arturiano
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet toch hopelijk zelf ook wel dat het te weinig is? En volgens mij klopt dat schema voor geen meter, achter de helft staan de waarden niet ingevuld. Tijdstippen maakt niet zoveel uit, zolang je per dag maar genoeg binnen krijg. En die paar keer in de week noten laat je er voorlopig maar uit, omdat je dat niet iedere dag eet. Alles wat je noteert moet je ook daadwerkelijk eten. Eiwitten moet je minstens op 120 gram zitten, gezonde vetten (vis, lijnzaadolie, etc.) op laten we zeggen 60 gram, en de rest dus carbs (rijst, pasta, etc.)
Hey dankjewel customs, dat denk ik nu ook altijd van de voorkant ,, maar als ik van de zijkant kijk net als de foto die ik had geplaatst lijkt mn onderbuik echt uitgestoken te zitten en daar baal ik van:S
en me vet% wil ik weer weten omdat ik graag abs wil maar ik krijg ze maar niet snap niet hoe of te laag in voeding zitten of gewoon te veel vet dat weet ik niet
als ik lig en ik span ze aan dan voel ik wel blokjes maar als ik sta en ik span ze aan dan zie ik geen blokken en voel ze ook niet echt heb ik dan te hoog vet of te kleine blokjes om zichtbare abs te krijgen?
en iedereen heeft wel een een buik langs de zij kant. al ik veel gedronken heb loop ik ook soms 4 maand zwanger hoor man