AndroidHealthClinic

Onbekend nummer achterhalen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor telefoon heb je?? Op veel telefoons heb je een functie dat je jezelf onbekend kan bellen zodat je bijvoorbeeld even een vergadering uit kan.. Ik heb bijvoorbeeld een samsung jet, en als ik een knopje aan de zijkant een tijdje ingedrukt hou, staat er, nepoproep ingeschakeld.. Na een paar seconde krijg ik dan een oproep met onbekend

Denk niet dat je met een stalker te maken hebt, maar eerder met wat ik zojuist getypt heb ;)

ja die knop ben ik ook al eens tegen gekomen maar dat is het probleem niet ik ben er inmiddels wel achter hij/zij belt nog wel regelmatig maar het is dus een computer die mij wil bellen en als ik dan op neem schakelt de computer mij niet goed door en dan denk de computer dat ik hem niet op neem en vandaar dat die pc mij zo vaak belt
 
Blablabla... vraag je provider die meuk te blokkeren. Slotje, ktnxbye.
 
Bedankt voor je goeie advies aan Rob G, bijna 5 jaar na dato...

Lol :) Was aan die sjoerd-aap bedoeld. Die dat topic al voor de 2e keer kickt.
 
Heb ik ook de laatste tijd last van. Komt doordat mijn Samung het fake-gesprek programma activeert in mijn broekzak. Heel vervelend.
 
Op de eerste pagina; Rob G. TongPo, benchMarck, SHUTTERSPEED, bur, Jinsu, Bouwens, ZoutZak, Yzord

Wow, goede oude tijd. :p
 
Laatst bewerkt:
Op de eerste pagina; Rob G. TongPo, benchMark, SHUTTERSPEED, bur, Jinsu, Bouwens, ZoutZak, Yzord

Wow, goede oude tijd. :p

Hey pik, kun je dan wel op z'n minst mijn nick goed spellen? :kiss:
 
Nep bericht

ik word ook al maaaaanden gestalkt.. misschien zelfs al een jaar. Weet nog steeds niet wie het is maar ik word meerdere keren in de week gebeld door een onbekend nummer en vervolgens is het stil aan de andere kant. De beller drukt hem zelf ook nooit weg. Heb mn telefoon een keer naast mn box gezet met muziek aan.. gozer (of vrouw????) heeft gewoon voor 45 minuten betaald. kk onzin..


weet je zeker dat je niet naar je zelf heb gebeld met een nepoproep, dit kan namelijk heel makkelijk met een samsung, een htc, een i phone en misschien met nog wel meer. bij samsung was het bijvoorbeeld als je je volume zachter knopje ingedrukt hield. het kost nix maar dan spreek je dus ook niemand >< :p
 
Ukkie, gebruik jij dat knopje veel?

Groeten,
Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven