AndroidHealthClinic

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

• Topic Starter Topic Starter
Zo s'ochtends eens bij mevrouw de dokter geweest. Ik mijn verhaal gedaan en zij daarna mijn schouders in een knoop gelegd. Diagnose volgens haar kleine ontsteking. Doorverwezen naar een fysiotherapeut. 1 a 2 behandelingen zouden mogelijk al voldoende zijn volgens haar.

• Like
Waarderingen: Loo
kleine moeite mooi resultaat toch!

Gehad over die Animal Flex ?

Zo s'ochtends eens bij mevrouw de dokter geweest. Ik mijn verhaal gedaan en zij daarna mijn schouders in een knoop gelegd. Diagnose volgens haar kleine ontsteking. Doorverwezen naar een fysiotherapeut. 1 a 2 behandelingen zouden mogelijk al voldoende zijn volgens haar.

hallelujah, hij is naar de dokter geweest hoor!

zie karma voor een van de beste schoudertherapeutes in jouw woonplaats

Lees ik dit nu goed? Enkele behandelingen? Zo gefixed? Was dus eigenlijk niet zo erg? Eigenlijk heb je dus gewoon een jaar met zand in je k*tje rond gelopen...? Hmmz, ik hoop maar dat er wat compensatie trainimgen aan zitten te komen...

Ik had minimaal verwacht dat z'n arm ge-amputeerd moest worden.

Maar eindelijk het balletje rolt hoor, a.u.b ga naar die ene schoudertherapeut, beste die er is. Ben zelf ook echt heel benieuwd welke diagnose zij stelt.

Succes.

Inderdaad, compensatietrainingen zouden niet verkeerd staan vanaf pagina 16

kleine moeite mooi resultaat toch!

Hahaha was ik maar eerder geweest. Epic lui, geef totaal niets om mijn gezondheid bewijst dit maar weer eens:o

Gehad over die Animal Flex ?

Nee, niets over vermeld.

hallelujah, hij is naar de dokter geweest hoor!

zie karma voor een van de beste schoudertherapeutes in jouw woonplaats

Ik had minimaal verwacht dat z'n arm ge-amputeerd moest worden.

Maar eindelijk het balletje rolt hoor, a.u.b ga naar die ene schoudertherapeut, beste die er is. Ben zelf ook echt heel benieuwd welke diagnose zij stelt.

Succes.

:thumb:

Lees ik dit nu goed? Enkele behandelingen? Zo gefixed? Was dus eigenlijk niet zo erg? Eigenlijk heb je dus gewoon een jaar met zand in je k*tje rond gelopen...? Hmmz, ik hoop maar dat er wat compensatie trainimgen aan zitten te komen...

Inderdaad, compensatietrainingen zouden niet verkeerd staan vanaf pagina 16

Modverdomme dat zou zeker niet gek staan. Maar ik mag mijn schouder dan nu wel niet voelen. Maar dat betekent nog niet dat hij volledig herstelt is, en zeker niet pas na 1 week. Believe me, ik wil gewoon weer ** hard knallen:o

Hopelijk is het allemaal snel voorbij :D!

Anabool avondje of wat ?

haha 2 behandelingen? Je stelt je hier enorm aan of je doc heeft een verkeerde diagnose gesteld. Kan niet snappen hoe je schouders binnen 2 behandelingen de oude kunnen worden.

Ik hoop dat het lukt want dat zou echt ****ing nice zijn.

haha 2 behandelingen? Je stelt je hier enorm aan of je doc heeft een verkeerde diagnose gesteld. Kan niet snappen hoe je schouders binnen 2 behandelingen de oude kunnen worden.

Ik hoop dat het lukt want dat zou echt ****ing nice zijn.

Aanstellen? Ik mis een schouder training voor geen goud. Ik heb enige tijd niet mijn schouders en borst getraind, bedoel dat is niet voor niets.:D

Ik denk dat het misschien ook wel moeilijk was voor de dokter om een goede diagnose vast te stellen aangezien de pijn op miraculeuze wijze uit mijn schouder is verdwenen. ;)

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Hopelijk is het allemaal snel voorbij :D!

Anabool avondje of wat ?

Yup. Ben al sinds 26 december de deur niet meer uit geweest.:D

Aanstellen? Ik mis een schouder training voor geen goud. Ik heb enige tijd niet mijn schouders en borst getraind, bedoel dat is niet voor niets.:D

Ik denk dat het misschien ook wel moeilijk was voor de dokter om een goede diagnose vast te stellen aangezien de pijn op miraculeuze wijze uit mijn schouder is verdwenen. ;)

dat zal het idd zijn. Maar laat je niet misleiden daarmee. Mij werd eerst ook gezegd dat ik er zeker binnen een maand of 2 vanaf zou zijn (door de fysio). 4 maanden zitten k*tten daar bij die gast zonder resultaat.

Zo net even getraint;

Borst op 15 hh gepakt, ging al beter dan vorige keer. Voelde enig vermoeidheid in mijn linker schouder, geen pijn.

Daarna nog even wat biceps en 20 minuten cardio.

Barbell curls

10x30
10x40
10x50
10x30

Hammer curls

10x14
10x18
6x22
10x16

Single Arm cable curls

10x5
10x7,5
10x10

Netjes kerel. Hopen dat je schouder het een beetje kan handelen nu dan. En dan is het weder tijd voor de PIJN TREIN!! CHUUU CHUUUUUU!!!!

Dus als ik het goed begrijp was er deze keer geen pijn tijdens het trainen?

Ben je nog van plan die schoudertherapeute te bezoeken?

Dus als ik het goed begrijp was er deze keer geen pijn tijdens het trainen?

Ben je nog van plan die schoudertherapeute te bezoeken?

Ik was al doorverwezen door de dokter voor een fysiotherapeut. Ik wordt deze week erover gebeld.

Loo, ik snap dat het moeilijk voor je is, maar ik ben toch bang dat Animal Flex jouw werk als fysiotherapeut overbodig heeft gemaakt. Misschien kan je je nog ff snel om laten scholen tot een ander nuttig baantje ;)

Ik wil dat deze casus tot op de bodem uitgezocht wordt, de onderste steen zal en moet boven komen.

Ik heb potverdomme niet vier jaar gestudeerd om te horen; "ja man ik had vrijwel een jaar last van m'n schouder, kon nauwelijks trainen, en nu slik ik een weekje animal flex en het is over".
Het lijkt wel een goedkope tell sell reclame.

Ik MOET medische onderbouwing hebben.

Nee ff serieus ik ben gewoon benieuwd wat de diagnose is, ik zelf zat op basis van het klachtenbeeld aan een vrij ernstige blessure te denken gezien de gevolgen kijkende naar de tijdsduur en het functieverlies, daarom vind ik het des te aparter dat hij als sneeuw voor de zon verdwenen is.
Ik zelf zou niet zo gauw kunnen bedenken wat het is daarom ben ik benieuwd wat die schoudetherapeute (een hele goeie zeker op gebied van krachtsporters) er van zegt.

Misschien kan het door die animal flex komen hoor, kan bijna niet anders. In dat geval moet ik m'n mening ook wat bijstellen over "gewrichtspilletjes".

Mja Loo, jij weet net zo goed als iedereen dat een pijntje in de schouder vele malen lastiger is als je niet zo veel zin hebt om te trainen. Onder de juiste motivatie kunnen die pijntjes stukken minder worden. En ik heb ook gehoord dat zand in je k*tJE de last kan verhogen. Dus ja, wie weet...?

Terug
Naar boven