MuscleMeat

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

lol? helemaal je carbs eruit gesloopt?

Freaking Awesome!!!!
Brute Squats baas, hoe kan je zo'n probleem met je Front Squat hebben dan ?

Met crossed-grip ligt de bar toch gewoon in je ''schouder kuiltjes'' gewoon zorgen dat je armen 90graden houd tegenover je lichaam. In principe hoef je de bar dan ook niet vast te houden.
Gewoon je armen over elkaar kruisen en dan voel je precies die kuiltjes, als je die bar daar in plant no problem lijkt me en gewoon goed recht op blijven als je squat, dan verschuift de bar ook niet.

Misschien een beetje teveel geblaat, maar had er gewoon zin in :D

• Topic Starter Topic Starter
Harde training hoor, die Front squats lijken me ook wat overbodig als 4e quads oefening of niet?

Klopt, ze waren inderdaad overbodig betreffend voorgaande oefeningen. Was ook maar eenmalig, volgende week doe ik weer mijn eigen been-oefeningen. Trainde met iemand anders mee;)

Freaking Awesome!!!!
Brute Squats baas, hoe kan je zo'n probleem met je Front Squat hebben dan ?

Met crossed-grip ligt de bar toch gewoon in je ''schouder kuiltjes'' gewoon zorgen dat je armen 90graden houd tegenover je lichaam. In principe hoef je de bar dan ook niet vast te houden.
Gewoon je armen over elkaar kruisen en dan voel je precies die kuiltjes, als je die bar daar in plant no problem lijkt me en gewoon goed recht op blijven als je squat, dan verschuift de bar ook niet.

Misschien een beetje teveel geblaat, maar had er gewoon zin in :D

Ja, zo had ik die bar ook te pakken. Maar het deed ****ing pijn in mijn schouders, het metaal sneed gewoon door mn huid:D

Maar thanks voor de tips.;)

Aaah de ''grip'' snijd in je schouders, gewoon t-shirt aandoen. Anders weet ik het ook niet meer :( hahah

De t*ring, 2e nacht dat ik niet kan slapen. Half 1 naar bed gegaan, nu nog steeds wakker.

Wakker van de honger?
je bent wel snel omgeschakeld van veel carbs naar geen carbs he, misschien dat je lichaam nog moet wennen daaraan.
brute beentraining trouwens

Wakker van de honger?
je bent wel snel omgeschakeld van veel carbs naar geen carbs he, misschien dat je lichaam nog moet wennen daaraan.
brute beentraining trouwens

Mijn maag was de hele nacht aan het rommelen. Nu trouwens ook, terwijl ik 3 kwartier geleden heb gegeten. Nee ligt niet aan de voeding, heb een jetlag:D
Was net pas half 2 wakker

hahahaha ziek, 0 carbs!

Triceps

Skullcrushers 4s

10x27,5
10x32,5
9x42,5
10x32,5

Smith Machine Close Grip Bench Presses 4s

10x60
10x80
6x100
10x60 ( 1 sec omhoog, 4 sec omlaag )

Triceps pushdown 4s

10x25
10x35
6x45*10x20

Dumbbell kickbacks 3s

3 setjes licht

Helaas geen cardio kunnen doen, nog steeds spierpijn in mijn benen:(

Nette CG's man! :thumbs:

mooie cgbp :thumbup:

Hoezo gelijk zo drastisch dan?

Nouja, weinig keus he. Als je eenmaal vet wilt verliezen dan moet je laag zitten in je kh met de benodigde cardio. Tevens ben ik zeer gevoelig voor koolhydraten. Ik merk direct na een dag of ik laag of hoog zit in kh.

Ook nog getraint, goed te zien dat ik in kracht sterk achteruit ben gegaan. Who cares, kracht is voor powerlifters. Ik neem trouwens voor de training JP8, beetje te vergelijken met dat product van BSN waar ik nu de naam niet van weet.

Rug&Traps

Deadlift

10x60
10x100
10x140
7x180 PR

Wide grip lat pulldown

10x50
10x60
7x85*10x40

Seated Cable row

10x62,5
10x77,5
10x107,5
10x52,5

Close grip pulldown

10x50
10x60 ( Nog maar net, spier vermoeidheid :D )
8x60
10x40

30 min cardio, morgen godzijdank lekker hoger in mn kh:)

edit; oja vergeten, traps ook nog getraint met dumbbells. 3 lichte setjes, meer was niet nodig to get the job done.

Laatst bewerkt:
Nette deadlifts man, 7 x 180 is heavy.

7x180 is zeker heavy ja, op 0 carbs zeker:P

Waarom begin je eigenlijk zo vroeg in het jaar met cutten?

Terug
Naar boven