Tornadoo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Oke, moet zeggen dat m'n db row niet strict is, en m'n bb row wel, daarom lijkt 't helemaal uit verhouding

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice deadlift, effe zien dat ik straks ook 2x150kg kan.![]()

Not bad die deadlift, maar zwaar gaye rackpulls. Die shit moet je veel zwaarder kunnen pakken!
Nice die 2 × 150 DL manRackpulls moeten wel een stuk zwaarder kunnen.
deadlift met 150, rack pulls moet 110
dat hoort zon beetje andersom gozer

Idd
moet gewoon even aanvoelen hoe 't precies moet, is toch net iets anders dan een dl. 't gedeelte van de pin tot 1cm erboven duurt langer dan de rest
Leg er as training wel 130 op![]()
Als zijn rug nu het zwakke punt is van de deadlift, is het dan niet normaal dat zijn gewicht bij de rack pull lager is dan bij de deadlift?
met een normale deadlift moet je toch sowieso ook door dat punt..

Als zijn rug nu het zwakke punt is van de deadlift, is het dan niet normaal dat zijn gewicht bij de rack pull lager is dan bij de deadlift?
met een normale deadlift moet je toch sowieso ook door dat punt..
Ja, maar dan heb je aan een vrij snelle beweging door de opgaande beweging van je benen? Ik weet het ni hoor, ik vraag het maar.![]()
ok dan, maar je moet je zelf er ook meer tot zetten.. over 3weken.. blabla.. gewoon volgende keer want fysiek is het zeker mogelijk.Bedankt
'k heb niet echt problemen met locken van m'n lift. krijg 'm altijd wel gelocked als 'k 'm vd grond krijg. denk dat 'k gewoon even moet snappen hoe 'k 'm precies ervanaf wil liften, dan zal m'n rack lift m'n normale lift snel inhalen. Over een week of drie moet 't er toch wel ruim boven zitten.