XXL Nutrition

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 december 2008

Bezoekers van Marokko.nl kunnen binnenkort discriminerende, opruiende en haatzaaiende teksten van medebezoekers met één druk op de knop registreren en naar de politie sturen. Marokko.nl wordt de eerste site in Nederland die deze service biedt.

Dat meldt oprichter Khalid Mandaoui zaterdag in een interview in het AD. Marokko.nl kwam van de week in opspraak omdat op fora van de website haatzaaiende uitspraken tegen homo's en joden zouden worden gedaan. Minister Eberhard van der Laan (Integratie) kondigde daarop aan onderzoek te doen naar de gesubsidieerde website.

Volgens Mahdaoui doet de website met de kliklink een beroep op het "zelfreinigende vermogen van de forumbezoekers". De eigenaar stelt dat het ondoenlijk is voor de dertig moderators van de website om alle tienduizenden berichten te lezen die dagelijks binnenkomen.

Bron: ANP

zie zo , dbb hoeft niets meer te doen

:roflol:

Speel maar niet van de domme. Hier zie je veel anti-allochtoon/moslim topics, daar zie je net het tegenovergestelde. Anti-nederland/amerika/israel/westerse-wereld.

Niet zo anders als dbb eigenlijk, maar ik snap echt niet waarom de overheid zoiets zou willen subsidieren.

Het grote verschil is dat wij in Nederland, westerse wereld zijn, en niet in één of ander Arabisch land.

wacht maar totdat ze bij je voor de deur staan :mad:
:roflol:
1- ik gebruik proxy chaining voor al mijn internet activiteiten, goede cop die me weet te vinden
2- de 5-0 heeft beter dingen te doen(zoals op hun luie reet zitten en koffie drinken)
3- ik woon niet in NL

verder nog vragen, n0000b?

Kijk ze snel heel het forum opschonen :roflol:

Die gaan het druk krijgen als ze alles willen opschonen volgens mij :D

??? Begrijp t niet zo goed ? wat is de connect tussen de islam en marokko.nl ?

Of je het nou wilt of niet jongen ..
:rolleyes:

Radicalisatie. Dat jij gelijk denkt dat ik in algemene zin de islam bezoedel is jouw probleem. Op dit soort sites komt groepsdruk veel voor, ook al is het een virtuele wereld. De ene wil nog radicaler overkomen dan de ander, dat is geen goede ontwikkeling.

Het grote verschil is dat wij in Nederland, westerse wereld zijn, en niet in één of ander Arabisch land.

So ? Wat is je punt? Iedereen heeft freedom of speech. Als ik vb zeg dat belgië k*t is, dan is dat mijn volste recht. En mobiliteit is ook een recht. Ik sta waar ik wil, ook al is het een k*tland.

So ? Wat is je punt? Iedereen heeft freedom of speech. Als ik vb zeg dat belgië k*t is, dan is dat mijn volste recht. En mobiliteit is ook een recht. Ik sta waar ik wil, ook al is het een k*tland.
dan blijf je een randdebiel die wel loopt te zeiken, maar niet snapt dat de oplossing van het probleem bij zichzelf ligt.

dan blijf je een randdebiel die wel loopt te zeiken, maar niet snapt dat de oplossing van het probleem bij zichzelf ligt.

Verandert niks aan het feit dat de vrijheid om randdebiel (of fouten te maken) nog steeds geldig is.

Als hier topics/posts geopend/gepost mogen worden over allochtoon dit dat, dan mogen daar ook hetzelfde gebeuren maar dan autochtoon dit dat. Of is de vrijheid van meningsuiting selectief op dat vlak ?

Ene cutler/arnoldfan is hier nagenoeg identiek aan ene mohamed/mustafa daar.

Verandert niks aan het feit dat de vrijheid om randdebiel (of fouten te maken) nog steeds geldig is.

Als hier topics/posts geopend/gepost mogen worden over allochtoon dit dat, dan mogen daar ook hetzelfde gebeuren maar dan autochtoon dit dat. Of is de vrijheid van meningsuiting selectief op dat vlak ?

Ene cutler/arnoldfan is hier nagenoeg identiek aan ene mohamed/mustafa daar.
van mij mag dat ook gewoon, maar want ik zet mezelf niet voor lul, dat is mohamed/mustafa die altijd loopt te huilen, maar wiens daden zijn woorden tegenspreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven