AndroidHealthClinic

Ondergewicht

• Topic Starter Topic Starter
Dit is ongeveer wat ik dagelijks eet alleen er moet nog 1 appel bij dus ongeveer 80 kcal erbij de rest klopt
Paar keer in de week komen er ook nog noten bij maar dat is echt maar denk ik rond 100 kcal aan noten

Bijlagen

Je ziet toch hopelijk zelf ook wel dat het te weinig is? Vul dat schema nou eens goed in of begin met een blanco. Tijdstippen maakt niet zoveel uit, zolang je per dag maar genoeg binnen krijg. En die paar keer in de week noten laat je er voorlopig maar uit, omdat je dat niet iedere dag eet. Alles wat je noteert moet je ook daadwerkelijk eten. Eiwitten moet je minstens op 120 gram zitten, gezonde vetten (vis, lijnzaadolie, etc.) op laten we zeggen 60 gram, en de rest dus carbs (rijst, pasta, etc.)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/#post967395

Je ziet toch hopelijk zelf ook wel dat het te weinig is? En volgens mij klopt dat schema voor geen meter, achter de helft staan de waarden niet ingevuld. Tijdstippen maakt niet zoveel uit, zolang je per dag maar genoeg binnen krijg. En die paar keer in de week noten laat je er voorlopig maar uit, omdat je dat niet iedere dag eet. Alles wat je noteert moet je ook daadwerkelijk eten. Eiwitten moet je minstens op 120 gram zitten, gezonde vetten (vis, lijnzaadolie, etc.) op laten we zeggen 60 gram, en de rest dus carbs (rijst, pasta, etc.)

Nee haha dit was ee nvoedingschema van iemand anders die ik heb verandert dus bij de waarden waar niks bij staat hoort er niet bij alleen waar de waarden bij staan die horen erbij maar weet je miss wat ik nog kan adden om rond 3 uur en na het trainen rond 8 uur wat kan ik dan nog adden voor eten?

Hey dankjewel customs, dat denk ik nu ook altijd van de voorkant ,, maar als ik van de zijkant kijk net als de foto die ik had geplaatst lijkt mn onderbuik echt uitgestoken te zitten en daar baal ik van:S
en me vet% wil ik weer weten omdat ik graag abs wil maar ik krijg ze maar niet snap niet hoe of te laag in voeding zitten of gewoon te veel vet dat weet ik niet
als ik lig en ik span ze aan dan voel ik wel blokjes maar als ik sta en ik span ze aan dan zie ik geen blokken en voel ze ook niet echt heb ik dan te hoog vet of te kleine blokjes om zichtbare abs te krijgen?

niet aantrekken gewoon clean eten en goed trainen.dan zal je zeker geen pens kweken;) en iedereen heeft wel een een buik langs de zij kant. al ik veel gedronken heb loop ik ook soms 4 maand zwanger hoor man;)

Haha thanks custom ,, ja ze hebben wel gelijk ik eet wel veel te weinig maar zal me best doen om het beter te maken ;D

Eten!!!!!!

Komt goed :D, hoop ik

gewoon doen! anders zal je nooit wat massa opbouwen.

Zou dit kloppen op mijn gewicht : 17 jaar 173 cm en 59 kg
Eiwitten: 103.2 gram : 412,80 kcal
Vet: 60 gram: 540 kcals
Kh : 361gram : kcal: 1447.8

succes! Ben benieuwd wat t is na een half jaar goede voeding

Een paar getallen zeggen niet veel.
Wat is je schema? wat eet je? wat is je onderhoud?
Hou 1-1,3 gram vet per kg lichaamsgewicht aan
2-2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
rest kh

je wil aankomen dus kan best wat meer vetten nemen.

Moet zo naar mijn kickboks training, maar daarna zal ik even proberen een goede schema optestellen en hierop te plaatsen en hopen dat het goed is, Echt bedankt ben nu al 7 maanden aan het prutsen met gewichten ik val af in plaats van massa op te bouwen maar nu weet ik ook waarom, Thanks :D

Terug
Naar boven