Fitness Seller

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is die k*tsite nou nog niet down
de mede-oprichter van die varkensstal is trouwens zelf nederlands :Roflol:

onderzoek financieren uit de subsidie.

140 duizend euro? Waarom zoveel?? Zoveel kost dat toch niet om op te zetten en te onderhouden. Dat geld steken ze dus mooi in hun zakken, wie weet sturen ze een deel op naar terroristische organisaties. En dat onnozele pers fonds maar blijven betalen :duh:

Wie weet sturen ze de rest van het geld aan liefdadigheid.

140 duizend euro? Waarom zoveel?? Zoveel kost dat toch niet om op te zetten en te onderhouden. Dat geld steken ze dus mooi in hun zakken, wie weet sturen ze een deel op naar terroristische organisaties. En dat onnozele pers fonds maar blijven betalen :duh:
volgens mij vooral voor nieuwsgeving.

freelance journalisten zijn duur hoor ;)

Hoeveel kost DBB in totaal per maand?

OMG dat meen je toch niet?

Maar stel nou dat het wel zo is maakt het niet uit of het nou een Nederlander of een marokkaan is, dat geld hebben ze dan altijd nog terug te geven aan de instantie die ze dat geld gaf.

idd beetje belachelijk:rolleyes:

De kolere wat een bedragen zeg. Iemand een idee wat zo'n forum kost?

• Topic Starter Topic Starter
haha, wie heeft dat filmpje op geensT gezien?
http://www.dumpert.nl/mediabase/324301/61c633e6/geensT_als_beste_uit_consumententest.html

30.000 van de 50.000 reacties dagelijks worden verwijderd volgens hen, zal de politie het druk mee krijgen :roflol:

en die reactie die ook gewoon mocht blijven staan, dan vraag ik me af watvoor crapp ze wel niet verwijderen.

Van rellen hebben ze op de RTL redactie blijkbaar ook geen kaas gegeten.

"Waarom zouden we ons moeten aanpassen aan die k*t Nederlanders? Untermenschen zijn het."

Let ook op de uitspraak van deze ariër. Oentermensen :roflol: Ook logisch dat een Marokkaan daar naar zou refereren...:rolleyes:

De kolere wat een bedragen zeg. Iemand een idee wat zo'n forum kost?
Het wordt waarschijnlijk zo duur omdat je een redactie moet onderhouden die er dagelijks mee bezig is en meer dan 1 persoon daarvoor in dienst heeft. Een forum op zich is ook al aardig duur in die omvang maar nooit geen tonnen per jaar.

Het klinkt nou niet direct als zuivere koffie, maar kan ook aan mijn onwetendheid liggen:rolleyes:

sowieso hebben ze ook nog inkomsten uit reclames, dat loopt ook in de duizenden euro's per maand voor een paar bannertjes.

:roflol:

Speel maar niet van de domme. Hier zie je veel anti-allochtoon/moslim topics, daar zie je net het tegenovergestelde. Anti-nederland/amerika/israel/westerse-wereld.

Niet zo anders als dbb eigenlijk, maar ik snap echt niet waarom de overheid zoiets zou willen subsidieren.

Je zit hier trouwens volledig vrijwillig Ahmet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven