Fitness Seller

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Hoe houden jullie je progressie bij?
Bijna niet, alleen af en toe mezelf wegen. Maar ik heb ook als doel kracht op bouwen, dus wil alleen maar sterker wprden (let hierdoor op mijn voeding want dat is ook belangrijk) maar wil vooral gewoon met meer gewicht kunnen trainen.

Als je het zelf graag bij wil houden kan foto's van jezelf maken en na een paar maanden dat weer doen en deze vergelijken. Dan is er zeker verschil te zien :)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag...

Planken
4x40 sec pr

Crunches benen 90 graden
4x20

Leg raises
4x15

Triceps pushdown
12x10kg
10x12,5kg
10x12,5kg
8x15kg pr

Biceps curl
12x10kg
10x10kg
8x10kg
6x10kg
Wordt hier niet zo snel sterker in ???

Incline DB press
12x6kg
12x6kg
12x6kg
10x6kg

DB Military press
12x4kg
12x4kg
10x4kg
10x4kg ... Ging vorige keer beter

Lat pulldown
12x25kg
10x30kg
8x35kg
6x35kg

Groot gelijk dat je bent gebroken met de weegschaal haha. Ik was op het begin ook té gefixeerd op de weegschaal, terwijl je gewoon naar de spiegel moet kijken. Ik hou zelf mijn progressie bij door af en toe foto's voor mezelf te maken en dan terug te kijken, dan zie je wel verschil. Je bent lekker bezig en gewoon eerst even goed de tijd gunnen voordat je echt veel resultaat verwacht. Je gaat goed dus het komt uiteindelijk ook helemaal goed :D

Hoe je het het beste in de gaten kan houden is eens per paar maanden (of misschien ook korter) foto's maken.
Verder spiegel, je trainingen. want gewichten omhoog is ook vooruitgang! Gewicht op een weegschaal zegt erg weinig vind ik zelf.

Biceps curl zit ik ook al lang vast. Komt vanzelf. ;)

Spiegel is je beste vriend :)
Jij ziet echt wel of je iets slanker lijkt of gespierder
Dat er geen kg af gaan wil niet zeggen dat je fysiek niet beter is geworden
Tevens een weegschaal kopen met een vet% meter (15 ero bij de Lidle) , is niet zo goed als echte vet% meting met een tang maar als je altijd op de zelfde plek en op het zelfde moment weegt dan kan je het verschil wel zien.
1x in de maand wegen op een zondagochtend als je uit je bed komt in je blote nikkienakie :)

meten met een meetlint zou ook nog kunnen maar ja de ene keer trek je net iets harder als de andere keer dus is dat echt meetbaar?

Ik doe het ook via de spiegel en veel foto's maken! Dan zie je echt vooruitgang..

Dank iedereen! :)

Als ik er zo over nadenk word ik vaak teleurgesteld door de weegschaal, terwijl ik ook niet weet in hoeverre ik in spiermassa aankom en vetverlies. Ik hou het lekker bij foto's maken en de spiegel in de gaten houden + complimentjes van anderen aannemen:) Daar word ik veel gelukkiger van :) Ik voel me goed bij hoe ik nu bezig ben en merk dat ik steeds meer en meer zin krijg in mn trainingen. :lifter:

Dank iedereen! :)

Als ik er zo over nadenk word ik vaak teleurgesteld door de weegschaal, terwijl ik ook niet weet in hoeverre ik in spiermassa aankom en vetverlies. Ik hou het lekker bij foto's maken en de spiegel in de gaten houden + complimentjes van anderen aannemen:) Daar word ik veel gelukkiger van :) Ik voel me goed bij hoe ik nu bezig ben en merk dat ik steeds meer en meer zin krijg in mn trainingen. :lifter:

Hier nog eentje echt word soms zo moe van die stomme weegschaal

Weegschaal zegt volgens mij niet zoveel. Ik kijk gewoon in de spiegel en maak foto's, dan kun je het verschil veel beter zien.

Gewoon die wipkip de deur uit mikken! werkt veel beter! :D

Wauw! Was een super goede training! :D:D

Deadlift
12x20kg
10x30kg
8x40kg pr
6x45kg pr

Rear kick
12x45kg
10x50kg
10x55kg
8x60kg pr
6x65kg pr
Dacht dat ik met 40 begon, maar er hing nog 5kg extra achter...:D

Calves seated
12x40kg
12x50kg
12x60kg
10x70kg pr
10x80kg pr

Leg curl
12x30kg
10x35kg
8x40kg
6x40kg

Daarna nog 30 minuten hardgelopen.... geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen??? Hopelijk kom ik morgen me bed nog uit:D

lekkere PR's :D

Mooie PR's!!! gaat top!

Goeie training weer! DL gaat lekker vooruit :D

hee marina, hoe bevallen de gaba capsules?
Om eerlijk te zijn kan ik er nog geen mening over geven. Door wat problemen met mijn nek/schouder/arm waardoor ik nogal zware pijnstillers slik en spierverslappers wordt het effect van de gaba een beetje overruled ben ik bang. Zodra ik van die medicijnen af ben kan ik daar pas objectief een mening over geven.

Om eerlijk te zijn kan ik er nog geen mening over geven. Door wat problemen met mijn nek/schouder/arm waardoor ik nogal zware pijnstillers slik en spierverslappers wordt het effect van de gaba een beetje overruled ben ik bang. Zodra ik van die medicijnen af ben kan ik daar pas objectief een mening over geven.

ooh oke, nouja sterkte met je schouders nek en arm

Terug
Naar boven