MuscleMeat

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

Ik zou het zo aanpakken. Ik zeg niet dat hij het zo zal aanpakken of dat ze planning beter had gekund. ;) Ik zelf ben nooit van plan on stage te gaan, al heb ik het mooiste fysiek van NL.

Laatst bewerkt:
Als je een doel stelt, dan maak je toch een paar denkstappen;

"oke, op die datum is de wedstrijd. wat komt er allemaal op m'n pad, is het reeël dat ik m'n doelstellingen haal, wat kan er allemaal goed gaan, wat kan er allemaal fout gaan, blablabla"

Je maakt toch een game-plan. Je gaat toch niet eerst zeggen; ik ga die wedstrijd doen, Dream, Period!
En dan daarna nadenken; k*t man dan moet ik in de zomer dedicated zijn, dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.

Kijk maakt mij niet uit verder en ik begrijp heel goed als tiger afhaakt al vind ik het wel jammer.

Maar ik heb het er weleens met tiger over gehad, en toen heb ik ook gezegd; als je dan die stap maakt, dan moet je er ook helemaal voor gaan. Hardcore. En nu is de stap gemaakt, en nog geen maand verder wordt het gecancelled.

Jammer, ik zag de DBB-fanclub al op de eerste rij zitten.

Ben het hier volledig mee eens!

• Like
Waarderingen: Loo
  • Topic Starter Topic Starter
De echte reden heeft niet zozeer te maken met "niet-kunnen-genieten-van-mijn-zomer", want dat is natuurlijk gewoon een smoes. Maar meer met de blessure die ik nu al enige tijd heb, zodoende heb ik lange tijd niet fatsoenlijk schouders en/of borst kunnen trainen. ( dus al wat massa misgelopen ) Ik wil nu gewoon een periode rustig aan doen, wat zeg ik? Ik moet rustig aan doen, zodat mijn linkerschouder kan herstellen. En dat duurt nog wel even. Aan mijn motivatie ligt het niet, maar als ik on-stage wil; dan wil ik de periode ervoor ook gewoon fit zijn. En gewoon alles kunnen geven, wat ik nu dus niet kan. Maar ik ben zeker van plan om in de snelle toekomst nog een wedstrijd te draaien.

En verder blijft dit log natuurlijk gewoon open, want ik hou nooit op met trainen tot ik een soortgelijk fysiek als Witte heb bereikt.

Waarom zeg je dat dan niet gewoon?

"m'n blessure verhindert mij om fatsoenlijk on stage te komen"

Hoe'st met die afspraak bij de fysio? Of kijk je het nog een paar maanden aan?

Pak hem aan Loo, dit kan natuurlijk niet.:finger:

Ohhh die YBF niet meepakken vind ik wel verstandig, ik vond het al een vreemde sprong.

Alleen die eeuwig durende schouderblessure..... :no:

Laatst bewerkt:
Tiger, kan je ff je benen bij elkaar doen, het ruikt hier namelijk naar k*tJE.

Tiger, kan je ff je benen bij elkaar doen, het ruikt hier namelijk naar k*tJE.

k020.gif
:roflol:
Ok lieverd, ik doe mijn benen wel bij elkaar;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anna christelle Hyves!!!

Baas, KNALLEN MAN GEK!

Dinsdag Quads,Hamstrings

Barbell Squat 4s

10x60
10x100
10x140
8x180 ( laatste rep was trouwens fail, gelukkig had ik van die stangen ertussen voor de veiligheid. Dus het was all the way down:D )

Leg Presses 4s

10x200
10x250
10x300
9x450

Barbell Stiff Leg Deadlifts 4s

10x60
10x100
10x120
15x60

Leg Extensions 4s

10x75
10x75
10x75
10x75

Opmerking; was even inactief geweest betreffend trainen en mijn log bijhouden. Zal deze week ook niet meer trainen, beetje druk. Dus volgende training is pas volgende week maandag weer. Heb ook maar besloten dat ik vanaf aanstaande maandag of misschien al morgen wil beginnen met wat cardio. Wil graag 2-3% verliezen. En daarna zie ik wel weer, maar dan praten over een tijdsduur van 2 maanden.

druk? druk waarmee?
Luie k*tmarokkaan.

geile chick in je log man.
ze komt me alleen wel bekend voor ^^

Toch een brute squat man :thumbup:! School ? wat doe je nu dan ?

geile chick in je log man.
ze komt me alleen wel bekend voor ^^

Ja, doe haar de groeten van tiger4evaH van DBB!

Toch een brute squat man :thumbup:! School ? wat doe je nu dan ?

Laatste jaar multimedia vormgever en volgend jaar fysiotherapeut aangezien ik eerdergenoemde niet meer zie zitten om mijn hele leven te doen. Ik heb al het examen rooster al ingezien. Eind april heb ik al zomervakantie, en tot die tijd heb ik maar 3 dagen school per week. Dat wordt 2x per dag trainen om enig doel aan mijn leven te geven :D

Trouwens, lees net een artikel over wit goud op ergogenics. Kerel van 22 jaar die met wit goud aan het expirimenteren was, 80 gr per dag hahahaha;

Onderzoekers van de University of Washington beschrijven een gruwelijk geval van een ogenschijnlijk gezonde bodybuilder van 22 jaar. De man meldt zich bij een arts als hij al tien dagen donkere urine heeft en kramp in zijn kuiten en bovenbenen.
Hij gebruikt naar eigen zeggen geen verboden middelen. Wel experimenteert hij al vier maanden met megadoses creatine. De man slikt elke dag maar liefst tachtig gram. De symptomen beginnen pas als hij besluit vaker te gaan trainen, en twee keer per dag onder het ijzer gaat.
De artsen ontdekken dat iets de bloedsomloop in de benen van de man ernstig belemmert. Het spierweefsel is zo opgezwollen dat het de vaten afklemt, vermoeden de onderzoekers. In het bloed van de bodybuilder vinden ze bovendien aanwijzingen voor aanzienlijke spierschade.
De concentratie creatine-kinase in het bloed ligt om te beginnen een factor tachtig boven het niveau waarbij artsen ongerust worden. Ten tweede ligt het myoglobine op 5100 nanogram per milliliter. Beide signalen wijzen op grote hoeveelheden kapotte spiercellen, die hun inhoud aan het bloed afgeven.
Rhabdomyolise, heet dat. Rhabdomyolise kan de nieren en de lever, die de spiercelinhoud moeten wegzuiveren, onherstelbaar beschadigen. Als de man pijn in zijn benen krijgt, besluiten de artsen tot een operatie waardoor het bloed weer vrijelijk kan stromen. Ze halen daarbij afgestorven spierweefsel weg in de vastus intermedius en lateralis van de bodybuilder. Tegelijkertijd dienen ze hem veel water toe en diuretica, om de enorme hoeveelheden creatine zo snel mogelijk uit zijn lichaam te verwijderen. De man haalt het. De artsen denken dat de creatine-overdosis de spieren van de man zoveel heeft laten opzwellen dat de bloedtoevoer in gedrang kwam.

Dus ik waarschuw jullie, niet met wit goud lopen klooien!

Laatst bewerkt:
That's some funny shit hahah.

watskebeurt met de topictitel changes man.

Ronniej inspiratie?

Terug
Naar boven