XXL Nutrition

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

• Topic Starter Topic Starter
Update;

****ing hell, zit nu achter mn pc met de ergste spierpijn ever. Brute pomp in mn rug/traps en biceps. Net even bicep gemeten, 1,2 cm erbij aan pomp...

Dus volgens de vuistregel zit ik goed;

Als de desbetreffende spiergroep na 1 dag kleiner is heb je overtraind.

Als de desbetreffende spiergroep na 1 dag gelijk is heb je niet maximaal getraind.

Als de desbetreffende spiergroep na 1 dag groter is heb je maximaal en goed getraind.

Ik zit in de laatste categorie, sweet ass!
Zo nu even wat rust pakken, hopelijk is morgen mijn spierpijn een stuk minder.:o

Waar haal je die wijsheid vandaan dan? Heb ik nog nooit van gehoord hahaha

Waar haal je die wijsheid vandaan dan? Heb ik nog nooit van gehoord hahaha

Deze wijsheden heb ik verkregen via eigen ervaring en studies betreffend overtraining and such.

Vandaag ben ik trouwens genoodzaakt om nog een rustdag in te schakelen aangezien ik nog steeds last heb van mijn biceps. En er vandaag biceps en borst getraint zou worden.:(

Ik betwijfel of je van 1 training kan overtraind raken. ;)

spierpijn is een b*ch :(

Komt door het witte goud; je kent je eigen krachten niet meer daardoor raak je snel overtraind.

Man, wat doen jullie geheimzinnig over een beetje creatine.

haha iedereen wil het weten
ik zou het nooit vertellen..
alleen hoe goed het werkt

Haha, oh lord :roflol:

Man, wat doen jullie geheimzinnig over een beetje creatine.

idd, lijken wel jongetjes van 15 die denken dat ze aan de myostatin blockers zitten met hun creatine :roflol:

Zie onderstaand;

wtf man,, waar zit hem bij jou het gewicht eigenlijk niet in.. je leuter.. heb je flaporen maatje dombo ofzo :rolleyes: als ik jou foto's bekijk zie ik echt geen 103 kg tenzij je 2 m bent ofzo...... bedoel.. als ik jou pics vergelijk met GFG

Hoeveel kilo win jij wel niet per week? Groei jij van lucht? t*ring wat ga je hard.

Die gast blijft maar aankomen die shit is insane.
Het is dat ik er zelf bij ben anders had ik hem allang verdacht van kuren.

Ben erg jaloers. Jullie gainen meer dan ik met spiergeheugen. Of heeft tiger ook van die katabole perioden waardoor dit niveau al eens eerder had bereikt?

:wanker:

Gister ff getopt, 104 kg in de avond waarna ik een snuif van het vloeiende rijkelijke witte goud nam.

Think again...:rolleyes:

Terug
Naar boven