The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha ja het gaat zeker goed, dat heb ik vooral te danken aan mn verbeterde mindset
Ik heb besloten om vanaf volgende week of de week erop er eens wat cardio in te gooien aangezien ik niet hoger wil in bf. En ik nu nog in een bulk zit. Oja en had nog plannen voor een wedstrijd, maar dat zie ik niet meer zitten door omstandigheden in de zomer + start nieuwe opleiding.
Ik hoop Hogeschool Utrecht fysiotherapie, waar jij ook wat jaren hebt versleten. Ga me nog voor de zekerheid ook nog in Amersfoort inschrijven maar Utrecht staat op 1.

Ja ho eens even, zo werkt dat niet he!! Heb je nog wel plannen om de spuit erin te jassen of gaat dat nu ook niet meer door?Oja en had nog plannen voor een wedstrijd, maar dat zie ik niet meer zitten door omstandigheden in de zomer + start nieuwe opleiding.
Ja ho eens even, zo werkt dat niet he!! Heb je nog wel plannen om de spuit erin te jassen of gaat dat nu ook niet meer door?

, die log titel gaat ook niet meer op dan.Jammer dat je zo snel afhaakt al, die log titel gaat ook niet meer op dan.

Hij heeft wel gelijk, want als hij een kuurtje in maart zet dan loopt dat kuurtje rond de zomervakantie af. De zomervakantie is gewoon k*t om te trainen en de ramadan is dit jaar ook tegen het eind van de zomervakantie. Je zou dan veel van je kuur verliezen.
Je hebt gelijk, maar ik zou het dan na de ramadan doen. De zomervakantie en ramadan overlappen elkaar half en dat zijn toch weer 2 maanden vlak na je kuur.