Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha Trium, ik had elders ook al waanideëen van je gelezen: je bent een complottheorie denker.
Hoezo ben ik een complottheorie denker? Dat ik erg op mn privacy gesteld ben is eerder een trekje wat ik ontwikkeld heb omdat ik in een industrie werk waar ik dagelijks geconfronteerd word met wat er allemaal mogelijk is met digitale surveillance/inbraak/malware. Daarnaast heb ik ook genoeg ervaring met wethandshavers die willen scoren en daarom maar genoegen nemen met een halfbakken stuk 'bewijs' van iets zogenaamd ongeoorloofd.
Waarom ben ik meteen een complottheorist als ik alleen maar mn recht uitoefen? Waarom zou ik in godsnaam zomaar de politie bij me over de vloer willen? Ook al heb ik geen illegale zaken in huis, dan nog verwacht ik dat ze mn rechten respecteren en alleen binnenkomen met een huiszoekingsbevel. Ik heb dat recht niet voor niks, ik zal het dan ook uitoefenen. Heeft niks met complotten te maken, gewoon met common sense.

Neen, ze hadden enkel verteld dat ze een 'potje' of dergelijke hadden gevonden.. & dat dan toevallig met myn voor en achternaam op
Lekker ruim 4 jaar oud topic bumpen met zever.Welke wetgeving? Buiten competitie bedoel ik...
Ik kan niks vinden . Iemand zin om 200 euro uit te geven voor gespierde arm sizes van 39cm? Geen 3D body. The average Joe?
Bovendien duurt het 20 jaar zonder roids, Geen sex meet: exhausted. Te moe om te werken.
20% van de Vlamingen heeft een ernstige alcoholverslaving wat tot nog meer echtscheidingen, ruzies en maatschappelijke overlast bezorgt en Ik kan het weten.
De overheid is PRO-SMOKING waarbij minderjarigen gewoon roken na schooltijd in Antwerpen. De politie komt voorbij maar doet niks.
De overheid in BE denkt enkel aan geld en boetes.
Ik heb geen vertrouwen meer in justitie: een heel erg straffe uitspraak !