funding stel ik me vragen bij. De eerste test was echt een epos dat zijn weerga niet kent, duurde en duurde maar en alles bij elkaar sprokkelen duurde vrij lang. Nu is er binnen no time een tweede test, sounds fishy.
Waarom hebben we niet gewoon een programma als Keuringsdienst van Waarden met honderden tegelijk gespamd om dit te testen? Komt het meteen op tv en zo. Lijkt me niet dat zij zich laten omkopen (ook al kan dat niet worden uitgesloten).
Waarom hebben we niet gewoon een programma als Keuringsdienst van Waarden met honderden tegelijk gespamd om dit te testen? Komt het meteen op tv en zo. Lijkt me niet dat zij zich laten omkopen (ook al kan dat niet worden uitgesloten).
Heb je helemaal gelijk in, aan de andere kant heb ik er geen bezwaar tegen als de concurrent de concurrent ontmaskert.
Omdat zo'n programma het weinig boeit lijkt me. Je scoort veel beter met een uitzending over ijzer in Special K of de onzin van superfoods.
Ik kan me voorstellen dat B&F druk legt op de mods van DBB om dit soort topics en post te verwijderen/sluiten. Goed dat hier niet aan wordt toegegeven. complimenten daarvoor.
Overigens is vergeten dat de kwaliteit van Volac en B&F gegarandeerd is. Dus je mag deze resultaten intrerpreteerden zoals je zelf wil, maar B&F heeft de vorige keer al aangegeven dat ze niet meer zullen ingaan op dit soort berichten.
Krijg er meer dit gevoel bij (als we toch plaatjes posten):
![]()
Goed onderschrift ook.
Heb je een plaat voor je kop?
Door de gezondheidshype zijn eiwitproducten ook veel populairder geworden voor de 'gewone' mens. Natuurlijk is de kans niet heel erg groot dat ze het echt gaan testen en uitzenden, en al helemaal niet op korte termijn, maar ze doen wel meer niet heel interessante producten. Leverworst, of kebab wel echt lamsvlees is etc. Wat boeit het mij nou of kebab echt lamsvlees is..
Je weet dat je nu precies het zelfde doet als waar je de vorige topics voor gesloten hebt he? ..Nee oke.
Spreekt veel meer mensen aan dan een product als whey. Verder is er ook geen eer aan te behalen, je kan je rustig verschuilen achter de testmethode. Andere testmethode en je komt wel in de buurt van de geclaimde waarden, discussie feitelijk weer over. De rest is geneuzel in de marge voor het grote publiek.
Krijg er meer dit gevoel bij (als we toch plaatjes posten):
![]()
Goed onderschrift ook.
Heb je een plaat voor je kop?

?
Ik besef me niets. Behalve mijn onderschrift.Hun whey komt van VOLAC!!!!!! Besef je wel dat dit de grootste whey producent van Europa is?
![]()