AndroidHealthClinic

Ongemakkelijke momenten

dames en heren hebben Julie wel eens zulke ongemakkelijke momenten gehad of dingen gezegd die cringe waren waar je achteraf dacht wat heb ik in godsnaam gedaan en je platuit op de vloer ligt te verkrimpen van de innerlijke pijn ik had t vandaag er kwam zomaar iets uit m’n mond en ik dacht…. Is dit echt…

heshtek liefzijn

dames en heren hebben Julie wel eens zulke ongemakkelijke momenten gehad of dingen gezegd die cringe waren waar je achteraf dacht wat heb ik in godsnaam gedaan en je platuit op de vloer ligt te verkrimpen van de innerlijke pijn ik had t vandaag er kwam zomaar iets uit m’n mond en ik dacht…. Is dit echt…
Jordan.png

Ik heb er duizend. Naakt wakker worden in een celletje met de camera op m'n appendix gericht is sowieso een klassieker. Om één of andere reden zie ik telkens Sean Combs in flashbacks. :thinking:

Genoeg ongemakkelijke momenten en gekke dingen gezegd maar ben niet zo hysterisch dat verkrimpt op de vloer ga liggen, ik zet pr's op momenten van innerlijke emotionele pijn....
Wat zei je? "Waar is mijn portemonnee jij vuile kut nege....?" Terwijl je hem zelf had

Terug
Naar boven