Fitness Seller

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Gaat lekker die leg press!

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw trainingschema gemaakt waar ik morgen mee wil gaan beginnen. Uiteraard wil ik graag jullie feedback! Alvast bedankt.

Bijlagen

Ik ga je volgen! :):) succes met het behalen van je doel! Heb je er ook een termijn aan zitten?

Ik ga je volgen! :):) succes met het behalen van je doel! Heb je er ook een termijn aan zitten?

Leuk! :) Jij ook begonnen met een log zie ik! Ik ga jou ook volgen :)

Mijn eerste doel is rond de 60kg komen als de zomer begint. Nog 6,5kg te gaan...

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Toch ook maar even mijn voedingsschema onder de loep genomen. Hang nu al 3 weken tussen de 66 en 67kg en wil maar niet dalen. Ook de spiegel en het meetlint zeggen dat er weinig gebeurt... Misschien eet ik toch te veel.

Mijn onderhoud is 2250kcal dus ga nu op 1800/1900 kcal zitten.
VVM = +/- 50 kg
Ei = 100 gram
Kh = 210 gram
Ve = 63 gram

Komende 2 weken meten en wegen en kijken of dit gaat werken. Ben benieuwd! Vanavond beginnen met mijn (nieuwe) trainingsschema. Iemand nog feedback?

De cardio in je nieuwe schema.. doe je die nu ook al?
Daar verbrand je nl ook nog aardig mee en als je al 350-450 onder je onderhoud zit kan je misschien meer dan 500 kcal onder je onderhoud komen te zitten en das wel erg veel. Probeer in eerste instantie niet meer dan 500 kcal onder je onderhoud te gaan zitten (dus cardio even meegerekend)

Verder is het nogal weinig aan eiwitten imo. Ik zou daar echt op minimaal 2 gr per kg BW gaan zitten.

Dank voor je feedback Marina. Ik doe nu ongeveer 2x per week een halfuur cardio. Na beentraining heb ik eigenlijk geen kracht meer voor, maar heb me nu voorgenomen om alsnog op de home trainer te kruipen en een halfuur te gaan fietsen.

Ik heb mijn macro's nu berekend over mijn VVM. Ik kan nog een whey shake toevoegen aan mijn plan. Dan kom ik uit op:
Ei: 127 gr
Kh: 220 gr
Ve: 67 gr

Calorieën kom ik dan uit op 2016... dan zit iets minder ver onder mijn onderhoud en dan cardio erbij. Wat vind jij?

Zou ik zeker die shake erbij houden. Je gaat ook meer cardio doen. En die eiwitten kan je zeker gebruiken.
Probeer het een paar weken en dan zien wat het doet.

Dankjewel! Ik ga het inderdaad een paar weken uitproberen.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Nieuw schema net uitgeprobeerd. Bevalt me goed moet ik zeggen.

Planken: 4x 35 sec pr
Leg raises: 4 x 15
Lat pull down: 12x30kg, 10x35kg, 8x35kg, 2x40kg faal.. kreeg m echt niet meer naar beneden.
Triceps pull down: 12x10kg, 10x10kg, 8x15kg, 6x15kg pr
Biceps curl: 12x10kg, 8x10kg, 6x12.5kg, 8x10kg pr
Chest press (Pure strength machine): 12x10kg, 8x15kg, 6x15kg, 8x10kg pr
Military press DB: 12x4kg, 10x4kg, 8x4kg, 6x4kg

Met goede moed 30 minuten ingesteld op de loopband. Na 25 min op 9km/u met 0,5%helling kon ik echt niet meer en liep ik krom. Conditie faalt en daar moet ik dus aan gaan werken. Langzaam opbouwen dus.

Training van vandaag:

DB side bend:
12x14kg
12x14kg
10x14kg
10x14kg

Squats SM:
12x30kg
10x35kg
8x35kg
8x35kg

Back extension:
12x10kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg

Leg extension:
12x25kg
10x30kg
8x35kg
6x40kg

Leg press:
12x80kg
10x90kg
8x80kg
8x80kg
Faal! Kreeg 90 kilo niet meer weg...:(

30 minuten fietsen

Wow, knap hoor die back extension! Vindt het zonder gewichten al erg zwaar, maar mijn rug is ook nog zwak...

Mooie training hoor!
Die legpress komt ook wel. Gewoon rustig aan opbouwen!

Wow, knap hoor die back extension! Vindt het zonder gewichten al erg zwaar, maar mijn rug is ook nog zwak...

Thanks:)! Ik vind het een rot oefening hoor, maar toch wel effectief. Jij komt er ook!

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Mooie training hoor!
Die legpress komt ook wel. Gewoon rustig aan opbouwen!

Ja daarom:). Deed m ook als laatste dus me benen waren al behoorlijk moe.

Sterke training! :)

20 km fietsen is rusten?? :D nice!

Training vandaag:

Incline bench press (PSM)
10x5kg
8x5kg
8x10kg
6x10kg
Lijkt niet veel, maar de machine heeft ook nog een paar kilo weerstand... geen idee hoeveel

Shoulder press (PSM)
12x5kg
10x5kg
8x5kg
8x5kg (zelfde verhaal)

Biceps curl
10x12kg
10x10kg
8x10kg
8x10kg

Overhead triceps
12x12kg
10x12kg
8x12kg
6x12kg

Pulley
10x25kg
8x25kg
8x25kg
6x25kg

Leg raises (benen net boven de grond laten hangen)
3x20 sec
1x25sec

Daarna nog 15 minuten loopband

Dus PSM is een machine?
Waarom doe je die dan niet los?

Was gekkenhuis in de sportschool gisteravond. Alle bankjes waren constant bezet. Hoop dat het dinsdag wat rustiger is dan ga ik ze los doen.:)

Lekker getraind!
Soms ben je door drukte wel eens gedwongen om dingen anders te doen.
Ik vraag gewoon aan iemand of ze nog lang bezig zijn. Vaak krijg ik dan het aanbod om en om mee te doen.
Misschien eens proberen? ;)

Lekker getraind!
Soms ben je door drukte wel eens gedwongen om dingen anders te doen.
Ik vraag gewoon aan iemand of ze nog lang bezig zijn. Vaak krijg ik dan het aanbod om en om mee te doen.
Misschien eens proberen? ;)

Doe ik ook altijd haha nooit zin om te wachten.

Terug
Naar boven