XXL Nutrition

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

ik ben verliefd op het meisje uit de oliebollen kraam

• Topic Starter Topic Starter
Goed voor je man.

Laatst bewerkt:
Update;

2 maanden niet trainen is gewoon kkgay, en daar word je dus ook genadeloos voor gestraft door de ijzergod.

:rolleyes:

Ergens had Jesaja natuurlijk wel gelijk, de stand staat nu inmiddels op 4 maanden maar dat ter zake. Ben zwaar, maar dan ook echt zwaar afgevallen in omtrek maten, daarom dacht ik; laat ik het eens meten? ( leuk om over 2 maanden terug te zien )

Ziehier beste dbb-ers;

schouders 131,5 cm
Nek 42 cm
Borst 113 cm
Bovenbeen 66 cm
Armen 41 cm
Middel 94 cm
Kuiten 39 cm

Ik ben zo een 14 cm kwijt aan omtrek. Gelukkig bestaat er zoiets als spiergeheugen:D Morgen weer trainen, nu eindelijk die k*t feesten tot een eind zijn.

Laatst bewerkt:
Maandag Borst&Biceps

Borst op 15 hh, licht gewicht gepakt.

Barbell Curls

10x30
10x40
10x50
10x40

Hammer dumbbell curls

10x14
10x18
8x22
10x14

Single Arm cable curls

10x5
10x7,5
10x5

Opmerking; Gelukkig geen last gehad van mijn linkerschouder met 15 lichte hh. Dit hou ik nu gewoon een week of 3 aan, ook maar eens glucosamine bestelt kijken of dat nog een beetje helpt;)
Morgen gelukkig benen:D

Nice dat je schouder het trok, hoe is die blessure gekomen dan ?

Moge je morgen een rolstoel nodig hebben na je training, succes haha.

Nice dat je schouder het trok, hoe is die blessure gekomen dan ?

Moge je morgen een rolstoel nodig hebben na je training, succes haha.

Oh dan gaan we even terug in de tijd, zomer 2009. Ik herinner me het nog als de dag van vandaag. Had eerst Incline bench gedaan waarna ik incline db fly's ging doen. Toen ben ik met 26 kg de laatste rep heel diep gegaan, KNAK!:o

Maar het komt wel goed met die schouder uiteindelijk, beetje geduld. Ik tik de 110 kg BW deze zomer toch wel aan, dus maak me niet zo druk.

Laatst bewerkt:
Damn dat klinkt wel pijnlijk man.

Maar het komt wel goed met die schouder uiteindelijk, beetje geduld. Ik tik de 110 kg BW deze zomer toch wel aan, dus maak me niet zo druk.

Waarom denk je dat het nu wel goed komt, aangezien je een dik half jaar met schouderpijn niet of nauwelijks fatsoenlijk heb kunnen trainen?
Is de blessurevrij-fee langs je bed geweest met oud en nieuw?

Ik zou echt helemaal paranoïa worden met de blessure zoals jij hem schetst en al veel eerder hulp gezocht hebben.

Ik zou echt helemaal paranoïa worden met de blessure zoals jij hem schetst en al veel eerder hulp gezocht hebben.
Ik begrijp idd ook niet dat je zo lang met een blessure rond kunt lopen. Het is toch een kleine moeite om ff langs de fysio te gaan?! Je betaald kk veel zorgpremie iedere maand, dan zou ik toch zeker die 9 behandelingen er ff doorheen gejaagd hebben aan het einde van 2009!! Nu is net het nieuwe jaar begonnen en heb je dus eigenlijk 9 behandelingen (waar je gewoon recht op hebt) door de plee gespoeld.:duh:

Waarom denk je dat het nu wel goed komt, aangezien je een dik half jaar met schouderpijn niet of nauwelijks fatsoenlijk heb kunnen trainen?
Is de blessurevrij-fee langs je bed geweest met oud en nieuw?

Ik begrijp idd ook niet dat je zo lang met een blessure rond kunt lopen. Het is toch een kleine moeite om ff langs de fysio te gaan?! Je betaald kk veel zorgpremie iedere maand, dan zou ik toch zeker die 9 behandelingen er ff doorheen gejaagd hebben aan het einde van 2009!! Nu is net het nieuwe jaar begonnen en heb je dus eigenlijk 9 behandelingen (waar je gewoon recht op hebt) door de plee gespoeld.:duh:

Ik was van plan om een afspraak deze week te maken na 5 maanden. Ben benieuwd, hopelijk schrijft mijn huisarts gewoon 500 mg test en 400 mg deca voor en geen verwijsbriefje naar de fysio.

Je kan beter meteen doorgaan naar de fysio, je hebt de huisarts daar niet voor nodig.

Je hebt naar eigen zeggen zoveel last gehad dat je 5 maanden niet of nauwelijks borst heb kunnen pakken. Go figure...de huisarts gaat echt niet zeggen; ohhhh kijk het nog ff een paar weken aan.

Ik ken nog wel een goede schoudertherapeut voor je.

Je kan beter meteen doorgaan naar de fysio, je hebt de huisarts daar niet voor nodig.

Je hebt naar eigen zeggen zoveel last gehad dat je 5 maanden niet of nauwelijks borst heb kunnen pakken. Go figure...de huisarts gaat echt niet zeggen; ohhhh kijk het nog ff een paar weken aan.

Ik ken nog wel een goede schoudertherapeut voor je.

Ja de huisarts moet me weer doorverwijzen naar een fysio, maar zal eens kijken of ik dat gelijk kan overslaan de huisarts. Scheelt weer tijd.

Ja de huisarts moet me weer doorverwijzen naar een fysio, maar zal eens kijken of ik dat gelijk kan overslaan de huisarts. Scheelt weer tijd.

Tuurlijk kan dat.
Tegenwoordig heb je geen verwijsbriefje meer nodig.
Kijk wel even of je echt goed verzekerd bent, anders kost het je duiten.

:eyebrow:

Dinsdag Quads,Hamstrings&Kuiten

Barbell Squat 4s

10x60
10x100
10x130
10x160 ( normaliter schreeuw ik nooit, maar hier kon het even niet anders. Vorige week 160 kg 6x gepakt, deze week gewoon 4 extra met goede uitvoering. ****ing trots:D. Volgende week 180-190 kg erop MOET!! )

Leg Presses 4s

10x200
10x250
10x300
10x350

Barbell Stiff Leg Deadlifts 4s

10x60
10x100
10x120

Leg Extensions 4s

10x75
10x75
10x75
10x75

Opmerking; Jezus, wat een ****ing brute training was het weer. Bloed, zweet en tranen. Zou met een ander gozer samen benen trainen, zoals verwacht kwam die kerkrat niet opdagen, dus dat brak me wel ff op. Gelukkig had ik mn mp3 met Three days grace, dus die sliep me door de training. Morgen kuiten en buik.:cool:

:eek: <- zegt alles imo.

Terug
Naar boven