ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
😾
Is vast gezellig geweest. Hij is nog steeds niet bij de tijd.
Ik had beloofd een update te sturen. Dat is er bij in geschoten.
Je privézaken zijn ook belangrijker dan de contest. Wat er speelt weet ik niet, maar sterkte ermee.Helaas pindakaas!
Zoals jullie gemerkt hebben ben ik de afgelopen tijd weinig aanwezig geweest op het forum. Prioriteiten lagen ergens anders (verhuizing). Vervolgens heb ik het druk gehad met werk en andere privé zaken.
Het trainen ging (in mindere mate) door. Cardio en stappen werden niet altijd gehaald. Inmiddels is dit zo goed als achter de rug en is het tijd om de prioriteiten te verleggen en weer tot mezelf te komen.
De contest eindigt per eind augustus. Dat houdt in dat er nog een kleine 5 weken de tijd is om een goede transformatie neer te zetten. Dat is krap...
Het lijkt mij dan ook beter om het hierbij te laten en door te gaan op de manier hoe ik bezig was. De afgelopen tijd heb ik genoeg aan m'n hoofd gehad en het is tijd om wat meer 'rust' te krijgen.
Hé Topper! Goed dat je even een beetje gas terug neemt en wat meer rust inbouwt. Je kan niet altijd voluit gaan als er privé ook nog van alles speelt. Take care 🍀De afgelopen tijd heb ik genoeg aan m'n hoofd gehad en het is tijd om wat meer 'rust' te krijgen.
Zo kennen we je weer!DBB is life. Dus ik zal sociale gelegenheden even op een laag pitje zetten en autistisch aan de bak gaan, om wat te maken van de laatste 5 weken.
Denk van wel. Blijkbaar heeft hij ook pas vorig jaar voor het eerst aan de creatine gesnoven, als je de startpost goed doorleest.

Ah ik zie harnas trail staan nvmZo kennen we je weer!
Denk van wel. Blijkbaar heeft hij ook pas vorig jaar voor het eerst aan de creatine gesnoven, als je de startpost goed doorleest.![]()

Shiiiiit. Moest even uitvogelen wat de Harnas-trial precies inhield: