Fitness Seller

Op naar 2008!!!

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag 139,9kg op de schaal! YES YES YES

Vanmiddag 139,9kg op de schaal! YES YES YES

Gaat goed kerel. Als je zo doorgaat tik je de 145 nog net ff aan.
Mogen ze wel extra versteviging aanbrengen op het podium, zodat jij er niet doorheen zakt.
Nou volgende week zeker weer ff afspreken.
Vandaag heb ik ook wel lekker getraind, niet zo zwaar als onze beentraining, maar toch lekker;):D

Gaat goed kerel. Als je zo doorgaat tik je de 145 nog net ff aan.
Mogen ze wel extra versteviging aanbrengen op het podium, zodat jij er niet doorheen zakt.
Nou volgende week zeker weer ff afspreken.
Vandaag heb ik ook wel lekker getraind, niet zo zwaar als onze beentraining, maar toch lekker;):D

Dat zou idd erg mooi zijn de 145 maar daar ga ik niet vanuit. Ik was van te voren al erg blij met 140 dus dat hoop ik dan mininaal te behalen.
Onze beentraining was wel erg lekker en goed:D

hehehe 140kg.. das echt damm inpressive!

Klik op de foto voor een grotere versie.

P.s. even voor de duidelijkheid: ik ben de linker.

Kerel, jij word echt een bangelijk reus!!!

Ff korte update. Ik ben gisteren de 3e week gestart van mijn dieet. Na de 1e week was ik 1,4% gezakt. Zondag weer gemeten na de 2e week en toen in die week 2,2% gezakt. Dus dat gaat erg goed. Die 2e week 2,2% had ik niet durven dromen omdat ik dat niet gewend ben zo snel te zakken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat de cardio hoog is per dag dus dat zal er zeker veel aan bijdragen. Hoe staat de rest ervoor?

Goed bezig kerel

Vanochtend gemeten. Deze week 1,5% weer gezakt. Nu in 3 weken 5,1% totaal al gezakt;)

Vanochtend gemeten. Deze week 1,5% weer gezakt. Nu in 3 weken 5,1% totaal al gezakt;)

Je kop neemt nu gelukkig weer normale proporties aan jah...:D
Netjes man, gaat goed.
Ik zie je morgen voor de rug training.
Maar eerst vanavond lekkeren bunkeren in een al you can eat restaurant.

Terug
Naar boven