XXL Nutrition

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

Buik Spartan Style?

• Topic Starter Topic Starter
Wit goud? Lat me raden, dat gaan jij en Loo binnenkort op de markt brengen voor een 'vriendenprijsje' haha. Maaruh, als je er 40 gram per dag van moet nemen lijkt het me niet zo potent wel? ;)

Zoals anderen al zeggen, ****ing harde squats kerel, erg netjes!

Qua voeding lijkt het me wel een beetje een eiwit overkill. 400 gram tonijn + 60 gram eiwit?! Baas, wat voor putlucht komt er uit die anus van jou?

Vorig jaar was ik incline db press aan het opwarmen totdat Loo een scheet op mn hoofd afvuurde. Dit voedings-schema is speciaal ontwikkelt om de ranzigste scheten te produceren en eens in de toekomst als Loo aan het banken is hem een pleziertje te doen.

ga je jouw wit goud op de markt brengen??
en wat is het verschil met gewone creatine??
nice trainig verder

Ja, ik en Loo zijn al druk aan het onderhandelen wanneer we dit witte goud op de markt gaan brengen. Druk druk.

Nouja eigenlijk waren het gewoon buik oefeningen die rugbyers altijd doen. Maar het was een te brute ab workout! Het deed me denken aan die workout video's die op youtube staan van de film 300.

Ja, ik en Loo zijn al druk aan het onderhandelen wanneer we dit witte goud op de markt gaan brengen. Druk druk.

Nouja eigenlijk waren het gewoon buik oefeningen die rugbyers altijd doen. Maar het was een te brute ab workout! Het deed me denken aan die workout video's die op youtube staan van de film 300.

Het witte goud blijft top secret, beste legale shizzle ever.
We gunnen iedereen zijn gains, maar we zijn bang dat het uitverkocht raakt OF dat ze de samenstelling veranderen als het goud bekend wordt bij het grote publiek.

Wat houdt dat in; spartan style???

Deel je geheimen over dat witte goud met moi please!
wheyttoch.

Het witte goud blijft top secret, beste legale shizzle ever.
We gunnen iedereen zijn gains, maar we zijn bang dat het uitverkocht raakt OF dat ze de samenstelling veranderen als het goud bekend wordt bij het grote publiek.

Heb je 300 gezien, daar staan allemaal training videos van op youtube. Die oefeningen moesten me aan die film denken vandaar spartan style. Je weet toch wel wat een spartaan is he?

Deel je geheimen over dat witte goud met moi please!
wheyttoch.

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier waar ik vandaan kom praten we beschaafd Nederlands op hoog niveau! :D

Heb je 300 gezien, daar staan allemaal training videos van op youtube. Die oefeningen moesten me aan die film denken vandaar spartan style. Je weet toch wel wat een spartaan is he?

post eens een youtube filmpje waar jij je ab-work out "spartan style" vandaan hebt dan?

post eens een youtube filmpje waar jij je ab-work out "spartan style" vandaan hebt dan?

Heb hem niet van youtube, maar moest daar aan denken bij het doen van die oefeningen. Heb hem van Dianabol-hoofd, heb nu trouwens brute spierpijn in zijkant buik:o

Donderdag Schouders&Triceps

Voor schouders heb ik gewoon een lichte warming up gedaan, 4 kg side raises. Armen heen en weer bewegen, warm worden je kent het wel.

Skullcrushers 4s

10x27,5
10x32,5
10x37,5
10x42,5

Smith Machine Close Grip Bench Presses 4s

10x60
10x70
10x80
10x90

Triceps pushdown 4s

10x20
10x30
10x40
6x45

rope extentions 3s

3 setjes ( gewicht weet ik niet meer )

Opmerking; Lekkere training, goede pomp ook vooral in triceps. Altijd lekker. Gewicht zal ik weer over een week posten, deed dat voorheen elke dag. Heb trouwens vorig jaar rond deze tijd ( januari/februari ) een foto genomen, zie onderstaand;

Februari 2009

2qx9312.jpg

Dus dan zal ik over een maand een dezelfde foto maken in deze houding en ernaast leggen ter vergelijking;)

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd gozer.

