Fitness Seller

One arm dumbbell row VS Barbell bent over row

Users who are viewing this thread

Doffer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2012
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Of beide, ik vind persoonlijk de bor het fijnst en cheaten kun je bij alle bij maar dat is aan jezelf en cheaten is niet altijd verkeerd alleen moet je het wel goed doen, bij een laastste setje voor nog wat extra reps, 2a3 reps.

Ik zelf doe ze beide en verdeel de oefeningen zo dat ik alle oefeningen ook zo veel mogelijk er uit kan halen. BOR latpully db row. DB row gaat weer wat makkelijker (zwaarder) na de latpully ipv direct na de bor.

Chreiz

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
2 dec 2009
Lengte
2m
Massa
122kg
Niks mis met een beetje 'cheaten'. Degene die er het meest over whinen zijn doorgaans het dunst.

kidmonster

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2010
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
DB vind ik fijner, voel hem goed en als die zwaarder word in laatset paar herhalingen cheat ik beetje maar niet genoeg om het erg te vinden.
BB vind ik iets minder fijn, voel hem net zo goed maar toch na tijd meer last van onderrug omdat ik die hele tijd moet aanspannen. verder doe ik de bb versie met biceps curl grip zeg ma anders voelt het k*t aan mijn pols.
Net wat je het fijnst vind lijkt me maar gebruik ze alle 2. denk niet dat je van de ene minder buff word dan van de andere zeg maar

MeesterJ

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 okt 2008
bij dumbbell krijg ik last van mn onderrug, bij BOR niet

BOR voelt prettiger

mottiti

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
7 aug 2010