MuscleMeat

Ondergewicht

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel Jongens , ik zal alles proberen en ja het valt wel mee alleen via de zijkant lijkt het 2x zo veel maar ja als het rond de 12 is dan ben ik blij ,, beetje massa bouwen en dan zullen de abs wel zichtbaar worden denk ik:D

Je moet niet zoveel aan je buik denken joh begin maar is serieus met voeding en trainen en dan kijken we wel verder haha
Een beetje vet erop maakt niks uit
Ik schat je vetpercentage rond de 9/10%
Met

Haha 9/10 das wel raar want als ik in de.spiegel kijk denk ik eerder 18 ofzo, maar de voedings schema die ik heb gepost deze dus
Ontbijt: 4 sneetjes volkoren.brood met sandwichspread en kipfilet
10:00 appel rond 150 gram
Lunch: zelfde als ontbijt plus salade (komkommer. Tomaat. Sla)
15:00 appel
18:00 bijna altijk kip vis tonijn met rijst of aardappelen.
Na het trainen.voor.het slapen nog 250gr magere.kwark

Is.dit.een goed schema teweinig of teveel mij onderhoud is rond 2400/2500 kcals

Haha 9/10 das wel raar want als ik in de.spiegel kijk denk ik eerder 18 ofzo, maar de voedings schema die ik heb gepost deze dus
Ontbijt: 4 sneetjes volkoren.brood met sandwichspread en kipfilet
10:00 appel rond 150 gram
Lunch: zelfde als ontbijt plus salade (komkommer. Tomaat. Sla)
15:00 appel
18:00 bijna altijk kip vis tonijn met rijst of aardappelen.
Na het trainen.voor.het slapen nog 250gr magere.kwark

Is.dit.een goed schema teweinig of teveel mij onderhoud is rond 2400/2500 kcals

Tel zelf het totale aantal calorieën bij elkaar op, dan weet je of het teveel of te weinig is. Wij gaan niet alles voor je doen.

Hmm best weinig denk ik
8 broodjes x80kcal = 640+ 200 beleg = 840 kcals
Appels = 2x 80 kcals = 160 kcals
Avondeten= 180 kcals aan kip 250 aan rijst 120 groentes= 550 kcals
Kwark = 180 kcals
Totaal: 1730 kcals
Soms nog wat noten en dat ook ong maximaal 100 kcals

Is dus veel te weinig, je moet bijna het dubbele eten wil je aankomen

MEER ETEN. MEER. MEER. MEER.

Also, gyno

Ja haha daar dacht ik net ook aan,, maar qua gewicht val ik niet af met dit voedingschema alleen mijn hoofd enzo worden wel steeds magerder , dus dat betekent dus dat ik te weinig eet, weet iemand wat ik ongeveer kan bijvoegen want weet echt niks wat ik kan bijvoegen om te eten dat niet al te veel kh bevat

Hm het gaat niet super goed met mijn eten denk ik:S
had zonet 3 eieren en 2 sneetjes brood gepakt kreeg 2 sneetjes brood op + 2 eieren liet er 1 staan
En volgensmij is dat best weinig wat ik at toch?

Ja haha daar dacht ik net ook aan,, maar qua gewicht val ik niet af met dit voedingschema alleen mijn hoofd enzo worden wel steeds magerder , dus dat betekent dus dat ik te weinig eet, weet iemand wat ik ongeveer kan bijvoegen want weet echt niks wat ik kan bijvoegen om te eten dat niet al te veel kh bevat

Je wilt afvallen? wat valt er af te vallen haha lijkt alsof jij geobsedeerd bent met je buik

Kinderen in Afrika hebben last van ondergewicht.. Kijk niet te veel naar gewicht maar meer naar het totaal plaatje.
Toen ik begon met trainen woog ik 64kilo en ben 1.85. Het vetpercentage vind ik zelfs nog aan de lage kant.
Hier heb je een hele mooi voorbeeld van hoe een vetpercentage eruit op een lichaam http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/voorbeelden-vetpercentages-239372/

Eet, train en heb geduld want dit is geen sport van korte termijn maar een levenswijze.

Ja maar sjjaak het probleem is ik weet niet hoe doe van mij eruit ziet via mijn kijk heb ik dan die lichaam van de persoon met 20% vet maar weet niet hoe jullie het zien

En manish nee ik wil juist niet afvallen, maar ik eet nu rond 1900/2000 kcal maximaal en ik val niet af met gewicht maar me lichaam wordt wel magerder , telt dat ook als afvallen of niet. zo ja dan moet ik mijn voeding met rond 300 kcal verhogen :D

Je moet sowieso boven de 2500 kcal gaan zitten, zie vorige pagina... 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht, 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, en de rest opvullen met carbs... Je huidige 'voedingsschema' slaat nergens op

Je heb een goed lichaam arturiano.. Gewoon normaal en wees daar blij om.. Zaak is nu om de boel op te bouwen en dat doe je zoals djryan87 zeg.. Ik zou zelfs hoger gaan zitten rond de 3000 kcal en trainen als een beest en dan komt het vanzelf.

kijk hier eens als start..
zomaar effe een paar voorbeelden. en nu kauw ik al teveel voor...

Bijlagen

Oke ik heb het vaker gehoord ik zal het nu echt gaan proberen, Alleen ben ik bang omdat ik vroeger rond de 95 kg weegde ,, en daardoor ben ik heel bang om weer dik te worden en zie ik in de spiegel een dikke jongen terwijl iedereen zegt dat ik gewoon een normale buik heb maar ik zie weer zon grote ronde buik..:S

Alleen zouden jullie mij kunnen helpen met het opstellen van een voedingsschema?

Zie postje eerder!

met goede voeding en goede training kom je er echt wel.

Marina er staat alleen een onderhoud maar ik heb geen idee is dat voor mij bedoelt of?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 16:37 ----------

Ja haha ik kan die excelsheet wel alleen ik weet niet echt wat ik allemaal moet bijvoegen qua eten en hoeveel ik moet bijvoegen zouden jullie mij daarmee kunnen helpen?

Klik eens op een ander tabblad.. je weet toch wel hoe excell werkt?
en vul in die vakjes gewoon je gewicht, lengte en activiteitenfactor in en dan rekent hij vanzelf volgens harris je onderhoud uit.

Ja haha ik weet dat mijn onderhoud 2499 kcal is maar alleen kan ik niet echt zo goed een voedingschema opzetten
als ik voor ontbijt al 4 broodjes eet
lunch ook 4 broodjes
en avondeten en ik kom uit op rond 1800-1900 met alles eraan en erbij
Wat kan ik dan nog bijvoegen en in welke tijden,
Het liefst wil ik gewoon met eten aankomen en niet met dranken of shakes of iets dergelijks gewoon lekker met eten.:D

Terug
Naar boven