AndroidHealthClinic

Op naar 100kg

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 5 februari

Incline bench
5x70kg
5x70kg PR
5x65kg
5x65kg
5x65kg

Db press
8x24kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg

Fly machine
8x93kg
8x93kg
8x93kg

Hammer curl
7x18kg
7x16kg
12x12kg
8x14kg

Bb curl
8x30kg
8x30kg
8x30kg
8x30kg

K*t fly machine, laatste reps laatste set voelde niet lekker, maar weer gewoon cable/db fly's.

heheh ik weet wie je bent! Ik was er dinsdag ook met gele tanktop:D

Stevige incline :thumbs:

heheh ik weet wie je bent! Ik was er dinsdag ook met gele tanktop:D

Whehe, dan heb 'k op zaterdag ook 'ff staan praten met je in de kleedkamer geloof 'k ;)
Heb net je foto's van nac nog is gezien, je bent echt goed vooruit gegaan kerel :thumbup: Brute rug heb je!

Begint ergens op te lijken! 100 flat bench in maart moet toch wel lukken ;)

lijkt me niet, tornadoo traint rond 8 uur in de avond. Anders had ik jou ook wel gezien :p

Waren wat eerder gister, heb 'm echt gezien :p

Pffff ben nog helemaal stijf in m'n benen. Beetje spierpijn is niet erg om mee te trainen, maar hier kan 'k echt niet mee trainen gewoon. Deadlifts maar naar vrijdag gezet, gaat echt niet goed komen anders :D

Bw 84.1kg vanmorgen, blijft stabiel eigenlijk ipv omhoog gaan. Kracht gaat wel goed omhoog, doen we 't ook voor.

Effe vraagje over dat Dl program dat je postte in het PL-hok. Staat dat je je huidige PR moet geven en je gewenste? Kun je mij beide eens geven die jij hebt gepakt? Kwestie van er niet in te overdrijven :P Zijn alle andere trainingen in de week lostaande van het schema?

Effe vraagje over dat Dl program dat je postte in het PL-hok. Staat dat je je huidige PR moet geven en je gewenste? Kun je mij beide eens geven die jij hebt gepakt? Kwestie van er niet in te overdrijven :P Zijn alle andere trainingen in de week lostaande van het schema?

130 toenmalig 150 predicted, ga 160 trekken na die routine

Heb andere trainingen eromheen gebouwd, krijg nu drie relatief lichte weken, waardoor 'k er nog wel 2x benen omheen kan doen. Zou wel die routine op één dag houden, zonder iets erbij

Ok en damm van 130 naar 160 :thumbs: zal je in de gaten houden hier :P

Ok en damm van 130 naar 160 :thumbs: zal je in de gaten houden hier :P

Eindelijk voorbij die 150 dan, nog paar maandjes tot 200 :o

Vrijdag 8 februari

Deadlift
3x3x120kg PR
3x3x100kg

Cg bench
3x8x50kg

Dips
5x5xbw+10

Chins
5x5xbw

Bor
4x8x55kg

Db pullover
3x8x34kg

Maandag 11 februari

Front squat
5x60kg
5x60kg
5x60kg
8x60kg PR

Leg extension
8x73kg
8x73kg
8x73kg
8x73kg

Leg curl
8x64kg
8x64kg
8x64kg PR

Bb lunges
8x50kg
8x50kg
8x50kg PR

Standing calve
10x150+50
10x150+50
10x150+50

Front squat volgende week naar 70, 3x5 en dan 1x8 op zelfde gewicht slaat natuurlijk nergens op

Dinsdag 12 februari

Flat db press
3x8x28kg PR

Incline bench press
5x5x60kg

Decline cable fly
8x20kg
7x20kg
8x15kg

Strict db curl
3x8x14kg

Ez curl
3x8x30kg

Db farmer
50kg per hand - 40m - 20m - 40m - 20m

Zag twee dingen staan waar je db's op kon leggen, toen maar wat db farmers gedaan :roflol:
Wil ze vast na m'n beentraining gaan doen, db's gaan alleen niet zwaarder dan 54kg, maar twee ez-bars gebruiken.

Probleem is dat we genoeg EZ bars hebben, maar geen identieke.

Als je met dumbbells gaat lopen gaat het vooral een grip oefening zijn, omdat dumbbells in tegenstelling tot 'echte' farmers gaan rollen in je hand. Maw; lopen ermee heeft niet zoveel zin, je kan dus net zo goed een zware halter opladen en die een tijdje vasthouden.

Als je met dumbbells gaat lopen gaat het vooral een grip oefening zijn, omdat dumbbells in tegenstelling tot 'echte' farmers gaan rollen in je hand. Maw; lopen ermee heeft niet zoveel zin, je kan dus net zo goed een zware halter opladen en die een tijdje vasthouden.

Had 't gemerkt idd. Aardig wat spierpijn van gister maar je voelde niet echt wat in je poten. Puur in je onderarmen en handen.
Maar 'k wil langzamerhand wat meer op strongman gaan trainen, en zodra 'k een beetje basiskracht heb de onderdelen zelf echt gaan trainen. Een betere grip kan 'k ook wel gebruiken, en die kan 'k goed in de gym trainen, dus maar gewoon doen
Maar is wat info bij dennis vragen :D

Dennis... een kerel met kort blond haar van ~120kg? Zo ja, daar train ik bijna iedere zaterdag hier mee bij Simon, sterke gast, vooral sterke overhead.

Terug
Naar boven