- Waardering
- 8.521
Dat is de bedoeling Ron!Toch wel wat zichtbare massa gepakt ten opzichte van eerdere jaren![]()
Zal vandaag het resultaat van de eerdere contest in de openingspost toevoegen, ter vergelijking.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is de bedoeling Ron!Toch wel wat zichtbare massa gepakt ten opzichte van eerdere jaren![]()
Zo jij bent wel echt gegroeid kerel! Natty?
Thanks man! Begonnen met creatine en een goede coach @wovano.
Knallen G
Wel hoge gemiddelde rusthartslag, door de stress of?
Bloeddrukmeter. Maar zie nu dat dat niet je rust hartslag is. Slim
Hup, knallen man. Dat kan jij ookOndanks de food struggles toch impressive natty gains gemaakt de afgelopen vier jaar!![]()
Dat dacht ik al.Bloeddrukmeter. Maar zie nu dat dat niet je rust hartslag is. Slim
Fitbit geeft trouwens een rust hartslag aan die ook in de 80 zit.
Stress kan een factor zijn. Rust hartslag is sinds voorgaand jaar al om en nabij de 80.
Zie dat deze een paar jaar geleden een stuk lager was. Iets om in de gaten te houden dus
Wat was het daarvoor?Stress kan een factor zijn. Rust hartslag is sinds voorgaand jaar al om en nabij de 80.
Mee eens.
laatste vraag gewoon niet doen.Mee eens.
We zaten in het begin op ongeveer hetzelfde gewicht, we zijn bijna even lang (ik ben 1m89) alleen ben jij een flink stuk droger man. Ik ben echt nog fluffy maar onderweg.
Wat is je doelpercentage?
Hoe gaat ie verder en hoe voel je je?
Natty of gear?

Waarom niet ? Bij de inschrijving staat ook dat het niet uitmaakt of je naturel bent of niet.
Sommigen loggen in deze contest toch ook hun eventuele gear?