- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje druk?
Misschien kan je hier wat tips met ons delen... mbt vaginale afscheiding! WIJF!
Hahaha, ja de rust komt goed uit eigenlijk wbt mijn linkerschouder. Voel hem nu totaal niet meer. Heb overigens wel aanstaande vrijdag een afspraak bij de dokter. De rust en Animal flex hebben me wel goed gedaan, nu maar hopen dat het zo blijft. Kusjes je Bulgaarse dwergpoedel.
Deze week kom je er mee weg, volgende week verwachten we hier trainingsverslagen die net zo epic zijn als de titel van dit log!

Ik gebruik sowieso animalpack daar zit alles in wat je nodig hebt.
Maar damn wat k*t van die blessure grijp je ballen weer bij elkaar en zodra het kan weer aan de bak beest!
sterkte en succes..

Hahaha ja maar die blessure heb ik al bijna een jaar. En de pijn was dan nog weleens minder geworden maar ik voelde het wel. En nu 5 dagen op die animal flex, en weg is het uit het niets![]()

Hahaha ja maar die blessure heb ik al bijna een jaar. En de pijn was dan nog weleens minder geworden maar ik voelde het wel. En nu 5 dagen op die animal flex, en weg is het uit het niets![]()
Wat is er gebeurd met de liefdesaffaire tussen Loo & Tiger?![]()
!!
Om eerlijk gezegd geloof ik er geen ene **** van.
Of de blessure was niet zo erg als jij deed dat hij was of hij is niet weg.
Meer een half jaar naar eigen zeggen geen fatsoenlijke training neer hebben kunnen zetten, periodes van rust inlassen, periodes van onder de pijngrens trainen inlassen, en nog werd de pijn niet minder.
En nu 5 dagen pillen slikken en weg pijn; **** that shit.
Begrijp me niet verkeerd ik ben harstikke blij voor je, maar iets klopt er niet.
Toevallig weet ik een klein beetje iets van blessures af, en ook van de evidentie van pilletjes en poedertjes en de invloed op gewrichtsklachten, en die evidentie is heel, heel erg klein.
Enige wat eventueel zou kunnen werken is glucosamine, en dan bij artrose-achtige klachten, en je maakt mij niet wijs dat jij op de 19e artrose hebt.
Anyway de wonderen zijn de wereld nog niet uit, nu is het weer tijd voor brutale chest trainingen.

placebooooo!!
Zou wel mooi voor je zijn Tiger als deze pilletjes echt werken. Zou toch nog even iemand opzoeken iig, gewoon voor de zekerheid. Je moet op lange termijn denken.
Ik ben zelf ook niet zo van de mensen op zoeken als ik een blessure heb, vorige keer zat ik met me enkel een tijdje, toch maar geweest. Nooit meer last van gehad. Die mensen kunnen er echt wel wat van. Ik zou gewoon een fysio/sportarts etc. opzoeken voor die ene keer. Kan geen kwaad imo.
Heb misschien nog wel een nummer voor je van iemand die aan huis komt hehe, leuk klein dametje![]()

Niks, even goede vrienden, maar ik ben "live" getuige geweest van tiger's rollercoaster ride de afgelopen tijd qua trainen, en in het bijzonder z'n blessure.
Ik heb talloze keren gezegd; zoek verdomme een fysio want je kan zo niet verder, een half jaar met klachten lopen, helemaal geen borst en schouders meer trainen, zelfs na rust; dan gaat ie echt no way uit zichzelf meer over. Ik ben naast bodybuilder ook fysiotherapeut. En toch gewoon doorlopen ermee; elk normaal denkend mens, zeker elke fanatieke sporter, stond allang op de stoep van de sportfysiotherapeut te slapen, wachtend tot ie geholpen kon worden.
En nu het tijd is voor een bezoek aan een dokter is het wönderbar genezen dankzij "animal pak wonderpills".
**** it.
Haha wtf gozer. Omdat je bro niet naar de fysio is gegaan, en nu tijdelijk van zijn pijn af is, voel je je verraden? Weird shit.
maar anyways tiger;
Ik denk dat je zelf ook weet dat je niet binnen een week een blessure waar je een jaar last van hebt gehad kwijt bent.
Zal wel een sterk pijnstillende werking hebben. Pak zelf ook maanden diclofenac als pre workout; weinig pijn, maar ik moet er maar een week vanaf blijven en de shit begint weer.

Toevallig heb ik een afspraak staan deze vrijdag. Ik spring uiteraard nog geen gat in de lucht![]()