Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreekt veel meer mensen aan dan een product als whey. Verder is er ook geen eer aan te behalen, je kan je rustig verschuilen achter de testmethode. Andere testmethode en je komt wel in de buurt van de geclaimde waarden, discussie feitelijk weer over. De rest is geneuzel in de marge voor het grote publiek.
---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------
Kan dit topic gelet op het gebruik van een proxy toch niet echt serieus nemen. Zelfs als de testuitslag klopt stinkt dit topic naar een wheyshake die 4 weken in een sporttas heeft gezeten.

Wat een goede redenSpreekt veel meer mensen aan dan een product als whey. Verder is er ook geen eer aan te behalen, je kan je rustig verschuilen achter de testmethode. Andere testmethode en je komt wel in de buurt van de geclaimde waarden, discussie feitelijk weer over. De rest is geneuzel in de marge voor het grote publiek. ---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ---------- Kan dit topic gelet op het gebruik van een proxy toch niet echt serieus nemen. Zelfs als de testuitslag klopt stinkt dit topic naar een wheyshake die 4 weken in een sporttas heeft gezeten.

Zie niet in welk belang hij er bij heeft, Brutez aka RuudXXL (http://xxlnutrition.com/nl/nld/forum/profile/ruudxxl) het kloontjeswonder wel. Misschien zit ik mis maar eerlijk gezegd boeit dat me weinig.
"Ralf, er is weer een labtest opgedoken, wat moet ik zeggen?"
- Volac
"Ja, dat deden we de vorige keer ook al, niets anders?"
- VOLAC
"Jaja, maar wat moet ik nu concreet gaan zeggen?"
- VOLACCCCCCCCCCCCCCCCCC