henk3
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 maanden niet trainen is gewoon kkgay, en daar word je dus ook genadeloos voor gestraft door de ijzergod.

Morgen weer trainen, nu eindelijk die k*t feesten tot een eind zijn.Ik ben zo een 14 cm kwijt aan omtrek. Gelukkig bestaat er zoiets als spiergeheugenMorgen weer trainen, nu eindelijk die k*t feesten tot een eind zijn.

Nice dat je schouder het trok, hoe is die blessure gekomen dan ?
Moge je morgen een rolstoel nodig hebben na je training, succes haha.

Maar het komt wel goed met die schouder uiteindelijk, beetje geduld. Ik tik de 110 kg BW deze zomer toch wel aan, dus maak me niet zo druk.
Ik begrijp idd ook niet dat je zo lang met een blessure rond kunt lopen. Het is toch een kleine moeite om ff langs de fysio te gaan?! Je betaald kk veel zorgpremie iedere maand, dan zou ik toch zeker die 9 behandelingen er ff doorheen gejaagd hebben aan het einde van 2009!! Nu is net het nieuwe jaar begonnen en heb je dus eigenlijk 9 behandelingen (waar je gewoon recht op hebt) door de plee gespoeld.Ik zou echt helemaal paranoïa worden met de blessure zoals jij hem schetst en al veel eerder hulp gezocht hebben.

Waarom denk je dat het nu wel goed komt, aangezien je een dik half jaar met schouderpijn niet of nauwelijks fatsoenlijk heb kunnen trainen?
Is de blessurevrij-fee langs je bed geweest met oud en nieuw?
Ik zou echt helemaal paranoïa worden met de blessure zoals jij hem schetst en al veel eerder hulp gezocht hebben.
Ik begrijp idd ook niet dat je zo lang met een blessure rond kunt lopen. Het is toch een kleine moeite om ff langs de fysio te gaan?! Je betaald kk veel zorgpremie iedere maand, dan zou ik toch zeker die 9 behandelingen er ff doorheen gejaagd hebben aan het einde van 2009!! Nu is net het nieuwe jaar begonnen en heb je dus eigenlijk 9 behandelingen (waar je gewoon recht op hebt) door de plee gespoeld.![]()
Je kan beter meteen doorgaan naar de fysio, je hebt de huisarts daar niet voor nodig.
Je hebt naar eigen zeggen zoveel last gehad dat je 5 maanden niet of nauwelijks borst heb kunnen pakken. Go figure...de huisarts gaat echt niet zeggen; ohhhh kijk het nog ff een paar weken aan.
Ik ken nog wel een goede schoudertherapeut voor je.
Ja de huisarts moet me weer doorverwijzen naar een fysio, maar zal eens kijken of ik dat gelijk kan overslaan de huisarts. Scheelt weer tijd.

. Volgende week 180-190 kg erop MOET!! )