Fitness Seller

Op naar 100kg

Lekker wat pr's man:cool:

• Topic Starter Topic Starter

Idd :D

Maandag 17 maart

Deadlift
2x150kg PR
4x120kg

Rackpull
3x4x110kg

Power clean
4x6x50kg

2e rep was met licht verkeerde rug, dan maar geen 3e rep. Dacht om in de buurt vd 10 reps te komen op 120. Ging k*t na die 1e set, best logisch eigenlijk als je zag hoe sloom de eerste rep was, en hoe de 2e rep ging :o
Vanaf as vrijdag ga 'k weer wat hoger in reps (lees 3 - 5)
Rackpull viel tegen, eerste keer. Leek wel een eeuwigheid te duren voordat 't vd pinnen kwam
Power clean ook eerste keer, ging wel aardig op zich. 'T gewicht was 't probleem niet.
Wel een k*t volume nu 'k 't terug kijk, haha

Nice die 2 × 150 DL man:cool: Rackpulls moeten wel een stuk zwaarder kunnen.

Nice deadlift, effe zien dat ik straks ook 2x150kg kan. :cool:

Not bad die deadlift, maar zwaar gaye rackpulls. Die shit moet je veel zwaarder kunnen pakken!

Nice deadlift, effe zien dat ik straks ook 2x150kg kan. :cool:

Gelukt? ;)

Not bad die deadlift, maar zwaar gaye rackpulls. Die shit moet je veel zwaarder kunnen pakken!

Nice die 2 × 150 DL man:cool: Rackpulls moeten wel een stuk zwaarder kunnen.

Rackpulls zijn idd zwaar gay. Denk dat dat snel zwaarder zal worden als k door heb hoe 't moet..

Dinsdag 18 maart

Bench press
5x3x75kg PR
3x1x75kg

Chest supp. db row
3x8x20kg
8x22kg
8x20kg

One arm standing db press
5x8x18kg

Chest supp machine row
10x73kg
2x8x73kg
2x6x73kg

Bench dips ss Bb curl
8x25kg // 8x30kg
8x25kg // 8x30kg
8x25kg // 8x30kg

Side raises ss bor raises
8x10kg // 8x10kg
8x9kg // 8x9kg
8x8kg // 8x8kg

Volgende week 8x3x75 bench.
One arm db press was links veel zwaarder dan rechts. Had 't gevoel dat 'k begon waar 'k met rechts geeindigd was zeg maar.

deadlift met 150, rack pulls moet 110 :)

dat hoort zon beetje andersom gozer

deadlift met 150, rack pulls moet 110 :)

dat hoort zon beetje andersom gozer

Idd :rolleyes:

moet gewoon even aanvoelen hoe 't precies moet, is toch net iets anders dan een dl. 't gedeelte van de pin tot 1cm erboven duurt langer dan de rest :o
Leg er as training wel 130 op :o

Ik heb net 3x150kg gedaan! :cool:

Die BP is niet verkeerd man:D

Mooie bench

Bedankt :o

170minimaal, anders ben je homo

:roflol:

Als zijn rug nu het zwakke punt is van de deadlift, is het dan niet normaal dat zijn gewicht bij de rack pull lager is dan bij de deadlift?

met een normale deadlift moet je toch sowieso ook door dat punt..

Ja, maar dan heb je aan een vrij snelle beweging door de opgaande beweging van je benen? Ik weet het ni hoor, ik vraag het maar. :p

'k heb niet echt problemen met locken van m'n lift. krijg 'm altijd wel gelocked als 'k 'm vd grond krijg. denk dat 'k gewoon even moet snappen hoe 'k 'm precies ervanaf wil liften, dan zal m'n rack lift m'n normale lift snel inhalen. Over een week of drie moet 't er toch wel ruim boven zitten.

Veel succes ermee! :thumbs:

Bedankt :o

:roflol:

'k heb niet echt problemen met locken van m'n lift. krijg 'm altijd wel gelocked als 'k 'm vd grond krijg. denk dat 'k gewoon even moet snappen hoe 'k 'm precies ervanaf wil liften, dan zal m'n rack lift m'n normale lift snel inhalen. Over een week of drie moet 't er toch wel ruim boven zitten.
ok dan, maar je moet je zelf er ook meer tot zetten.. over 3weken.. blabla.. gewoon volgende keer want fysiek is het zeker mogelijk.

Terug
Naar boven