AndroidHealthClinic

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

Goede trainingen man..gaat lekker zo te zien.

Damn son, je gaat wel ziek vooruit! Keep going:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Damn son, je gaat wel ziek vooruit! Keep going:thumbs:

Hahaha ja het gaat zeker goed, dat heb ik vooral te danken aan mn verbeterde mindset;)

Ik heb besloten om vanaf volgende week of de week erop er eens wat cardio in te gooien aangezien ik niet hoger wil in bf. En ik nu nog in een bulk zit. Oja en had nog plannen voor een wedstrijd, maar dat zie ik niet meer zitten door omstandigheden in de zomer + start nieuwe opleiding.

kkk dikke curls! Gaat goed vooruit baas!

Paas je makker ook eens wat van dat witte goud. Kan het nu hard gebruiken :p

Hahaha ja het gaat zeker goed, dat heb ik vooral te danken aan mn verbeterde mindset;)

Ik heb besloten om vanaf volgende week of de week erop er eens wat cardio in te gooien aangezien ik niet hoger wil in bf. En ik nu nog in een bulk zit. Oja en had nog plannen voor een wedstrijd, maar dat zie ik niet meer zitten door omstandigheden in de zomer + start nieuwe opleiding.

welke?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ho eens even, zo werkt dat niet he!! Heb je nog wel plannen om de spuit erin te jassen of gaat dat nu ook niet meer door?

Niets aan te doen. Zomer is een groot feest, dan ben ik niet van plan om op een strikt dieet te zitten terwijl de rest de tijd van hun leven hebben. En daarna de start van hopelijk mijn nieuwe opleiding dat toch wat belangrijker ligt. Misschien volgend jaar, en wat betreft de spuit; nope die gaat er niet meer in.

Zou vandaag nog triceps en schouders ( 15 hh licht ) gedaan moeten hebben, door drukte vandaag niet aan toe gekomen. Morgen rug en misschien triceps er achteraan;)

Ik snap het probleem niet zo; je wist toch al tijden dat je die opleiding ging doen?
What's new?
Bij ons was ook een gozer die wedstrijden deed ondanks z'n opleiding.

En van de zomer feesten? Je doet geen drank of drugs, dus zo katabool is dat ook weer niet.

Jammer dat je zo snel afhaakt al :( , die log titel gaat ook niet meer op dan.

Hij heeft wel gelijk, want als hij een kuurtje in maart zet dan loopt dat kuurtje rond de zomervakantie af. De zomervakantie is gewoon k*t om te trainen en de ramadan is dit jaar ook tegen het eind van de zomervakantie. Je zou dan veel van je kuur verliezen.

Hij heeft wel gelijk, want als hij een kuurtje in maart zet dan loopt dat kuurtje rond de zomervakantie af. De zomervakantie is gewoon k*t om te trainen en de ramadan is dit jaar ook tegen het eind van de zomervakantie. Je zou dan veel van je kuur verliezen.

Als je een doel stelt, dan maak je toch een paar denkstappen;

"oke, op die datum is de wedstrijd. wat komt er allemaal op m'n pad, is het reeël dat ik m'n doelstellingen haal, wat kan er allemaal goed gaan, wat kan er allemaal fout gaan, blablabla"

Je maakt toch een game-plan. Je gaat toch niet eerst zeggen; ik ga die wedstrijd doen, Dream, Period!
En dan daarna nadenken; k*t man dan moet ik in de zomer dedicated zijn, dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.

Kijk maakt mij niet uit verder en ik begrijp heel goed als tiger afhaakt al vind ik het wel jammer.

Maar ik heb het er weleens met tiger over gehad, en toen heb ik ook gezegd; als je dan die stap maakt, dan moet je er ook helemaal voor gaan. Hardcore. En nu is de stap gemaakt, en nog geen maand verder wordt het gecancelled.

Jammer, ik zag de DBB-fanclub al op de eerste rij zitten.

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, maar ik zou het dan na de ramadan doen. De zomervakantie en ramadan overlappen elkaar half en dat zijn toch weer 2 maanden vlak na je kuur.

Heerlijk nummer die "bad dreams " :) Je gaat trouwens hard Tiger !

Je hebt gelijk, maar ik zou het dan na de ramadan doen. De zomervakantie en ramadan overlappen elkaar half en dat zijn toch weer 2 maanden vlak na je kuur.

Is de datum van zomervakantie en de Ramadam pas gister bekend geworden dan? :rolleyes:
Naar mijn weten valt de zomer al 26 jaar rond dezelfde tijd...

Anyway; ik zou helemaal (nog) geen wedstrijden doen. **** that shit. Lekker feesten van de zomer.
Eerst verder gaan met een über brutale fysiek kweken en dan iedereen verpletteren on stage.

Terug
Naar boven