MuscleMeat

Online boekenwinkels

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Ik bestel meestal boeken op amazon.com maar deze keer wil ik enkele Nederlandstalige boeken kopen die ze daar blijkbaar niet in stock hebben. Nu kwam ik terecht op Bol.com maar het is me voorlopig niet gelukt om er te bestellen (loopt vast op invullen adresgegevens), bovendien vond ik de prijzen nogal hoog. Ik vroeg me dus af:

1. zijn Nederlandstalige online boekenshop eigenlijk wel goedkoper dan winkels IRL?
2. zijn er betere/goedkopere online boekenshops dan bol.com die naar België leveren?

Ik koop m'n boeken voornamelijk via Bol.com. Of nieuwe boeken goedkoper zijn dan in de winkel weet ik eigenlijk niet maar ik vind het gewoon gemakkelijk en over het algemeen redelijk vlot. Tijdje terug had ik ook een boek besteld die ze niet in voorraad hadden, duurde ongeveer een maand voordat hij door Bol.com besteld was bij de leverancier en bij mij thuis afgeleverd was maar verder heb ik ze altijd binnen een paar dagen binnen.

Ik koop ook wel eens tweede hands (via Bol.com), heb ik ook alleen maar prettige ervaringen mee. Sommige verkopers reageren wel iets trager dan andere maar ik heb nooit langer dan een week hoeven te wachten.

Verder heb ik ook alleen maar ervaring met bol.com en amazon. Mischien dat je op de site van Donner even kan kijken, geen idee of die naar Belgie verzenden.

Bestel ook altijd bij Bol.com Soms goedkoper en andere keer iets duurder maar dan koop ik hem wel in de boekhandel. Is wel lekker makkelijk dat thuisbezorgen :)

• Topic Starter Topic Starter
Toch maar even besteld in Bol.com, moest blijkbaar toch apart reggen en dan pas bestellen om het te doen werken. Amazon mag dan goedkoper zijn door de omrekening dollar>euro maar Bol.com leverd dan weer een pakket van 10 kilo voor maar 2 euro. Van beiden zonet in totaal 25 boeken besteld dus kan straks weer ff verder (wel bijna 400 euro kwijt :P).

Terug
Naar boven