XXL Nutrition

onverwachte controles bij topatlete?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Ik zag zaterdag dacht ik op ned3 een rapportage ofzo dat ze topatlete onverwachts komen bezoeken en een test doen op doping? Is dit een nieuw regel ofzo en weet iemand hier meer over?

Oh ja en nog iets, ze hadden het over de nieuwe GEN-doping ofzo, kan iemand mij daarmeer over iets vertellen op google vind ik namelijk niets.

thx

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prachtige verzameling van woorden! Tip: maak er eens een paar zinnen van, dan snappen wij er ook wat van. :thumb:

Goede tip!

Je bedoelt gen-doping? :D

Onverwachte controles is al enige tijd hoor

ik zag zaterdag dacht ik op ned3 een rapportage ofzo dat ze topatlete onverwachts komen bezoek en een test doen op doping??? dit is een nieuw regel ofzo weet iemand meer hierover

oh ja en nog iets ze hadden het over de nieuwe doping GEN ofzo kan iemand mij daarmeer over iets vertellen op google vind ik niets

thx
what the hell staat hier? translator? :P

Niet zo kinderachtig jongens, wat kan hij er aan doen dat zn toetsenbord geen komma's punten en hoofdletters heeft. TIP Voordat je aan een kuur gaat beginnen eerst effe een nieuw toestsenbord halen.

Ik heb zijn post aangepas en (hopelijk) wat leesbaarder gemaakt. Aangezien het nu wel duidelijk moet zijn voor topicstarter graag geen reacties hier meer over.

On-topic.

Niet zo kinderachtig jongens, wat kan hij er aan doen dat zn toetsenbord geen komma's,punten en hoofdletters heeft. TIP Voordat je aan een kuur gaat beginnen eerst effe een nieuw toestsenbord halen.

Dat van jouw heeft zijn beste tijd ook gehad zo te zien. ;)

OT: [Link niet meer beschikbaar]
Het is wel in het Duits maar je vindt toch behoorlijk wat uitleg over gen-doping op het net.

ik zag zaterdag dacht ik op ned3 een rapportage ofzo dat ze topatlete onverwachts komen bezoek en een test doen op doping dit is een nieuw regel ofzo weet iemand meer hierover

oh ja en nog iets ze hadden het over de nieuwe doping GEN ofzo kan iemand mij daarmeer over iets vertellen op google vind ik niets

thx

Jacky den Bels zal hem wel snappen!! :D

Dat van jouw heeft zijn beste tijd ook gehad zo te zien. ;)

OT: [Link niet meer beschikbaar]
Het is wel in het Duits maar je vindt toch behoorlijk wat uitleg over gen-doping op het net.

De jouwe ook blijkbaar :)

On topic: dat ze topatleten onverwacht thuis komen bezoeken en testen is niet nieuw hoor, dat gebeurt al jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven