Fitness Seller

Onverwachtse huiszoeking Anabolen. Verhoor en plastest..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor een ongelooflijke mogool moet je zijn om Animal Pack in beslag te nemen?
Je ziet toch wat erop staat?!! Jij moet weten wat animal pack is tegenwoordig, anders loop je echt achter.
Of het is gewoon een slimme zet om een reden te hebben zodat jij gaat plassen, zogenaamd iets in beslag nemen, want ze waren blijkbaar getipt maar konden niks vinden.
'Animal Pack', niet Animal Pack. 'Animal Pack' is Vlaams voor een stack van test/tren en GH.
 
volgens mij kan je altijd nog beter weigeren dan plassen

weet het niet precies meer maar volgens mij was weigeren enkel een boete (wel een hoge) maar positief testen op aas een boete plus strafblad (pin me hier niet op vast)
 
Lekker voor je vieze cheater ga natty trainen fso ipv aas te gebruiken. Karma heeft je hard gepakt. Vieze cheater. You aint a real bber.

want ronnie coleman jay cutler zijnn natty en echt bodybuilders
 
Waarom laat je ze dan binnen? Je hebt recht het huiszoekbevel te weigeren en zonder degelijke bewijzen/vermoedens van dealen gaat geen enkele rechter tot een huiszoekingsbevel uitvaardigen?

Inbeslagname van een legaal product?

Volgens mij ben je te braaf geweest en heb je nu jezelf genekt.

Heb niets te verbergen? Anders ben ik meteen verdacht. Heb ze gewoon vriendelijk binnengelaten en hebben bij deze niets gevonden.

Ja ook de koelkast hebben ze opengetrokken :D
 
Bloodsuckers als ze een redelijke verdenking hebben zal je wss mee moeten werken. Vraag me af waar die redelijke verdenking vandaan moet komen je bent true natty toch?
 
Kan je niet weigeren, weigeren = positief resultaat
 
'Animal Pack', niet Animal Pack. 'Animal Pack' is Vlaams voor een stack van test/tren en GH.

Serieus? Of loop je weer te fucken. Want ben de draad beetje kwijt. Maar voor een bb is België echt een bagger land... Sorry Belgen :-(
 
Serieus? Of loop je weer te fucken. Want ben de draad beetje kwijt. Maar voor een bb is België echt een bagger land... Sorry Belgen :-(

Neenee, degelijk animalpack van Universal :D
 
Die not guilty until proven is ook al lang niet meer waar in BE
 
Anabolen zijn echt té schadelijk

En dat zeg je omdat je er zo'n uitgebreide kennis over hebt?

Ik heb er geen kennis van, maar ik heb er dan ook geen mening over.
Ieder doet met zijn lijf wat hij/zij wilt imo.
Maar jij hebt dan ook niet te zeggen wat iemand anders met zijn/haar lijf zou moeten doen, of niet doen.

*added*
ik hoop dan ook dat jij geen alcohol drinkt, sigaretten rookt of een joint smoort (of erger), ook allemaal té schadelijk
 
En dat zeg je omdat je er zo'n uitgebreide kennis over hebt? Ik heb er geen kennis van, maar ik heb er dan ook geen mening over. Ieder doet met zijn lijf wat hij/zij wilt imo. Maar jij hebt dan ook niet te zeggen wat iemand anders met zijn/haar lijf zou moeten doen, of niet doen.

Het is zo alleen in het geval wanneer het overheid geld opbrengt, alle andere gevallen is het verboden.
 
anabolen ga je dood van!!

'' lights up cigarette ''
 
Belgie wat een apen land moordenaars en verkrachters inbrekers gaan vrij uit die zen illegaal of trekken leefloon, enkel de brave werkman wat pesten en kloten want die betaald wel braaf zen boetes.
 
Inderdaad ze zijn niet zomaar schadelijk, ze zijn té schadelijk.

ik geef deze reactie een 10/10

En dat zeg je omdat je er zo'n uitgebreide kennis over hebt?

Ik heb er geen kennis van, maar ik heb er dan ook geen mening over.
Ieder doet met zijn lijf wat hij/zij wilt imo.
Maar jij hebt dan ook niet te zeggen wat iemand anders met zijn/haar lijf zou moeten doen, of niet doen.

*added*
ik hoop dan ook dat jij geen alcohol drinkt, sigaretten rookt of een joint smoort (of erger), ook allemaal té schadelijk

Obvious troll
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven