AndroidHealthClinic

Contest Log Onit's Road to Single Digits

Status
Niet open voor verdere reacties.
Housewarming party?

Hoe gaat ie?

• Topic Starter Topic Starter
Ik had beloofd een update te sturen. Dat is er bij in geschoten.

Afgelopen weken druk geweest met de verhuizing. Heeft meer tijd gekost dan gedacht en ik ben nog niet klaar. Komende tijd rustig opzoek naar meubels en dan beetje bij beetje alles verder inrichten/aanpassen aan het huis.

Merk wel dat ik meer tot rust kom en daardoor minder behoefte heb aan social media (en aan het forum). Goed teken!

Afgelopen weken is er minder getraind, minder cardio gedaan én is het gewicht niet noemenswaardig gezakt. Al moet ik eerlijk zeggen, dat als ik echt alles 100% willen geven, dat dit op de een of andere manier vast wel gepland had kunnen worden.

Op het werk liep ik achter en dat kreeg mijn prioriteit boven trainen, samen met de verhuizing. Dat neemt ook een hoop stress weg, waardoor ik komende tijd het gaspedaal weer verder kan indrukken voor de gains.

Zaterdag staat m'n check-in gepland. Ik zal dan ook weer foto's schieten.

Bende nou nog natty ofnie

Helaas pindakaas!

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik de afgelopen tijd weinig aanwezig geweest op het forum. Prioriteiten lagen ergens anders (verhuizing). Vervolgens heb ik het druk gehad met werk en andere privé zaken.

Het trainen ging (in mindere mate) door. Cardio en stappen werden niet altijd gehaald. Inmiddels is dit zo goed als achter de rug en is het tijd om de prioriteiten te verleggen en weer tot mezelf te komen.

De contest eindigt per eind augustus. Dat houdt in dat er nog een kleine 5 weken de tijd is om een goede transformatie neer te zetten. Dat is krap...

Het lijkt mij dan ook beter om het hierbij te laten en door te gaan op de manier hoe ik bezig was. De afgelopen tijd heb ik genoeg aan m'n hoofd gehad en het is tijd om wat meer 'rust' te krijgen.

(Natuurlijk gaan we door, vanavond volgt de aanpak voor de laatste 5 weken)

Laatst bewerkt:
Helaas pindakaas!

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik de afgelopen tijd weinig aanwezig geweest op het forum. Prioriteiten lagen ergens anders (verhuizing). Vervolgens heb ik het druk gehad met werk en andere privé zaken.

Het trainen ging (in mindere mate) door. Cardio en stappen werden niet altijd gehaald. Inmiddels is dit zo goed als achter de rug en is het tijd om de prioriteiten te verleggen en weer tot mezelf te komen.

De contest eindigt per eind augustus. Dat houdt in dat er nog een kleine 5 weken de tijd is om een goede transformatie neer te zetten. Dat is krap...

Het lijkt mij dan ook beter om het hierbij te laten en door te gaan op de manier hoe ik bezig was. De afgelopen tijd heb ik genoeg aan m'n hoofd gehad en het is tijd om wat meer 'rust' te krijgen.
Je privézaken zijn ook belangrijker dan de contest. Wat er speelt weet ik niet, maar sterkte ermee.

Jammer maar vooral doen wat voor jou goed voelt en belangrijk is. Veel sterkte 🍀

Godnondejuuiii ik zei toch niet heel dat potje oxy in een keer leeg snoepen 😜

• Haha
Waarderingen: Onit
19-nors zijn niet voor iedereen weggelegd 😌

Plan de campagne

Op 25 augustus zullen de foto's voor de contest genomen worden. Dat betekend dat in nog 33 dagen heb om een goede transformatie neer te zetten. Leuke uitdaging!

Voeding en activiteit blijven ongewijzigd. Doordat ik nu weer consistent kan zijn en het gewicht nog dropt, zal een wijziging (nog) niet nodig zijn.

Voeding:
  • Trainingsdag: 2638 kcal | 227g eiwit | 307g koolhydraten | 56g vet
  • Rustdag: 2291 kcal | 218g eiwit | 222g koolhydraten | 59g vet

Activiteit:
Activiteit bestaat uit dagelijks 10.000 stappen en wekelijks 200 minuten cardio (120 - 140 BPM).

Fysiek:
Statief voor het nemen van progressie foto's heeft de verhuizing niet overleefd. Deze houden jullie wederom tegoed. Ik hoop voor zaterdag een nieuwe binnen te hebben.

IMG_6482.jpeg

DBB is life. Dus ik zal sociale gelegenheden even op een laag pitje zetten en autistisch aan de bak gaan, om wat te maken van de laatste 5 weken.

Keep continued.

Succes man en beste van maken 💪🏻

• Bicep
De afgelopen tijd heb ik genoeg aan m'n hoofd gehad en het is tijd om wat meer 'rust' te krijgen.
Hé Topper! Goed dat je even een beetje gas terug neemt en wat meer rust inbouwt. Je kan niet altijd voluit gaan als er privé ook nog van alles speelt. Take care 🍀

• Bicep
  • Bicep
OMG @Onit ben je niet natty??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven