AndroidHealthClinic

Ontwetende mensen proberen Rockel de grond in te trappen bij talkshow

Wat zegt die kerel met dat Nikebandje en wat zegt Ronnie terug. Ik begreep eruit op het einde van dat het over onvruchtbaarheid ging maar verder volgde ik hem niet zo goed. Duits is niet mijn sterkste vak :D

Ach dat kereltje lult dat Ronnie gewoon dikke gebruiker is, en dat die later geen kinderen meer kan krijgen. Omdat AAS volgens dat k*tventje voor onvruchtbaarheid zorgt...... Hele tijd geleden het programma al gezien, respect voor Ronnie dat hij daar tussen gaat zitten. Blijft ook lekker rustig na al die k*topmerkingen.

Vooral dat k*tventje die het niet kan hebben dat die dik geownd wordt, ****ing king of the curlmachine!

deze was een jaar terug ook al eens gepost meen ik . wat een gezeik ja

wat een domme zeug zeg :yawn:

lelijke taal; duits

haha die ecto op het laatste wat showen met mini abjes en die dikke zeug maar schreeuwen dat dat een mooi lichaam is. haha retarded gewoon :D.

Mijn duits is nioet zo goed maar als ik het goed begrpen heb dan heeft die tweede bb'er die t**f en dat nike ventje in het publiek goed te kak gezett, niet? En dat ectootje die met schrik (maar wel veel lef) durft zeggen dat die kerel aan de anabolica zit en dat hij vet is. jeetje man, ik zou hem eens boeven mijn hoofd steken en hme esnvragen of je dat met vet kan doen?
Wat een stelletje losers;
Ik vond die ronnie tevens een mooier lichaam hebben dan ronnie coleman

ja wat verwacht je nou als je aan zo'n programma mee doet. hij moet er wel een pak geld voor gekregen hebben. kan me niet voorstellen dat je voor de lol met zo'n achterlijk programma mee doet!

belachelijke kereltjes daar

die jens maakt een prima invalbeurt en zet ze allemaal eens te kakken,zegt er nog rustig bij dat het nikeventje zo fel niet zou zijn op straat hehehe I LOVE IT

Ronnie Rockel heeft echt mijn droom fysiek

"Opinions are like a**holes. Everybody has one".

Ik hoop dat Ronny dat ventje met dat nike bandje nog eens tegenkomt...kijken of die dan nog zo stoer probeert te doen. Wat een figuren zaten daar bij elkaar zeg. Die dikke zeug ook...zit wat te zeggen dat het onsmakelijk en onnatuurlijk is hoe ronny eruit ziet. Kvraag me af of zij wel eens in de spiegel heeft gekeken?

dan zou gelijk haar vreedlust zijn verdwenen. Maarja wel een kick filmpje zie je hoe snel mensen hun mond open doen. Zie je maar weer hoe onwetend mensen zijn. Ben nu het hle filmpje aan het downloaden (kan ik gelijk me duits verbeteren:P)

De hele film is stuk kicker:D

Laatst bewerkt:
Ik vind zowieso dat je als bodybuilder niet in een dergelijke show moet gaan zitten omdat je weet dat iedereen er op uit is je zwart te maken. Hou de eer aan jezelf

Opzouten met die lui! :whip:

Ik vind zowieso dat je als bodybuilder niet in een dergelijke show moet gaan zitten omdat je weet dat iedereen er op uit is je zwart te maken. Hou de eer aan jezelf

Ik heb het filmpje net gezien en werd er pislink van.
Er is niets mis mee dat Ronnie met zn geweldige lichaam (want dat heeft ie..) in een talkshow zit om te praten over zijn passie body building.
Wat mij dan witheet maakt is dat er zo een stel achterlijken zitten de hem een beetje zitten af te zeiken zonder dat ze weten waar ze het over hebben.

En die gast met dat zwarte shirtje rules..

Ik kan trouwens het hele filmpje niet meer downloaden....

vooral die pipo int publiek met zijn designerhaarcoupe doet mijn nekharen ten berge rijzen..

Spijtig dat ze dat tv noemen. Een stelletje onwetende en veelal gefustreerde lowlife's loslaten op een subcultuur als bodybuilding.
Natuurlijk krijg je dan zo'n soort van show en dat is wat de programma makers willen.
Rockel heeft er goed aan gedaan zich niet boos te maken ofzo.
Die dikke vrouw was wss zeer blij dat zij een keertje iemand kon uitmaken. Ze zat er duidelijk van te genieten.
Die kerel van in het publiek... zo iemand noemen ze doorgaans een loser denk ik.
Die magere kerel die zijn abs liet zien viel wel mee. T was een mooie buik. Als hij wat meer schouder en arm ontwikkeling had gehad was het een mooie fysiek. Natuurlijk is het nog altijd niks in vergelijking met Ronnie.
De realiteit is wel dat kurkdroge BB fysieken niet op één staan bij de vrouwtjes.

...respect voor Ronnie dat hij daar tussen gaat zitten. Blijft ook lekker rustig na al die k*topmerkingen.

Zeker weten, er zouden velen zijn die niet te houden zijn na die k*topmerkingen.
Ronnie had gewoon kortaf moeten zeggen tegen die zware vrouw...

Flußpferd schweigen !!!

Flußpferd = (nijlpaard)

Terug
Naar boven