- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)mwah gewoon goed eten de aankomende dagen en je hebt je kracht weer terug. Gaat vrij snel. Ik vind dat je wel snel gewicht verliest. Ik ben door de griep maar 1,5 kilo kwijt en dat is volgens mij gewoon vocht, want ik heb toch 4-5 eetmomenten per dag gehad met veel eiwit, zelfs met 40 graden koorts (ik deed wel 1,5 uur over 200 gram gehakt met broccoli![]()
)

Rest vd training sloeg nergens op. Gaat wel twee weken duren voordat 'k 't gewicht en de kracht terug heb denk 'k![]()

een maand nodig om weer op niveau te komen vind ik overdreven. Dan is het gewoon slecht gesteld met de voeding en/of zit het tussen de oren. Na een weekje moet je gewoon weer op niveau zijn, hooguit 2 weken..
Nette Deadlift. Hopelijk ben je snel weer op krachten.
Bedankt kerel!ik wil je niet demotiveren, maar ik deed er een ****ing maand over om weer op niveau te komen...
maargoed, 5 maanden tot de zomer, tijd zat bro!
een maand nodig om weer op niveau te komen vind ik overdreven. Dan is het gewoon slecht gesteld met de voeding en/of zit het tussen de oren. Na een weekje moet je gewoon weer op niveau zijn, hooguit 2 weken..
ik was wel 4,5 kg afgevallen, daar heb ik iets minder dan een maand over gedaan om het weer terug te krijgen.
Nou moet ik wel zeggen dat ik pas na een maand weer gewogen had...

Ook echt volume op die deadlift het beest
Beter ga je PL style trainen![]()

voelt iig alsof kracht weer terug is. 

Kijk altijd of 't goed is, een keertje niet en 't is voor 't eerst fout 

Heb striae op m'n biceps terwijl 'k ze amper serieus train