AndroidHealthClinic

Op naar de 70 kg met Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Squat

warmup 2x5 20
warmup 1x5 25
warmup 1x3 40
warmup 1x2 55
working sets 3x5 70

Bench Press

warmup 2x5 20
warmup 1x5 30
warmup 1x3 40
warmup 1x2 50
working sets 3x5 58 (PR)

Deadlift

warmup 2x5 35
warmup 1x3 50
warmup 1x2 75
working set 1x5 80

Vandaag eerste training die tegenviel. Totaal geen energie, futloos en hele tijd maar willen slapen. Morgen kijken voor een squat rack voor de squats eindelijk eens juist uit te voeren. :D

Als je futloos bent terwijl je genoeg/goed heb geslapen zou ik ff wat meer eten dan. En anders meer rusten. Ik heb het ook wel gehad met dit schema, ondanks dat het zo weinig oefeningen bevat is het wel erg intensief omdat je elke training meer van jezelf moet geven. Maar het gaat lekker hier!

Als je futloos bent terwijl je genoeg/goed heb geslapen zou ik ff wat meer eten dan. En anders meer rusten. Ik heb het ook wel gehad met dit schema, ondanks dat het zo weinig oefeningen bevat is het wel erg intensief omdat je elke training meer van jezelf moet geven. Maar het gaat lekker hier!

Had ook wel weinig slaap gehad toen. Morgen weer er goed tegenaan. Gisteren een degelijk rack gekocht. Vandaag al stiekem even getest en ik geraakte toch al aan de 80 kg squat. 2x (niet verder getest voor mij te ontzien voor morgen).
Blij dat ik eindelijk eens echte squats kan doen ipv de Zerchers.

2l8jgip.jpg

Mijn press/squat rack.

Hoogte is in te stellen van 106 cm tot 182 cm.

Nog even een vraagje voor wie kan helpen. Momenteel doe ik dips tussen 2 bankjes. Nu kan ik ook op de spotters van mijn rack dippen. Welke zijn het beste voor bij dit schema te doen?

Binnen een uurtje heb ik workout B op het programma staan. :D

Doelen voor vandaag. 80 kg squat.
32 kg MP
60 kg met zeer goede vorm BOR.

En vanaf nu 3 sets chins tot failure. :D

Heb is even naar je beginstats van deze log gekeken en hoe het nu gaat..
Nette vooruitgang moet ik zeggen.

Training 9

Vandaag een heerlijke training gehad.

Workout B:

Squat

Warm up

2x5 20
1x5 30
1x3 45
1x2 60

Werk set

3x5 80 (PR)

MP:

Warm up

1x5 15
1x3 20
1x2 25

Werk set

3x5 32 (PR)

BOR:

Warm up

2 x 5 20
1 x 5 30
1 x 3 40
1 x 2 50

Werk Set

3 x 5 62 (PR)

Wide grip chin-ups. (Tot failure vanaf vandaag)

1 x 8
1 x 8
1 x 5

Lekkere training en lekkere gewichten.
die squat en BOR van jou zijn nog echt ver voor mij xD
ik dacht dat chins alleen maar smalle grip was?;p das toch met handpalmen naar je toe?
en pullups met handpalmen van je af.

nog bedankt voor dat exel bestandje. die warming-ups zijn echt top:D en daarmee doe ik ook 50 min over workout:D

ps. yooo je BP en SQUAT gaan echt hard zeg:P ga zo door. ik volg hoop ik:) ik vecht ervoor teminste

Laatst bewerkt:
Lekkere training en lekkere gewichten.
die squat en BOR van jou zijn nog echt ver voor mij xD
ik dacht dat chins alleen maar smalle grip was?;p das toch met handpalmen naar je toe?
en pullups met handpalmen van je af.

nog bedankt voor dat exel bestandje. die warming-ups zijn echt top:D en daarmee doe ik ook 50 min over workout:D

ps. yooo je BP en SQUAT gaan echt hard zeg:P ga zo door. ik volg hoop ik:) ik vecht ervoor teminste

Vond het ook een handig bestand. :D De opwarming helpt me ook goed tijdens het trainen. :D

En dankje voor de complimenten. :D Ik ben er zeker van dat je ook goede gains gaat maken ;)

PS: Deze zijn de chin - ups / pull ups die ik doe. (met de handpalmen van mij weg.)
[Link niet meer beschikbaar]

Dat zijn dus pull ups. Handpalmen naar elkaar toe is chin ups. Handig he die warming up;)

Training 10

Vandaag workout A afgesloten met 3 PR's.

Squat:

Warm up:
2x5x25 kg
1x5x30 kg
1x3x50 kg
1x2x70 kg

Werk set:
3x5x85 kg. (PR)

Bench Press:

Warm up:
2x5x20 kg
1x5x30 kg
1x3x40 kg
1x2x50 kg

Werk set:
3x5x60 kg. (PR)

Deadlift:

Warm up:
1x5x35 kg
1x3x50 kg
1x2x75 kg

Werk set:
1x5x90 kg. (PR)

Dips:

3 x 10 (Bodyweight)

De bench was toch te zwaar om de laatste 2 reps met goede vorm uit te voeren. Dus volgende keer terug 60 kg en zorgen voor goede techniek. :D

En als hij dan nog niet lukt gewoon gaan deloaden!

Probeer anders is wat filmpjes te maken. Zijn vast mensen die wat tips kunnen geven. Toch weer mooie training.

Jaa, lekkere PR ;) Je kan ook proberen volgende keer weer 60kg en goede vorm aanhouden

Lekkere training gister:D Vooral die Squat en Bench. Toekomst muziek voor mij. xD Ga zo door!!:D Mijn squat vind ik nu al erg zwaar pff:P Maar gaat nog steeds.

Lekkere training gister:D Vooral die Squat en Bench. Toekomst muziek voor mij. xD Ga zo door!!:D Mijn squat vind ik nu al erg zwaar pff:P Maar gaat nog steeds.

Ik ben zeker dat je er in no time ook aan bent. :thumbs:

Morgen terug workout B. :D

Jezus zeg, jouw bench press is echt sterk, ik zit net pas aan de 53! Je squat is ook een stuk sterker. Je deadlift mag wel iets hoger toch? Ik denk dat je deadlift nog wel wat kan stijgen, die zit wel erg dicht bij je squat.

Terug
Naar boven