Heb hem niet van youtube, maar moest daar aan denken bij het doen van die oefeningen. Heb hem van Dianabol-hoofd, heb nu trouwens brute spierpijn in zijkant buik:o

:roflol: Dianabol-hoofd, weet precies wie je bedoelt :hahaha:

maar wat heb je precies gepakt voor buik, ik snap er geen klote van; "buik spartan-style" ??? ik heb ff op youtube gezocht zoals je zei maar ik kan er weinig wijs uit worden.

leg eens uit...

:eyebrow:

Dinsdag Quads,Hamstrings&Kuiten

Barbell Squat 4s

10x60
10x100
10x130
10x160 ( normaliter schreeuw ik nooit, maar hier kon het even niet anders. Vorige week 160 kg 6x gepakt, deze week gewoon 4 extra met goede uitvoering. ****ing trots:D. Volgende week 180-190 kg erop MOET!! )

Leg Presses 4s

10x200
10x250
10x300
10x350

Barbell Stiff Leg Deadlifts 4s

10x60
10x100
10x120

Leg Extensions 4s

10x75
10x75
10x75
10x75

Opmerking; Jezus, wat een ****ing brute training was het weer. Bloed, zweet en tranen. Zou met een ander gozer samen benen trainen, zoals verwacht kwam die kerkrat niet opdagen, dus dat brak me wel ff op. Gelukkig had ik mn mp3 met Three days grace, dus die sliep me door de training. Morgen kuiten en buik.:cool:

dam man een beentraining om van te janken!

maar wat heb je precies gepakt voor buik, ik snap er geen klote van; "buik spartan-style" ??? ik heb ff op youtube gezocht zoals je zei maar ik kan er weinig wijs uit worden.

leg eens uit...

Ja, dan moet ik hier 2 a4'tjes aan uitleg geven, vraag maar eens als je me ziet trainen dan leg ik je het wel uit. Ik ga in ieder geval nooit meer de standaard crunches/rope crunches doen. Dit is veel bruter en intensiever.

Deel gewoon je technieken, wij willen ook zulke abs als jij

Ik heb nu niet eens abs, die zitten verscholen onder een laag vet:roflol: ( dus eigenlijk heb ik ze toch wel )

Maar ik zal in het weekend dan eens een illustratie maken van die oefeningen als ik tijd heb.

Nette foto kerel, beetje rare pose maar lekker buff. Ben benieuwd hoe je er tegenwoordig bij loopt.

leg eens uit...

Ja, dan moet ik hier 2 a4'tjes aan uitleg geven, vraag maar eens als je me ziet trainen dan leg ik je het wel uit. Ik ga in ieder geval nooit meer de standaard crunches/rope crunches doen. Dit is veel bruter en intensiever.

Ik heb nu niet eens abs, die zitten verscholen onder een laag vet:roflol: ( dus eigenlijk heb ik ze toch wel )

Maar ik zal in het weekend dan eens een illustratie maken van die oefeningen als ik tijd heb.

Leg het eens gewoon uit vriend, maak er niet zo'n mysterie van.
Zeg gewoon wat je gedaan hebt, dat is toch niet zo ingewikkeld?
Ik ben wel benieuwd naar deze methode.

gierigheid viert weer hoogtij zie ik al weer...

Leg het eens gewoon uit vriend, maak er niet zo'n mysterie van.
Zeg gewoon wat je gedaan hebt, dat is toch niet zo ingewikkeld?
Ik ben wel benieuwd naar deze methode.

Zie onderstaand, ik ben lui om een kantje te schrijven. Zoals ik al zei; Spreek me eens aan in real-life. Ik ben 5x per week in die sportschool te vinden. ( oja en je moet met zn 2en zijn aangezien er 1 een bal of een 5 kg schijf steeds moet aangeven )

gierigheid viert weer hoogtij zie ik al weer...

Zo moet je het niet zien, zie bovenstaand.

Tieves man, ik geef iets gewoon een fancy-gay naam ( spartan style ) of wit goud en iedereen is nieuwsgierig als de mother****er.:roflol:

Laatst bewerkt:
medicijn bal op een skippy bal? Dat is echt gruwelijk!

Oke duidelijk, het heeft een uitleg van 2 kantjes nodig zo ingewikkeld/grootschalig is het.
Nou, ben benieuwd naar de verbale en visuele verduidelijking van "ab-workout spartan style" dan, dat moet wat zijn...

Terug
Naar boven