XXL Nutrition

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

hij is net zo dedicated moslim als z'n laatste paar maanden trainen.

als hij van varkensvlees harder zou groeien dan zou hij per dag een kilo speklapjes in de pan gooien.

ja, probeer het maar goed te praten dat je een marokkaan als trainingspartner hebt.

ja, probeer het maar goed te praten dat je een marokkaan als trainingspartner hebt.

Naarmate ik ouder word merk ik dat ik ook steeds extreem rechtser word.

Ik train niet meer met tiger, en de laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik ook racistische opmerkingen maak tegen m'n eigen familie. K*t pinda's.

holy **** 11 meals?

Ga je nooit lang volhouden bro maak het makkelijk voor jezelf 8 is meer dan genoeg!

Bizar sterk, tijden geen benen getraind, en dan van 8 x 140 naar 6 x 160 naar 10 x 160 gaan, insane gains.

Meteen een pr of niet, ik kan me in al die tijd niet herrineren dat je 160 heb gepakt?

Nice leg presses ook!

Volgende week 170 erop?

Barbell deadlift 4s

10x60
10x100
10x140
6x180

goddamnit het valt me nu pas op, 6 x 180??????

what the ****, in al die tijd dat wij deadliften zijn we nooit zwaarder gegaan dan 180 en nu pak je na zo'n lange tijd niet deadliften meteen 6 x 180 op reps? Wanneer heb je voor het laatst gedeadlift?

Zelfde verhaal met die squats?

Maandag in een bekertje pissen ik stuur het op naar het lab.

Hij hielt zich in Loo, zodat jij meer zelfvertrouwen kreeg :$ Brother love ja toch

Een marrokaan en een pinda?

• Topic Starter Topic Starter
Whaha, als je lekker wil bulken heb ik nog een tip voor je. Neem de hele dag vitamine potjes met brinta mee. Na elke maaltijd een potje van 75 gram ofzo er achteraan tikken. Op die manier heb ik wel eens een lekkere bulk gedaan met een pak brinta per dag bovenop mijn normale maaltijden. Was een leuke gain hahaha. Nette trainingen verder kerel!

Whaha, als je lekker wil bulken heb ik nog een tip voor je. Neem de hele dag vitamine potjes met brinta mee. Na elke maaltijd een potje van 75 gram ofzo er achteraan tikken. Op die manier heb ik wel eens een lekkere bulk gedaan met een pak brinta per dag bovenop mijn normale maaltijden. Was een leuke gain hahaha. Nette trainingen verder kerel!

droge brinta?
Lijkt me echt om te kotsen.

kan je beter 2 zakken suikerpinda's nemen

...

Holy crap :rolleyes:

Wat staat er op het schema voor de volgende keer ?

Terug
Naar boven