AndroidHealthClinic

Onbekend nummer achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
SMS terug sturen met het volgende bericht:

Dit is een bericht van de politie Brabant Noord u heeft via uw telefoon ongeorloofde berichten of telefoongesprekken gevoerd met het hier onderstaande nr: ....

De politie Brabant Noord verzoekt u hier mee op te houden of anders een boeten te riskeren van 55 euro. Op grond van uw gegevens uit uw mobiel bent u te traceren. Als er niet wordt voldaan aan ons verzoek zal een boete middels een reclasivisering aan u worden toegezonden.

dit lijkt me voldoende...!

Jij bent écht slim :roflol: Dit ga ik ook doen bij mijn stalker :D Helpt vast :D Heb jij het nummer voor me?

• Topic Starter Topic Starter
Haha als ik het nummer had zou ik die gast even bellen om gezellig wat af te spreken. Dat is nou juist het hele probleem.

Naja, ik heb tegen haar gezegt dat ze maar beter onbekende bellers gewoon niet op kan nemen. Hopelijk houdt het dan op. Het is nu nog niet zo extreem en niet zo lang bezig ofzo.

Heb hier juist in dezelfde k*tzooi, ik krijg telefoon van heidi de h**r? ik zou haar ontmoet hebben en met haar naar bed zijn geweest. (terwijl ik lekker lag te slapen in mijn bedje). Ze belt onbekend en zegt dat ze mij zal blijven bellen tot ik betaal.. Waarom betalen als ik niet eens iets heb gedaan? :@

Heb hier juist in dezelfde k*tzooi, ik krijg telefoon van heidi de h**r? ik zou haar ontmoet hebben en met haar naar bed zijn geweest. (terwijl ik lekker lag te slapen in mijn bedje). Ze belt onbekend en zegt dat ze mij zal blijven bellen tot ik betaal.. Waarom betalen als ik niet eens iets heb gedaan? :@

:o

Gewoon ff zeggen dat ze de politie inschakelt volgende keer dat hij belt.

Mn zusje heeft het ook een tijdje gehad en dat heeft toen wel geholpen :)

verschijnt er een nummer of staat er prive,
met een nummer zou ik een klacht gaan neer leggen bij politie voor stalking
wat een zielig mannetje wel.

edit: onbekend dus, tja negeren en niet meer opnemen lijkt me het beste dan

Zeggen dat je haar betaalt zodat jullie ergens kunnen afspreken. Dan staan wij daar met heel DBB klaar om haar anaal te vernederen! :D

ik word nu ook al bijna een maand onbekend gebeld en zodra ik opneem gewoon met mijn naam zegt de stakker niks hoe ziek kun je zijn he ??? ik heb\haar hem ook al een keer opgenomen en gewoon aan de kant gelegt ik heb hem\haar toen wel een uur aan de telefoon gehad en hij\zij heeft helemaal niks gezegt en ook heb ik al gezegt dat ik de popos zou bellen maar daar word ook nie op gereageert en ja nie opnemen is ook geen optie want een paar van mijn vrienden bellen ook wel een met hun huis nummer onbekend dus ja, wat zou ik kunnen doen gewoon eff de provider bellen of meteen de politie

Laatst bewerkt:
ik word nu ook al bijna een maand onbekend gebeld en zodra ik opneem gewoon met mijn naam zegt de stakker niks hoe ziek kun je zijn he ??? ik heb\haar hem ook al een keer opgenomen en gewoon aan de kant gelegt ik heb hem\haar toen wel een uur aan de telefoon gehad en hij\zij heeft helemaal niks gezegt en ook heb ik al gezegt dat ik de popos zou bellen maar daar word ook nie op gereageert en ja nie opnemen is ook geen optie want een paar van mijn vrienden bellen ook wel een met hun huis nummer onbekend dus ja, wat zou ik kunnen doen gewoon eff de provider bellen of meteen de politie

Wat voor telefoon heb je?? Op veel telefoons heb je een functie dat je jezelf onbekend kan bellen zodat je bijvoorbeeld even een vergadering uit kan.. Ik heb bijvoorbeeld een samsung jet, en als ik een knopje aan de zijkant een tijdje ingedrukt hou, staat er, nepoproep ingeschakeld.. Na een paar seconde krijg ik dan een oproep met onbekend

Denk niet dat je met een stalker te maken hebt, maar eerder met wat ik zojuist getypt heb ;)

• Like
Waarderingen: Roth
Wat voor telefoon heb je?? Op veel telefoons heb je een functie dat je jezelf onbekend kan bellen zodat je bijvoorbeeld even een vergadering uit kan.. Ik heb bijvoorbeeld een samsung jet, en als ik een knopje aan de zijkant een tijdje ingedrukt hou, staat er, nepoproep ingeschakeld.. Na een paar seconde krijg ik dan een oproep met onbekend

Denk niet dat je met een stalker te maken hebt, maar eerder met wat ik zojuist getypt heb ;)

haha als dat bij hem het geval is,:roflol:

Gewoon afnemen met dit filmpje tegen de microfoon

http://www.youtube.com/watch?v=37LfA4UcfFo

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Idd, mijn vriendin had een samsung star en zei ook dat ze gestalked werd, 1 google hit later was snel achterhaald aan wat het lag, idd gewoon het knopje aan de zijkant:D

Goed topic. Oud, maar goed.

Wat ben je voor een pauper dat je alleen voor deze vraag jezelf aanmeld op dit forum?

Ik bel zelf regelmatig mensen onbekend en vaak meerdere malen. Mijn ervaring is dan ook dat je niet gepakt gaat worden, ook al nemen ze contact op met provider of politie. Zo heb ik ook een actie opgezet waarbij een vrouw die kat miste 2 jaar lang gebeld werd dat haar kat gevonden was, van een wijk in de buurt, Belgie, tot aan een vakantie in Turkije. Helaas ben ik dat nr nu kwijt :(

Laatst bewerkt:
ik word ook al maaaaanden gestalkt.. misschien zelfs al een jaar. Weet nog steeds niet wie het is maar ik word meerdere keren in de week gebeld door een onbekend nummer en vervolgens is het stil aan de andere kant. De beller drukt hem zelf ook nooit weg. Heb mn telefoon een keer naast mn box gezet met muziek aan.. gozer (of vrouw????) heeft gewoon voor 45 minuten betaald. kk onzin..

wat voor telefoon heb je?
ik heb dit namelijk ook een tijd gehad en heb een samsung star. Er bleek een fake gesprek toets op te zitten die je ook in toetsblokkeer stand kan activeren. :D

wat voor telefoon heb je?
ik heb dit namelijk ook een tijd gehad en heb een samsung star. Er bleek een fake gesprek toets op te zitten die je ook in toetsblokkeer stand kan activeren. :D

:roflol: Nu je het zegt, maarja wie krijgt dat nou regelmatig voor elkaar?

hoi Sjoerd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1 , ken ook zo iemand , hele tijd zoeken zoeken wie het kan zijn en het was zijn eigen
lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven