XXL Nutrition

Onverwachtse huiszoeking Anabolen. Verhoor en plastest..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit lijkt mij een gebakken lucht verhaal.... ze bellen aan met het verzoek te mogen doorzoeken....en eisen dan een plastest..
. en wat dan nog als je positief plast...??? ben je dan je rijbewijs kwijt.... ik geloof er niks van
 
dit lijkt mij een gebakken lucht verhaal.... ze bellen aan met het verzoek te mogen doorzoeken....en eisen dan een plastest..
. en wat dan nog als je positief plast...??? ben je dan je rijbewijs kwijt.... ik geloof er niks van

rijbewijs vanwege AAS?

geloof dat er een flinke boete op staat.
 
rijbewijs vanwege AAS?

geloof dat er een flinke boete op staat.

Zou me niets verbazen in Belgie. :roflol:

Amai zeg, roid rage in het verkeer door anabole steroide gebruikers is een serieus probleem he! Die kuurders moeten in hun zetels thuis verblijven vooraleer zij anderen verwonden.
 
Zou me niets verbazen in Belgie. :roflol:

Amai zeg, roid rage in het verkeer door anabole steroide gebruikers is een serieus probleem he! Die kuurders moeten in hun zetels thuis verblijven vooraleer zij anderen verwonden.


:roflol:

want bewijs van onderzoeken gebruiken is zooooo saai, gewoon geruchten aanhouden voor de wetgeving.
 
Als je niets te verbergen hebt en de laatste tijd ook niets gebruikt hebt (kan lang in je lichaam blijven) dan zou ik onmiddellijk gaan plassen.
Anders zou het misschien beter zijn om eerst langs een advocaat te gaan.
 
dit lijkt mij een gebakken lucht verhaal.... ze bellen aan met het verzoek te mogen doorzoeken....en eisen dan een plastest..
. en wat dan nog als je positief plast...??? ben je dan je rijbewijs kwijt.... ik geloof er niks van

Is geen bullshit. In belgië is het gewoon echt zo.
 
Dat je ze naar binnen heb gelaten joh. Daar ging het al fout
 
Waar ze zich tegenwoordig mee bezighouden.
Stel hypocrieten zijn het hier in het belgenlandje....
 
Beste dbb'ers,

Gisteren wou ik net de deur uitstappen, wanneer er plots 2 agenten in burger voor men deur stonden te wachten.

Vroegen aan me of ze eens een kijkje binnen mochten nemen en of er verboden middelen aanwezig waren.???

Zonder huiszoekbevel komen ze er natuurlijk niet in, maar ik had niets te verbergen dus liet ze alles doorzoeken en ze hun vrije gang gaan.

Uiteindelijk hebben ze men 'Animalpack' meegenomen voor onderzoek.

Nu kreeg ik net telefoon dat ik op verhoor moet komen en een plastest moet ondergaan..

Nu is men vraag of ik deze plastest kan weigeren?

Iemand die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt of dergelijke?

Alle info is welkom.

Mvg.

Nooit agenten in je huis binnenlaten zonder huiszoekingsbevel! NOOIT. Zelf als je niets te verbergen hebt. Want ze zijn getraind om je dingen te laten zeggen die daarna tegen jou gebruikt kunnen worden;
Had je ze niet binnengelaten, dan hadden ze nooit een huiszoekingsbevel gekregen. WANT kijk, nu heb je een plastest aan je been.
Wanneer moet je gaan. Want veel stoffen verdwijnen toch uit de urine na een paar dagen.
 
Gekkenwerk om ze inderdaad zomaar binnen te laten. Rot gauw op. Kom maar terug met een huiszoekingsbevel anders kun je bij de deur wachten tot je een ons weegt. Zal even mn hele privesfeer open en bloot leggen aan een paar overijverige eenstrepers die ik niet ken en waarvan ik ook niet weet wat ze werkelijk willen. "Even kijken" zeggen ze dan, maar das natuurlijk onzin. Ze zoeken iets en jij weet niet per sé wat dat is. De wet omtrent AAS is in Belgie ook behoorlijk middeleeuws als je t mij vraagt.

Hoe dan ook, het advies van onderstaande meneer blijft gewoon van toepassing. Ook al is dit niet de VS, wat hij zegt gaat ook hier (en in BE) op:

[Link niet meer beschikbaar]
 
.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt toch niets te verbergen?

In dat geval gewoon meewerken en plassen, zullen immers niets vinden en dan ben je er vanaf.
 
Je hebt toch niets te verbergen?

In dat geval gewoon meewerken en plassen, zullen immers niets vinden en dan ben je er vanaf.


Ts is wel on
 
Had je ze niet binnengelaten, dan hadden ze nooit een huiszoekingsbevel gekregen. WANT kijk, nu heb je een plastest aan je been.

Eens dat zonder huiszoekingsbevel je geen agent moet binnen laten maar je redenatie verderop klopt niet. Plastest kan geen gevolg zijn van huiszoeking want huiszoeking leverde gelukkig slechts een voedingssuplement op. Die plastest komt echt helemaal uit de lucht vallen en heeft geen enkele grond. Waar halen agenten in BE hun legitimiteit vandaan?

Huizen binnen vallen op basis van mensen overvallen ermee en intimideren en zonder wat voor basis dan ook een plastest. Mag dat zomaar elke Belg naar willekeur zomaar zonder reden voor verhoor oproepen en laten plassen voor een test?

Is er iemand met Juridische kennis waar ze de juridische basis vandaan halen? Dat zou mijn vraag aan een advocaat/ juridische bijstand via verzekering..... zou vragen?

Waarschijnlijk heeft iemand zitten verlinken maar die info moeten de agenten dan wel met je delen zodat je kan inschatten hoe sterk hun verhaal en bewijs is en je kans om er onderuit te komen.

Voor nu zou ik niks weigeren of toestemmen want dat moet je pas gaan beslissen nadat ze jou geïnformeerd hebben. Daarvoor zou je aan een advocaat kunnen denken of op dat moment beslissen dat je je beroept op zwijgrecht en je recht op advocaat. Laat ze info geven op het verhoor en zeg zelf niks.
 

Aha, dan zou ik rechtsbijstand zoeken mbt het plassen of inzien dat dit de consequentie is van gebruik in België en de gevolgen als een (nu nog gespierde) man dragen.
 
Nooit agenten in je huis binnenlaten zonder huiszoekingsbevel! NOOIT. Zelf als je niets te verbergen hebt. Want ze zijn getraind om je dingen te laten zeggen die daarna tegen jou gebruikt kunnen worden; Had je ze niet binnengelaten, dan hadden ze nooit een huiszoekingsbevel gekregen. WANT kijk, nu heb je een plastest aan je been. Wanneer moet je gaan. Want veel stoffen verdwijnen toch uit de urine na een paar dagen.
Inderdaad man. Je laat die lui toch niet binnen?
 
Je hebt toch niets te verbergen?

In dat geval gewoon meewerken en plassen, zullen immers niets vinden en dan ben je er vanaf.

Dat is het stomste wat je kan zeggen. "Je hebt toch niets te verbergen?" Oh nee? Weet jij waar ze naar zoeken dan? Het LIJKT AAS te zijn maar je weet het niet zeker. Dat ze een zakje animal pack meenemen zegt al genoeg over hun kennis van zaken. Maar dan nog, natuurlijk heb je wel wat te verbergen. Namelijk je priveleven. Je woont niet voor niets in een huis en niet op straat, je wilt privacy en je wilt niet dat je spullen gejat worden. Nooit maar dan ook NOOIT denken dat je niets te verbergen hebt. Er zijn zat dingen in een mensenleven die je niet openbaar gemaakt wil hebben, en van een goed deel daarvan besef je pas de vervelende kant wanneer het openbaar wordt. Hoeft ook niet meteen zo te zijn, het kan jaren duren. Prive informatie is bijvoorbeeld ook politieke affiliatie, sexuele voorkeur, je gezondheid, je hobbies, je financien etc etc.
 
Hahaha Trium, ik had elders ook al waanideëen van je gelezen: je bent een complottheorie denker.
 
Hahaha Trium, ik had elders ook al waanideëen van je gelezen: je bent een complottheorie denker.

Wanneer mogen wij, van dbb, een keertje komen snuffelen bij jou thuis? Aangezien je vast niets te verbergen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven