- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Als je weigert word je niet dan alsnog schuldig bevonden?
ja.
Maar ik weiger hoor. Hebben ze geen zaken mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je weigert word je niet dan alsnog schuldig bevonden?
Legaliseren van aas gaat nooit gebeuren, brengt te weinig geld op
Zonder huiszoekbevel komen ze er natuurlijk niet in, maar ik had niets te verbergen dus liet ze alles doorzoeken en ze hun vrije gang gaan.
Uiteindelijk hebben ze men 'Animalpack' meegenomen voor onderzoek.
En verder zou ik (maar ik ben een beetje para in die dingen) nadenken welke details je hier laat staan. Natuurlijk lezen doping inspecteurs die forum.
Volgens mij moeten ze de redelijkheid van de verdenking kunnen aantonen, wat is de basis waarvoor je moet plassen. Dat kan niet de animalpack zijn. Hebben ze iets vermeld wat de basis is van de huiszoeking of je oproep dat je op verhoor moet komen....waarop is de verdenking gebaseerd?

Legaliseren van aas gaat nooit gebeuren, brengt te weinig geld op
op basis van wat? animalpack?
volgensmij is het sowieso nog altijd innocent till proven guilty, als ze genoeg bewijs hebben kan je die test niet meer weigeren.
Haha hoor je dat 2060sam, Big T noemt je een kleine garnaalDe overheid moet besparen, gaan ze de kleine garnaal nog wat lastigvallen met deze onzin, beschamend. Gewoon wijzen op je rechten en weigeren lijkt me het beste.

Haha hoor je dat 2060sam, Big T noemt je een kleine garnaal![]()

= 'Animal Pack'Animal pack innemen![]()
f**k hgh/slin/aas, allemaal aan de Animal pack!

Animal pack innemen![]()
f**k hgh/slin/aas, allemaal aan de Animal pack!
Beste dbb'ers,
Gisteren wou ik net de deur uitstappen, wanneer er plots 2 agenten in burger voor men deur stonden te wachten.
Vroegen aan me of ze eens een kijkje binnen mochten nemen en of er verboden middelen aanwezig waren.
Zonder huiszoekbevel komen ze er natuurlijk niet in, maar ik had niets te verbergen dus liet ze alles doorzoeken en ze hun vrije gang gaan.
Nu kreeg ik net telefoon dat ik op verhoor moet komen en een plastest moet ondergaan..
Nu is men vraag of ik deze plastest kan weigeren? Want momenteel gebruik ik wel aas.
Iemand die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt of dergelijke?
Alle info is welkom.
Mvg.