Dat ze nu ineens iets willen doen?
Vieze ratten zijn het.
verantwoordelijkheid afschuiven is het, zodat ze niet meer de "schuld" kunnen krijgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze nu ineens iets willen doen?
Vieze ratten zijn het.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/10361...ernethaat.htmlonderzoek te starten naar de website, die een kleine 140 duizend euro subsidie ontving van het Stimuleringsfonds voor de Pers. Op de site stond onder meer: "Je dient de kafit te haten omwille van hun ongeloof". Met 'kafit' worden ongelovigen bedoeld.

**** dat is een hoop!!!Wie weet sturen ze de rest van het geld aan liefdadigheid.
volgens mij vooral voor nieuwsgeving.140 duizend euro? Waarom zoveel?? Zoveel kost dat toch niet om op te zetten en te onderhouden. Dat geld steken ze dus mooi in hun zakken, wie weet sturen ze een deel op naar terroristische organisaties. En dat onnozele pers fonds maar blijven betalen![]()

Hoeveel kost DBB in totaal per maand?140 duizend euro? Waarom zoveel?? Zoveel kost dat toch niet om op te zetten en te onderhouden. Dat geld steken ze dus mooi in hun zakken, wie weet sturen ze een deel op naar terroristische organisaties. En dat onnozele pers fonds maar blijven betalen![]()
140 duizend euro? Waarom zoveel?? Zoveel kost dat toch niet om op te zetten en te onderhouden. Dat geld steken ze dus mooi in hun zakken, wie weet sturen ze een deel op naar terroristische organisaties. En dat onnozele pers fonds maar blijven betalen![]()

haha, wie heeft dat filmpje op geensT gezien?
http://www.dumpert.nl/mediabase/324301/61c633e6/geensT_als_beste_uit_consumententest.html
30.000 van de 50.000 reacties dagelijks worden verwijderd volgens hen, zal de politie het druk mee krijgen
en die reactie die ook gewoon mocht blijven staan, dan vraag ik me af watvoor crapp ze wel niet verwijderen.
Ook logisch dat een Marokkaan daar naar zou refereren...
Het wordt waarschijnlijk zo duur omdat je een redactie moet onderhouden die er dagelijks mee bezig is en meer dan 1 persoon daarvoor in dienst heeft. Een forum op zich is ook al aardig duur in die omvang maar nooit geen tonnen per jaar.De kolere wat een bedragen zeg. Iemand een idee wat zo'n forum kost?
Speel maar niet van de domme. Hier zie je veel anti-allochtoon/moslim topics, daar zie je net het tegenovergestelde. Anti-nederland/amerika/israel/westerse-wereld.
Niet zo anders als dbb eigenlijk, maar ik snap echt niet waarom de overheid zoiets zou willen subsidieren.
is die k*tsite nou nog niet down
de mede-oprichter van die varkensstal is trouwens zelf nederlands :Roflol: