Fitness Seller

Ondergewicht

arturiano

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
Hey beste bodybuilders,
Ik heb een vraag over mijn lichaam, ik heb zo te zien waarschijnlijk ondergewicht, ik ben 172 cm lang 17 jaar en weeg rond de 58.5 kg dus dat is volgensmij een redelijke ondergewicht
Maar ik ben bijna overal op mn lichaam best wel skinny alleen mijn onderbuikt steekt zo naar voren
Ik heb wel verder topics gelezen maar iedereen had andere soorten topic dan die van mij want mijn ribben kast steekt bijna uit daar ben ik best wel smal maar mn onderbuik niet
Hier een bijgevoegde foto
http://postimg.org/image/llczagg0z/
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg
Bedankt:D

ondergewicht heb je niet, je hebt gewoon weinig spiermassa.

De foto is niet zo duidelijk, maar zo te zien heb je gewoon meer vet op je buik dan op de rest van je lichaam. Dit is genetisch bepaald dus kun je verder ook niet veel aan doen behalve afvallen, maar als je wilt beginnen met bodybuilden zul je eerst aan moeten komen om wat massa te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
De foto is niet zo duidelijk, maar zo te zien heb je gewoon meer vet op je buik dan op de rest van je lichaam. Dit is genetisch bepaald dus kun je verder ook niet veel aan doen behalve afvallen, maar als je wilt beginnen met bodybuilden zul je eerst aan moeten komen om wat massa te krijgen.

Ja dat wou ik bijna zeggen, nog meer afvallen ik ben 58 kilo en heb al nauwelijks massa, als ik nu nog meer ga afvallen blijft er een stokje van me over :S

Low BF = prima startpunt.
Nu eten en trainen als een gek, vooral eten.

Dat gewicht bij die lengte, zwaar ben je niet, maar vlgs mij val je niet in categorie ondergewicht.

En weet een van jullie ook hoeveel ik ongeveer moet eten om toch aantekomen met spier massa maar niet echt met vet .. ik heb nu een vetpercentage rond de 12%
Ik train 5x in de week daarvan is 4x in de week fitness en 1x in de week kickboksen maar het komt ook wel voor dat ik zaterdag ook nog es ga kickboksen dus dan train ik 6x in de week
Weet iemand ongeveer hoeveel kcal ik naar binnen moet werken
Dit is wat ik nu eet:
ontbijt: 4 sneetjes volkoren brood met 2 sneetjes sandwichspread en 2 sneetjes kipfilet
10:00: dan eet ik 1 appel
Lunch: zelfde als ontbijt.
15:00: weer een appeltje
avondeten: bevat bijna altijd 150-200gram kip, beetje rijst of aardappelen, en altijd groentes.
voor het slapen: 250gram magere kwark

En weet een van jullie ook hoeveel ik ongeveer moet eten om toch aantekomen met spier massa maar niet echt met vet .. ik heb nu een vetpercentage rond de 12%
Ik train 5x in de week daarvan is 4x in de week fitness en 1x in de week kickboksen maar het komt ook wel voor dat ik zaterdag ook nog es ga kickboksen dus dan train ik 6x in de week
Dit is wat ik nu eet:
ontbijt: 4 sneetjes volkoren brood met 2 sneetjes sandwichspread en 2 sneetjes kipfilet
avondeten: bevat bijna altijd 150-200gram kip, beetje rijst of aardappelen, en altijd groentes.

Er is genoeg info te vinden in de voedingssectie.

hm ik heb daar alleen gevonden wat mijn energie behoefte is en dat is 1612 kcal zonder te bewegen maar met 5/6x in de week sporten hoeveel kom ik dan uit ongeveer?

x
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen p/w
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen p/w
1,9 Zware dagelijkse sport + lichamelijk werk
(twee keer per dag trainen, marathon etc)

Aha dan kom ik uit op 2499 kcals per dag :D dankjewel

Dit is wat ik nu eet:

Meer

Dus ik denk wat ik nu eet is lang niet genoeg of wel?

Maar beste bodybuilders, ik heb mijn vetpercentage gemeten via een apparaat dus ik vertrouw het niet..
hij liet zien dat ik rond de 12% zat
Maar wat denken jullie via mijn foto op hoeveel % ik zit .?

Maar beste bodybuilders, ik heb mijn vetpercentage gemeten via een apparaat dus ik vertrouw het niet..
hij liet zien dat ik rond de 12% zat
Maar wat denken jullie via mijn foto op hoeveel % ik zit .?

is een beetje onduidelijke foto probeer is een foto van de voorkant te maken.
dan kunnen we dat duidelijker inschatten.

Hey dankjewel customs, dat denk ik nu ook altijd van de voorkant ,, maar als ik van de zijkant kijk net als de foto die ik had geplaatst lijkt mn onderbuik echt uitgestoken te zitten en daar baal ik van:S
en me vet% wil ik weer weten omdat ik graag abs wil maar ik krijg ze maar niet snap niet hoe of te laag in voeding zitten of gewoon te veel vet dat weet ik niet
als ik lig en ik span ze aan dan voel ik wel blokjes maar als ik sta en ik span ze aan dan zie ik geen blokken en voel ze ook niet echt heb ik dan te hoog vet of te kleine blokjes om zichtbare abs te krijgen?

beide

Je vetpercentage valt wel mee, je moet nu gewoon meer eten en massa bouwen. Het lijkt trouwens net alsof je een lichte vorm van gyno hebt. Je voedingsschema is al een goede start, elke dag wat noten of pinda's eten is een makkelijke manier om meer kcal binnen te krijgen.

Succes met je doelen.

Terug
Naar boven