Tornadoo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En koop goeie schoenen ;
[Link niet meer beschikbaar]
Squatschoenen numero uno! Lekkere training, je zag eruit alsof je wat gedaan had![]()

Nog steeds ****ing bizar dat je op half 3 in de middag wakker wordDat lukt me alleen op zondag.... als ik tot 7 uur in de ochtend flink aan de zuip ben geweest
Je wekker voor morgen vroeg zetten, en dan flink eten om de schade in te halen ;')

Deed echt pijn, was direct dik en paars, had tijdens 't rowen geen gevoel in m'n hand. 't gevoel is weer terug maar 't is nu nog dikker en de kleur is ook niet echt lekker. 'k zeur niet snel maar dit voel 'k toch wel.Yo sterkte pik! je training gezien heeft er gelukkig niet echt onder te lijden dat is altijd mooi.
Maandag 14 januari
Incline bench
8x55kg
8x55kg
8x55kg PR
7x55kg
6x55kg
Pulldown
8x70kg
8x70kg
8x70kg
8x70kg
8x70kg PR
Db press
8x24kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg PR
BOR (ez)
8x60kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg
Cable cross
8x30kg
8x30kg
8x30kg
6x35kg PR
7x30kg
Machinepullover
8x150lb
8x150lb
8x150lb
8x150lb
8x150lb PR
Ging wel lekker.
Ging schijven halen voor 't rowen, komt m'n hand tegen die schijvenhouder aan tijdens 't opstaanDeed echt pijn, was direct dik en paars, had tijdens 't rowen geen gevoel in m'n hand. 't gevoel is weer terug maar 't is nu nog dikker en de kleur is ook niet echt lekker. 'k zeur niet snel maar dit voel 'k toch wel.
BOR was bijna helemaal zonder leg drive, in tegenstelling tot vorige week toen die met brute leg drive was. Eigenlijk dus ook een pr, maar toch weer niet als je snapt wat 'k bedoel.
Trainingsmaat zegt dat 'ie de laatste tijd meer eet, merk 't gelijk aan z'n trainingen, beginnen beetje bij beetje beter te worden![]()
?Yo sterkte pik! je training gezien heeft er gelukkig niet echt onder te lijden dat is altijd mooi.
Goeie pr's, en probeer es te rukken met die hand?

Ziet er weer lekker uit kerel! Ik hou je nog effe op de hoogte betreft vrijdag. Ik denk een uurtje of 4.
Maar 'k heb toch wel 't gevoel dat 'k op een vrij zware intensiteit train, komt aardig bij jou in de buurt volgens mij