XXL Nutrition

Op naar 2008!!!

• Topic Starter Topic Starter
Reus heb jij geen foto's van jouw op die 138kg ofzo?
Ik streef niet een 120 bij 4% na maar wel 135 bij 15% en indien we dezelfde lengte hebben...Show me my ideal body :D

He Chewie, nee die heb ik niet. Serieus! Ik zal straks wanneer ik weer off season ben wat pics schieten. Beloofd:D

Jammer en daar hou ik je aan :D Wanneer is het off season weer voor jouw? Maw welke wedstrijden ga jij draaien?

Jammer en daar hou ik je aan :D Wanneer is het off season weer voor jouw? Maw welke wedstrijden ga jij draaien?

Ik moet 30 maart in Middelburg me bij de 1e vijf scharen van de B categorie 90+ dan ben ik gekwalificeerd voor de Holland (NK) op 20 april.

Reus heb jij geen foto's van jouw op die 138kg ofzo?
Ik streef niet een 120 bij 4% na maar wel 135 bij 15% en indien we dezelfde lengte hebben...Show me my ideal body :D

Ik wil niet weten hoe hij er bij 138kg bijstaat :eek: . Maar ik heb hem gezien op de YBF met 1 week out, compleet depleted en hij was HUGE!!!

Ik wil niet weten hoe hij er bij 138kg bijstaat :eek: . Maar ik heb hem gezien op de YBF met 1 week out, compleet depleted en hij was HUGE!!!

Ik herkende hem eerst niet. Daarna wel even stiekem in zijn arm geknepen. :D

Homogedrag, i know. Maar je had erbij moeten zijn. :D

Stelletje fl**kers ;)

Vin...tis juist toch motiverend om je droom fysiek te zien :D

Ok mensen. Na een week laag in de kh te hebben gezeten breekt morgen de dag aan dat we gaan laden voor de wedstrijd a.s. zondag;)

Suc6 big guy!

Succes dude!

Vanochtend om 8:00 uur het eerste bordje macaroni met krentjes naar binnen gewerkt. Heerlijk zoet. Eens kijken hoe we d'r vanavond voor staan.

Vanochtend om 8:00 uur het eerste bordje macaroni met krentjes naar binnen gewerkt. Heerlijk zoet. Eens kijken hoe we d'r vanavond voor staan.

Vanmorgen:2 sneetjes zoutloosbrood met dun laagje honing+25ml liquid amino's.(amino's ipv ei-eiwitten,moest nog naar de ah toe;))

2e maaltijd:Net 3 grotere vijgen naar binnen gewerkt.

Beter zo he jeff,voel me iig stukken beter met weer wat carbs in mn systeem.:cool:Benieuwd wat de weegschaal straks aangeeft.:rolleyes:

Vanmorgen:2 sneetjes zoutloosbrood met dun laagje honing+25ml liquid amino's.(amino's ipv ei-eiwitten,moest nog naar de ah toe;))

2e maaltijd:Net 3 grotere vijgen naar binnen gewerkt.

Beter zo he jeff,voel me iig stukken beter met weer wat carbs in mn systeem.:cool:Benieuwd wat de weegschaal straks aangeeft.:rolleyes:

Ja het is wel weer heerlijk snoepen zo, ha ha. Zo lekker zoet die krentjes:D

Succes kerel!

Bedankt allemaal. Ik begin nu al te strepen. HE HE;)

He big guy.
Het is niet helemaal volgens planning verlopen, jammer ook van je krampen, maar de nieuwe strijdplan ligt al weer klaar en 2009 wordt je bigger and better.
Dan kunnen ze gewoon niet meer om je heen.
Geniet ff van je welverdiende rust en dan gaan we er weer keihard tegenaan!!

Enne het valt niet mee hoor om een reus van 2 meter in te smeren.:D

He big guy.
Het is niet helemaal volgens planning verlopen, jammer ook van je krampen, maar de nieuwe strijdplan ligt al weer klaar en 2009 wordt je bigger and better.
Dan kunnen ze gewoon niet meer om je heen.
Geniet ff van je welverdiende rust en dan gaan we er weer keihard tegenaan!!

Enne het valt niet mee hoor om een reus van 2 meter in te smeren.:D

He makker,

Idd het vochafdrijven is finaal de mist in gegaan. Ik werd helemaal leeg gezogen en toen knalde kramp er in. Toen was het dus gebeurd want het doorspannen kon niet meer:mad:
We weten in ieder geval waar het aangelegen heeft en dat zal nooit meer gebeuren;)
Heel jaar bouwen nu en dan 2009 terug knallen!

Het insmeren tja, dat gaat me nog een hoop geld kosten he? Want je rekende toch per cm2?:D

Jij bent in nov aan de beur;)

Terug
Naar boven