henk3
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wit goud? Lat me raden, dat gaan jij en Loo binnenkort op de markt brengen voor een 'vriendenprijsje' haha. Maaruh, als je er 40 gram per dag van moet nemen lijkt het me niet zo potent wel?
Zoals anderen al zeggen, ****ing harde squats kerel, erg netjes!
Qua voeding lijkt het me wel een beetje een eiwit overkill. 400 gram tonijn + 60 gram eiwit?! Baas, wat voor putlucht komt er uit die anus van jou?
ga je jouw wit goud op de markt brengen??
en wat is het verschil met gewone creatine??
nice trainig verder
Ja, ik en Loo zijn al druk aan het onderhandelen wanneer we dit witte goud op de markt gaan brengen. Druk druk.
Nouja eigenlijk waren het gewoon buik oefeningen die rugbyers altijd doen. Maar het was een te brute ab workout! Het deed me denken aan die workout video's die op youtube staan van de film 300.

Het witte goud blijft top secret, beste legale shizzle ever.
We gunnen iedereen zijn gains, maar we zijn bang dat het uitverkocht raakt OF dat ze de samenstelling veranderen als het goud bekend wordt bij het grote publiek.
Wat houdt dat in; spartan style![]()
Deel je geheimen over dat witte goud met moi please!
wheyttoch.

Heb je 300 gezien, daar staan allemaal training videos van op youtube. Die oefeningen moesten me aan die film denken vandaar spartan style. Je weet toch wel wat een spartaan is he?
post eens een youtube filmpje waar jij je ab-work out "spartan style" vandaan hebt dan?

Heb hem niet van youtube, maar moest daar aan denken bij het doen van die oefeningen. Heb hem van Dianabol-hoofd, heb nu trouwens brute spierpijn in zijkant buik![]()
Dianabol-hoofd, weet precies wie je bedoelt 
ik heb ff op youtube gezocht zoals je zei maar ik kan er weinig wijs uit worden.
Dinsdag Quads,Hamstrings&Kuiten
Barbell Squat 4s
10x60
10x100
10x130
10x160 ( normaliter schreeuw ik nooit, maar hier kon het even niet anders. Vorige week 160 kg 6x gepakt, deze week gewoon 4 extra met goede uitvoering. ****ing trots. Volgende week 180-190 kg erop MOET!! )
Leg Presses 4s
10x200
10x250
10x300
10x350
Barbell Stiff Leg Deadlifts 4s
10x60
10x100
10x120
Leg Extensions 4s
10x75
10x75
10x75
10x75
Opmerking; Jezus, wat een ****ing brute training was het weer. Bloed, zweet en tranen. Zou met een ander gozer samen benen trainen, zoals verwacht kwam die kerkrat niet opdagen, dus dat brak me wel ff op. Gelukkig had ik mn mp3 met Three days grace, dus die sliep me door de training. Morgen kuiten en buik.![]()
maar wat heb je precies gepakt voor buik, ik snap er geen klote van; "buik spartan-style"ik heb ff op youtube gezocht zoals je zei maar ik kan er weinig wijs uit worden.
leg eens uit...
Deel gewoon je technieken, wij willen ook zulke abs als jij
( dus eigenlijk heb ik ze toch wel )Heb je 300 gezien, daar staan allemaal training videos van op youtube. Die oefeningen moesten me aan die film denken vandaar spartan style. Je weet toch wel wat een spartaan is he?
post eens een youtube filmpje waar jij je ab-work out "spartan style" vandaan hebt dan?
Heb hem niet van youtube, maar moest daar aan denken bij het doen van die oefeningen. Heb hem van Dianabol-hoofd, heb nu trouwens brute spierpijn in zijkant buik![]()
maar wat heb je precies gepakt voor buik, ik snap er geen klote van; "buik spartan-style"ik heb ff op youtube gezocht zoals je zei maar ik kan er weinig wijs uit worden.
leg eens uit...
Ja, dan moet ik hier 2 a4'tjes aan uitleg geven, vraag maar eens als je me ziet trainen dan leg ik je het wel uit. Ik ga in ieder geval nooit meer de standaard crunches/rope crunches doen. Dit is veel bruter en intensiever.
Deel gewoon je technieken, wij willen ook zulke abs als jij
Ik heb nu niet eens abs, die zitten verscholen onder een laag vet( dus eigenlijk heb ik ze toch wel )
Maar ik zal in het weekend dan eens een illustratie maken van die oefeningen als ik tijd heb.
Leg het eens gewoon uit vriend, maak er niet zo'n mysterie van.
Zeg gewoon wat je gedaan hebt, dat is toch niet zo ingewikkeld?
Ik ben wel benieuwd naar deze methode.