XXL Nutrition

Op naar 100kg

haha ook al, t*ring :D

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 22 februari

Deadlift
2x140kg PR
3x3x105

Verder nog wat bench chin dips rows en wat squats

Bw 81.1 kg vanmorgen :eek:
Training ging bar slecht. Toch Coan gedaan zoals 't moest. Vermoeden van vorige week dat 2x140 easy zou moeten lukken was dus goed. Als 'k niet ziek was geweest was 't heel makkelijk gweest. Nu moest 'k er moeite voor doen, gek zeg :roflol:
Rest vd training sloeg nergens op. Gaat wel twee weken duren voordat 'k 't gewicht en de kracht terug heb denk 'k :rolleyes:

mwah gewoon goed eten de aankomende dagen en je hebt je kracht weer terug. Gaat vrij snel. Ik vind dat je wel snel gewicht verliest. Ik ben door de griep maar 1,5 kilo kwijt en dat is volgens mij gewoon vocht, want ik heb toch 4-5 eetmomenten per dag gehad met veel eiwit, zelfs met 40 graden koorts (ik deed wel 1,5 uur over 200 gram gehakt met broccoli :D :D )

mwah gewoon goed eten de aankomende dagen en je hebt je kracht weer terug. Gaat vrij snel. Ik vind dat je wel snel gewicht verliest. Ik ben door de griep maar 1,5 kilo kwijt en dat is volgens mij gewoon vocht, want ik heb toch 4-5 eetmomenten per dag gehad met veel eiwit, zelfs met 40 graden koorts (ik deed wel 1,5 uur over 200 gram gehakt met broccoli :D :D )

Ja vind 'k ook :o
Zal toch grotendeels vet en vocht zijn, heb geprobeerd om zoveel mogelijk te eten, maar 't waren echt hoeveelheden die normaal voor 10:00 naar binnen zijn :rolleyes:

Gewicht is nu stabiel op 81kg, morgen weer is trainen denk 'k

Vannacht eindelijk is normaal geslapen, veel gebunkerd, over een uurtje trainen :D

Woensdag 27 februari

Ez curl
3x8x32.5kg

Seated hammer curl
8x12kg
2x10x10kg

Incline db press
3x8x22kg

Flat db press
3x8x22kg

Decline cable fly
3x8x15kg

Viel me nog mee

Nette Deadlift. Hopelijk ben je snel weer op krachten.

Rest vd training sloeg nergens op. Gaat wel twee weken duren voordat 'k 't gewicht en de kracht terug heb denk 'k :rolleyes:

ik wil je niet demotiveren, maar ik deed er een ****ing maand over om weer op niveau te komen...:(

maargoed, 5 maanden tot de zomer, tijd zat bro!

een maand nodig om weer op niveau te komen vind ik overdreven. Dan is het gewoon slecht gesteld met de voeding en/of zit het tussen de oren. Na een weekje moet je gewoon weer op niveau zijn, hooguit 2 weken..

een maand nodig om weer op niveau te komen vind ik overdreven. Dan is het gewoon slecht gesteld met de voeding en/of zit het tussen de oren. Na een weekje moet je gewoon weer op niveau zijn, hooguit 2 weken..

ik was wel 4,5 kg afgevallen, daar heb ik iets minder dan een maand over gedaan om het weer terug te krijgen.
Nou moet ik wel zeggen dat ik pas na een maand weer gewogen had...

Nette Deadlift. Hopelijk ben je snel weer op krachten.

Begint ergens op te lijken idd :o Bedankt kerel!

ik wil je niet demotiveren, maar ik deed er een ****ing maand over om weer op niveau te komen...:(

maargoed, 5 maanden tot de zomer, tijd zat bro!

ik was wel 4,5 kg afgevallen, daar heb ik iets minder dan een maand over gedaan om het weer terug te krijgen.
Nou moet ik wel zeggen dat ik pas na een maand weer gewogen had...

Laten we 't er maar op houden dat 't komt doordat je na een maand pas gewogen had :p

Bw was 82.7 vanmorgen. Morgen ga 'k wat volume draaien op m'n deadlift, squat, rows en OH press, dan kan 'k vanaf maandag weer knallen.

Had nog potje creatine staan waar 'k deze week mee wou beginnen. Zodra 'k terug ben op 85kg bw ga 'k dat potje maar is naar binnen werken ;)

Vrijdag 29 februari

Deadlift
5x130kg PR

Strict oh press
10x3x45kg PR

Front squat
Wat sets tussen de 40 en 60kg ???

Chin ups
4x5xbw

Zielig :o

Maandag 3 maart

Standing calve (2 sec stop)
3x10x150kg+25kg

Seated calve
3x20x60kg

Leg press
5x5x200kg PR

Leg extension
4x8x86kg PR

Goodmorning
3x8x50kg PR

Leg curl
3x8x64kg

Haha, best raar dat zulke k*t gewichtjes pr's zijn :o

Ook echt volume op die deadlift het beest:D

Beter ga je PL style trainen ;)

Deadlift is zeker niet slecht!! Trainen sl*t! :D

2x140, hardstikke mooi!!:thumbup:

Morgen 2x145 :o

Dinsdag 5 februari

Barbell curl
3x8x35kg PR

Seated hammer curl
2x8x14kg
8x12kg

Incline bench press
5x70kg
4x70kg
3x70kg
2x70kg
1x70kg

Decline cable fly
3x8x20kg PR

Incline cable fly
6x20kg
3x8x15kg

Machine side raise
3x8x50kg

Morgen 2x145 DL

Bw 83.4, nog een kilotje te gaan en 't is terug :o

Laatst bewerkt:
Woensdag 6 februari

Deadlift
1x147.5kg
2x3x120kg (DE)

Chin ups
3x5xbw

Dumbbell row
3x8x40kg PR

Cg pulldown
8x80kg PR
8x75kg
8x70kg

Cg bench press
2x8x50kg

Pushdown
2 sets

Potverdomme, had 2x145 moeten liften. Ik ga een monster psyche up doen, ga staan, en ga liften. Bij de eerste rep glijd de bb een beetje uit m'n linker hand. Denk vanneh, wat is dit voor kanker zooi, die stang moet 'k makkelijk kunnen vasthouden. Kon de rep nog afmaken. 2e rep, kom goed van de grond, moet 'm nog locken, en dat pokke ding valt gewoon uit m'n linker hand! 5 minuten lopen ******** en denken wat er nou fout ging, kon 't echt niet achterhalen. Ga schijven eraf halen om m'n speed sets te gaan doen, zie 'k dat er aan de ene kant 2.5kg meer zat dan de andere..
Weet zeker dat 'k die 2x145 had gehad als m'n partner die linker kant goed geladen had :mad: Kijk altijd of 't goed is, een keertje niet en 't is voor 't eerst fout :o
Enige positieve is dat deze ene rep met 147.5 makkelijker omhoog kwam dan de eerste rep vorige week met 130..
Volgende keer echt 2x145 :o

Nu even wat anders :o Heb striae op m'n biceps terwijl 'k ze amper serieus train :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven